回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [2007電擊]1:100橙老虎 Shinka Variation
alanwong43
平民
Rank: 1



UID 10967
精華 0
積分 0
帖子 6
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-22
狀態 離線
發表於 2007-6-7 04:09 AM  資料  短消息  加為好友 
[2007電擊]1:100橙老虎 Shinka Variation

青年組超左齡……
所以參加高級組……

Kit Used:
1:100 MG Gouf
1:100 MG Zaku 1.0+2.0(暫定)

橙老虎是指Destiny被腰斬個隻ZGMF-X2000,唔係MS-07

基本上大概設定:
-執身暫時未決定點執,會Brain Powerd化還是重裝未定
-最主要原本把刀會改,應該會直接改成實體長刀(可能用斬艦刀都未定),所以盾應該會改
-原本個Booster唔靚想執佢,應該會方角化或者改造型都未定,甚至變能源筒
-對腳因為原本老虎個問題應該會重新整過(最頭痛一Part)

如果TMR可以睇到有人砌1:100老虎就好Lu...
(重要千祈唔好有人整1:100 原色Gaia……)

Major Point:

-頭- (制作中)
會用渣古頭而唔用返原來老虎隻頭,工程會少好多
最主要剪左原本渣古的柱位,然後改尖

-身-
應該會大部分素組,因為MS-07和ZGMF-X2000個胸其實構造好唔同
但係內構會儘量用返原本老虎個內構,方便駁關節
(其實預定個模型會Fix死大部分,除左鞭和大劍)

-手-
大部分會跟返老虎,
前臂部分又係要素組……
(不過我覺得原本隻手都唔好睇,可能會改色)
手掌應該會用手辦,同可能會用1:72都未定(大劍)
光槍會改返三管(類似Gouf Custom)

-腰-
主體用返老虎,
不過因為前面造型唔同個Part又要素組

-腳-
未知可以點改住

-背Booster-
應該會用返MA(Metal Armour,唔係Mobile Armour) D-1的設定
然後原本個Booster會改做副Booster,或者能源筒

-盾-
因為唔駛裝劍應該會細執,
應該左手開鞭,右手玩大劍

-大劍-
呢個作品的主角,因為覺得原本光束劍看的威力不足所以改
暫時只有這個資料是保密。

(會參考MHP某大劍)

[ 本帖最後由 alanwong43 於 2007-6-7 05:10 AM 編輯 ]

頂部
warshipvivivi
少尉
Rank: 3Rank: 3
繼續學習中!


UID 14211
精華 0
積分 12
帖子 597
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-20
來自 ※秘密基地※
狀態 離線
發表於 2007-6-7 04:25 AM  資料  短消息  加為好友 
嘩!大工程!加油…加油…加油!

頂部
DL
軍曹
Rank: 2


UID 11040
精華 0
積分 4
帖子 328
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-25
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2007-6-7 09:19 AM  資料  短消息  加為好友 
計劃好詳盡,加油

頂部
ten
上等兵
Rank: 2
mhten10 - MH4 LV173


UID 1550
精華 0
積分 10
帖子 265
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-13
來自 香港
狀態 離線
發表於 2007-6-7 10:12 AM  資料  短消息  加為好友 
Can finished at the end ot July?





懷中想擁, 一起看夜空
情心款款, 留心中
情火深刻, 一生祗愛您一個
頂部
cklee
軍曹
Rank: 2



UID 10941
精華 0
積分 1
帖子 358
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-21
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2007-6-7 09:29 PM  資料  短消息  加為好友 
好大工程 有冇圖睇?

頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-6-7 10:11 PM  資料  短消息  加為好友 
好想樓主快d出圖





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
DL
軍曹
Rank: 2


UID 11040
精華 0
積分 4
帖子 328
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-25
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2007-6-8 10:41 PM  資料  短消息  加為好友 
俾d相來睇下好喎

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 04:53 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver