回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 油既問題
jasonhk
平民
Rank: 1



UID 32505
精華 0
積分 3
帖子 22
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-6
狀態 離線
發表於 2008-10-16 04:45 PM  資料  短消息  加為好友 
油既問題

係模型店見到mr hobby出既HG高達用油,係水性定油性
另外果 D marker筆,油出黎既效果如何,以前聽朋友講話會油到一撻撻
同埋依家見到有好多隻天拿水,又咩levaling thinner,有唔同用途?

[ 本帖最後由 jasonhk 於 2008-11-2 07:46 PM 編輯 ]

頂部
z934305a
平民
Rank: 1



UID 14912
精華 0
積分 3
帖子 40
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-12
狀態 離線
發表於 2008-10-16 07:18 PM  資料  短消息  加為好友 
你問個佬闆丫,佢多數都會知

頂部
TAMAGO
平民
Rank: 1



UID 28759
精華 0
積分 0
帖子 31
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-23
來自 山の彼方
狀態 離線
發表於 2008-10-16 10:23 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
1, GSI出高達用油係油性
2, 一撻撻又唔會, 有筆痕吧, 直接用hobby color仲好
3, 天拿水 = thinner, 稀釋劑
    唔同性質油要用唔同thinner, 可以睇下模型村http://www.modelvillage.net/course/05.html
4,  leaving thinne...
      leveling thinner?這是油性油噴油減慢乾的速度, 加光澤用

頂部
jasonhk
平民
Rank: 1



UID 32505
精華 0
積分 3
帖子 22
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-6
狀態 離線
發表於 2008-11-2 07:46 PM  資料  短消息  加為好友 
我意思係依家天拿水有好多隻,佢地有咩分別
以前我玩模型果陣,郡氏就得得一種天拿水,水性油性油都係用佢(黑色貼紙)
雙星就分x20&x20a
但係我依家係模型店見到郡氏分4種(紅,藍,黃,綠色貼紙)
雙星除左以前已經有既x20,x20a之外,仲見到有黃色&紅色蓋既天拿水
上次我去環球問,果個妹妹就好似唔多清楚,另外問個男仔,佢又忙住執貨,淨係話郡氏黃色貼紙果隻係最好(亦係最貴)

頂部
TAMAGO
平民
Rank: 1



UID 28759
精華 0
積分 0
帖子 31
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-23
來自 山の彼方
狀態 離線
發表於 2008-11-2 11:46 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
油性thinner得藍同黃(leveling)
藍色貼紙應該係你指黑色貼紙那個吧 無見過黑色貼紙 (不過藍色貼紙好似用左有10年... )
綠色係水性thinner
紅色你指呢個?呢個係油性油減慢乾燥添加劑(要另外加藍色貼紙thinner)


TAMIYA黃色應該指這個吧
你唔講我都唔記得 係GSI, GAIA一類油性油thinner(同GSI藍色貼紙thinner)
TAMIYA紅色無印像 幫你唔到

[ 本帖最後由 TAMAGO 於 2008-11-3 12:05 AM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:55 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver