回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] 搞搞震,都有帮衬 - 搞搞nashorn
唔做得
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 7250
精華 7
積分 54
帖子 2152
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-13
來自 唔好提
狀態 離線
發表於 2007-9-6 03:08 AM  資料  短消息  加為好友 
搞搞震,都有帮衬 - 搞搞nashorn

本來以為今晚搞得完,點知都系唔得
都唔明人地點樣幾個鐘搞到d 1/72鬼咁靚嘅,我就已經砌足三晚嘞

不過都好嘅~~~~唔使砌得太快,成日要入新貨

今次完全oob,唔想補revell漏左嘅大量細節嘞
不過,應該都會補番拉住炮架條繩嘅

冇突破,底盤污漬都系唔知點表現好



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




有冇一個幾毫系身?
頂部
ckpoon6026
少校
Rank: 3Rank: 3



熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17385
精華 12
積分 169
帖子 2466
成品數目 169 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-18
來自 不正常模友研究院
狀態 離線
發表於 2007-9-6 09:19 AM  資料  短消息  加為好友 
咁嘅速度,得兄好快就會砌完所有1/72嘅軍車喎!

唔知得兄有冇砌過 Esci 1/72 個系列呢?





在 FACEBOOK 的專頁,請觀看
http://www.facebook.com/#!/pages/JC-Modeling-Workshop/207241012754845
頂部
louisuni
大佐
Rank: 5Rank: 5


大毒梟勳章  
UID 11196
精華 8
積分 24
帖子 11997
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2007-9-6 10:28 AM  資料  短消息  加為好友 
  你真快手.   呢架車仔幾細緻咁播.   我覺得自走炮舊化唔駛太誇...





頂部
獅象
上校
Rank: 4


熱誠勳章  
UID 17042
精華 9
積分 15
帖子 4760
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
來自 北角
狀態 離線
發表於 2007-9-6 11:16 AM  資料  短消息  加為好友 
右邊的底盤舊化好好阿 左邊安左輪的是否用閃燈太反光? 所以好唔同. 這盒利華的炮好仔細呀!

頂部
唔做得
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 7250
精華 7
積分 54
帖子 2152
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-13
來自 唔好提
狀態 離線
發表於 2007-9-6 03:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ckpoon6026 於 2007-9-6 09:19 AM 發表
咁嘅速度,得兄好快就會砌完所有1/72嘅軍車喎!
唔知得兄有冇砌過 Esci 1/72 個系列呢?

冇啊,砌埋手頭d 龍記、revell同小喇叭就要搞d 35嘅存貨嘞

QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2007-9-6 10:28 AM 發表
你真快手.   呢架車仔幾細緻咁播.   我覺得自走炮舊化唔駛太誇...  

就系唔快
自走炮都有新有舊,問題系我唔知點樣搞,新又唔識,舊又唔識

QUOTE:
原帖由 獅象 於 2007-9-6 11:16 AM 發表
右邊的底盤舊化好好阿 左邊安左輪的是否用閃燈太反光? 所以好唔同. 這盒利華的炮好仔細呀!

ok?咁都好d
可能燈光問題同埋d轆遮住左,所以左右有出入
只嘢都ok,我特別喜歡支炮,不過可能龍記會仲細致d添





有冇一個幾毫系身?
頂部
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2007-9-6 05:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ckpoon6026 於 2007-9-6 09:19 AM 發表
咁嘅速度,得兄好快就會砌完所有1/72嘅軍車喎!

唔知得兄有冇砌過 Esci 1/72 個系列呢?

Esci 在香港買不到了,以前就有很多款式呢.





2014 我活過
頂部
yicu23
曹長
Rank: 2


UID 16888
精華 0
積分 7
帖子 476
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-9-6 08:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ice 於 2007-9-6 05:38 PM 發表

Esci 在香港買不到了,以前就有很多款式呢.

我覺得佐敦康田好似重有,不妨去睇睇.





世代傳承的意志、時代的變遷、人們的夢,只要人們繼續追求自由的答案,這一切的一切都將永不停止。
頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2007-9-7 01:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yicu23 於 2007-9-6 08:55 PM 發表

我覺得佐敦康田好似重有,不妨去睇睇.

我覺得康田可能都賣嗮啦,停產好多年啦,不過我就儲埋吾少,多數係過去十幾年上網訂,同係ebay bid架,有D仲幾貴下,點知距而傢比Itelari出返!

頂部
唔做得
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 7250
精華 7
積分 54
帖子 2152
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-13
來自 唔好提
狀態 離線
發表於 2007-9-7 01:29 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timng 於 2007-9-7 01:16 AM 發表


我覺得康田可能都賣嗮啦,停產好多年啦,不過我就儲埋吾少,多數係過去十幾年上網訂,同係ebay bid架,有D仲幾貴下,點知距而傢比Itelari出返!

系?但系我覺得I嘅1/72都系麻麻地
我買左盒6輪裝甲車,如果要砌得靚d都有排執

其實現時黎講我覺得龍記ok喔,d出品平衡點把握得唔錯,而且都不停有新品,值得期待喔





有冇一個幾毫系身?
頂部
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2007-9-7 02:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 有排唔做得 於 2007-9-7 01:29 AM 發表



系?但系我覺得I嘅1/72都系麻麻地
我買左盒6輪裝甲車,如果要砌得靚d都有排執

其實現時黎講我覺得龍記ok喔,d出品平衡點把握得唔錯,而且都不停有新品,值得期待喔

1/72龍記的確是首選,但價錢就   ,幾乎買到半架星星1/35近年的車款

[ 本帖最後由 ice 於 2007-9-7 02:24 PM 編輯 ]





2014 我活過
頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2007-9-7 11:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 有排唔做得 於 2007-9-7 01:29 AM 發表



系?但系我覺得I嘅1/72都系麻麻地
我買左盒6輪裝甲車,如果要砌得靚d都有排執

其實現時黎講我覺得龍記ok喔,d出品平衡點把握得唔錯,而且都不停有新品,值得期待喔

龍記梗係好野啦,我最中意係距出D細緻野好“利”,吾似以前Esci甘多圓角,就算而傢既利華都係吾夠“利”,所以我覺得龍記價錢係值得,不過出既題材好多好on居,人出拒又出,T34呢個題材都出到爛嗮,距仲黎。無性格,跟風,連喇叭牌都出D特別野啦(不過最近又走番轉頭囖!)

ice兄話價錢高,我覺得72同35既價錢差距越來越少,72真係好睇你對題材獨特性,細緻度,複雜程度等等既要求,matchbox比利華番兜果 D76就仲係好平,但係跟本就吾同野,平我都唔會再嘥一毫子,因爲無質量既模型,砌都係件苦事。有D72手板好靚架,已經去到過千架啦!我都唔捨得呀!要靚野好野就係要付出代價架啦!

頂部
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2007-9-8 12:15 AM  資料  短消息  加為好友 
龍記d車款的確很爛,大量二戰德軍的某些車款,Esci 年代就二戰和現代也有照顧到





2014 我活過
頂部
唔做得
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 7250
精華 7
積分 54
帖子 2152
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-13
來自 唔好提
狀態 離線
發表於 2007-9-11 02:47 AM  資料  短消息  加為好友 
系拖长左3晚之后,终于…………nashorn出得厂





有冇一個幾毫系身?
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 01:42 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver