回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 白寶gundam....開工
kinsquare
壹等兵
Rank: 1


UID 19039
精華 0
積分 6
帖子 193
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-25
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-9-14 03:37 PM  資料  短消息  加為好友 
白寶gundam....開工

除左唔多喜歡佢ge彈珠設計......其實外型係OK............



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
coolfreedom1107
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 8744
精華 0
積分 0
帖子 622
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-24
狀態 離線
發表於 2007-9-14 03:46 PM  資料  短消息  加為好友 
我係唔鐘意佢裙甲設計...

頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2007-9-14 03:48 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談
我唔多鍾意佢既超人底褲設計~
祝你成功~我今日睇下有冇橙色果隻賣~可能我都整返隻玩下~





頂部
whoip
曹長
Rank: 2



UID 17343
精華 2
積分 13
帖子 414
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-9-14 03:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 whoip 為MSN好友 通過MSN和 whoip 交談
諗起美少女戰士





歡迎到我的blog: http://whoip.blogspot.hk/
頂部
whoip
曹長
Rank: 2



UID 17343
精華 2
積分 13
帖子 414
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-9-14 03:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 whoip 為MSN好友 通過MSN和 whoip 交談
諗起美少女戰士





歡迎到我的blog: http://whoip.blogspot.hk/
頂部
kinsquare
壹等兵
Rank: 1


UID 19039
精華 0
積分 6
帖子 193
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-25
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-9-14 03:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2007-9-14 03:48 PM 發表
我唔多鍾意佢既超人底褲設計~
祝你成功~我今日睇下有冇橙色果隻賣~可能我都整返隻玩下~

我覺得已經比綠色的蝴蝶結好了...........

頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2007-9-14 04:03 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 kinsquare 於 2007-9-14 03:58 PM 發表

我覺得已經比綠色的蝴蝶結好了...........

咁又係
我比較like 灰色大大舊果部~有小小NT-1 feel~





頂部
mark2
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 10369
精華 0
積分 3
帖子 2700
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-30
來自 將軍澳
狀態 離線
發表於 2007-9-14 04:12 PM  資料  短消息  加為好友 
白寶

add oil

頂部
守護天使
曹長
Rank: 2


UID 17133
精華 0
積分 2
帖子 428
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2007-9-14 04:39 PM  資料  短消息  加為好友 
我覺得佢部飛行型好d....我會買

union flag....





砌模型係為左快樂同滿足感 jei ∼
有時唔洗咁執著既
弊∼開始踏入買多過砌既階段...
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2007-9-14 04:42 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 守護天使 於 2007-9-14 04:39 PM 發表
我覺得佢部飛行型好d....我會買

union flag....

係lor橙色會型d.....
樓主加油吧!!!!





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
C5960
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 17003
精華 0
積分 5
帖子 2419
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-25
來自 ZZZZZzzzzz..........
狀態 離線
發表於 2007-9-14 04:50 PM  資料  短消息  加為好友  添加 C5960 為MSN好友 通過MSN和 C5960 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 守護天使 於 2007-9-14 04:39 PM 發表
我覺得佢部飛行型好d....我會買

union flag....

我都想買。





努力清房中(雙重意義上)
頂部
守護天使
曹長
Rank: 2


UID 17133
精華 0
積分 2
帖子 428
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2007-9-14 04:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 C5960 於 2007-9-14 04:50 PM 發表

我都想買。

但係呢隻有發售日期未呢

*自睇高達以唻都對「敵方」的量產機有情意結...





砌模型係為左快樂同滿足感 jei ∼
有時唔洗咁執著既
弊∼開始踏入買多過砌既階段...
頂部
C5960
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 17003
精華 0
積分 5
帖子 2419
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-25
來自 ZZZZZzzzzz..........
狀態 離線
發表於 2007-9-14 05:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 C5960 為MSN好友 通過MSN和 C5960 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 守護天使 於 2007-9-14 04:57 PM 發表


但係呢隻有發售日期未呢

*自睇高達以唻都對「敵方」的量產機有情意結...

總之都是玩變形,
我覺得有時敵方部量產型過部主角機





努力清房中(雙重意義上)
頂部
守護天使
曹長
Rank: 2


UID 17133
精華 0
積分 2
帖子 428
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2007-9-14 05:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 C5960 於 2007-9-14 05:02 PM 發表

總之都是玩變形,
我覺得有時敵方部量產型過部主角機

全完同意
終於有自己友





砌模型係為左快樂同滿足感 jei ∼
有時唔洗咁執著既
弊∼開始踏入買多過砌既階段...
頂部
royal281
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 14681
精華 0
積分 6
帖子 2471
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-4
來自 CAN
狀態 離線
發表於 2007-9-14 05:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 royal281 為MSN好友 通過MSN和 royal281 交談
I love the orange one more than this~
cus' it can transform





My Blog
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!brLqiXiBERpe8Ca9N7s2.F0c7MISUx_LThY-
可以叫我做月月,多多指教~!
頂部
PoRtIoN_DeStInY
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17301
精華 0
積分 4
帖子 1760
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 元朗鄉中
狀態 離線
發表於 2007-9-14 07:20 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #7 carman 的帖子

NT1型好多

頂部
謙him*
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16901
精華 0
積分 7
帖子 1137
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-11
來自 古典時期
狀態 離線
發表於 2007-9-14 08:04 PM  資料  短消息  加為好友  添加 謙him* 為MSN好友 通過MSN和 謙him* 交談


QUOTE:
原帖由 coolfreedom1107 於 2007-9-14 03:46 PM 發表
我係唔鐘意佢裙甲設計...

x2
我覺得裙甲好似三角底褲





半醒半醉日復日   花落花開年復年
頂部
kinsquare
壹等兵
Rank: 1


UID 19039
精華 0
積分 6
帖子 193
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-25
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-9-15 01:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2007-9-14 04:03 PM 發表

咁又係
我比較like 灰色大大舊果部~有小小NT-1 feel~

我覺得似機戰OG 入面ge R2  

QUOTE:
原帖由 肥龜 於 2007-9-14 04:42 PM 發表
係lor橙色會型d.....
樓主加油吧!!!!

希望我自己快手D~~~~因為我一向手腳慢....

頂部
dodobird
壹等兵
Rank: 1


UID 17649
精華 0
積分 3
帖子 152
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-22
狀態 離線
發表於 2007-9-15 01:36 AM  資料  短消息  加為好友 
呢隻真係出得ok good!!但係個設定......

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 01:42 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver