回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 以貌取"機"者勿入
friedegg1234
上等兵
Rank: 2


UID 537
精華 0
積分 10
帖子 298
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-29
來自 TAIPO
狀態 離線
發表於 2007-4-9 08:11 PM  資料  短消息  加為好友  添加 friedegg1234 為MSN好友 通過MSN和 friedegg1234 交談 ICQ 狀態 Yahoo!
以貌取"機"者勿入

這假期都係拆番以前d "啪"野黎油
上幾次都唔寫制作過程...因為吉姆...冇咩好寫...
不過到拆件先知...發現.....



內構....腳與盤骨間的接位...套上外殼幾乎睇唔到的..竟然有DETAIL!?






甲的背方...都有DETAIL...




算是內骨了吧...
腳的邊位的少少DETAIL砌後是看不見的...不過它又存在...


手...可動!!

1999年既出品...比06年既SEED系更更更佳....
呢部係好有"內涵"既機
盡我所能...豬扒變女神

頂部
SkyWalker
軍曹
Rank: 2



UID 15338
精華 0
積分 7
帖子 361
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-5
狀態 離線
發表於 2007-4-9 08:25 PM  資料  短消息  加為好友 
快d完成部最強高達啦 !!!!!!!!!!!!!!!

頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2007-4-9 08:28 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
可能預左俾一班玩一半有骨一半冇骨既人玩,所以係入面都加details





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-4-9 08:29 PM  資料  短消息  加為好友 
Turn A/X?

頂部
kyo353
中校
Rank: 4
最強的惡運


UID 4968
精華 0
積分 21
帖子 3149
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-24
來自 香港
狀態 離線
發表於 2007-4-9 08:30 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
一睇到呢個topic就估到係佢...
真係俾我估中左xdd"
努力喔...快d搞掂佢啦





小弟既FB玩具專頁:https://www.facebook.com/albumkyo353
頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2007-4-9 08:31 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2007-4-9 08:29 PM 發表
Turn A/X?

應該係Turn A,Turn X唔會係咁既色





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
friedegg1234
上等兵
Rank: 2


UID 537
精華 0
積分 10
帖子 298
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-29
來自 TAIPO
狀態 離線
發表於 2007-4-9 08:39 PM  資料  短消息  加為好友  添加 friedegg1234 為MSN好友 通過MSN和 friedegg1234 交談 ICQ 狀態 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 SkyWalker 於 2007-4-9 08:25 PM 發表
快d完成部最強高達啦 !!!!!!!!!!!!!!!

預期一星期啦....

QUOTE:
原帖由 1d20 於 2007-4-9 08:28 PM 發表
可能預左俾一班玩一半有骨一半冇骨既人玩,所以係入面都加details

等我搵番D廢棄MG加加內骨先

QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2007-4-9 08:29 PM 發表
Turn A/X?



QUOTE:
原帖由 1d20 於 2007-4-9 08:31 PM 發表

應該係Turn A,Turn X唔會係咁既色

我都想TURN X有1/100

頂部
ottoXbear
二等兵
Rank: 1


UID 12387
精華 0
積分 15
帖子 76
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-15
狀態 離線
發表於 2007-4-9 09:46 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ottoXbear 為MSN好友 通過MSN和 ottoXbear 交談
Turn A

頂部
zhanad16
平民
Rank: 1



UID 11080
精華 0
積分 0
帖子 10
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-26
狀態 離線
發表於 2007-4-9 09:47 PM  資料  短消息  加為好友 
超喜欢TA,期待成品
贴几张图支持你



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
friedegg1234
上等兵
Rank: 2


UID 537
精華 0
積分 10
帖子 298
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-29
來自 TAIPO
狀態 離線
發表於 2007-4-10 01:09 AM  資料  短消息  加為好友  添加 friedegg1234 為MSN好友 通過MSN和 friedegg1234 交談 ICQ 狀態 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ottoXbear 於 2007-4-9 09:46 PM 發表
Turn A



QUOTE:
原帖由 zhanad16 於 2007-4-9 09:47 PM 發表
超喜欢TA,期待成品
贴几张图支持你

如果照果幾幅改....我死左啦

頂部
royal281
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 14681
精華 0
積分 6
帖子 2471
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-4
來自 CAN
狀態 離線
發表於 2007-4-10 01:20 AM  資料  短消息  加為好友  添加 royal281 為MSN好友 通過MSN和 royal281 交談
turn a bor

頂部
friedegg1234
上等兵
Rank: 2


UID 537
精華 0
積分 10
帖子 298
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-29
來自 TAIPO
狀態 離線
發表於 2007-4-10 10:16 PM  資料  短消息  加為好友  添加 friedegg1234 為MSN好友 通過MSN和 friedegg1234 交談 ICQ 狀態 Yahoo!
試玩碎骨....
有問題....
小弟少玩mg....有冇d mg內骨圖可以過我抄考下呀








頂部
~LAZY~
中校
Rank: 4


UID 4412
精華 1
積分 43
帖子 3260
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-8
狀態 離線
發表於 2007-4-10 10:20 PM  資料  短消息  加為好友 
加油
點解唔出1/100turn x





模型之火全滅...
頂部
friedegg1234
上等兵
Rank: 2


UID 537
精華 0
積分 10
帖子 298
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-29
來自 TAIPO
狀態 離線
發表於 2007-4-10 11:25 PM  資料  短消息  加為好友  添加 friedegg1234 為MSN好友 通過MSN和 friedegg1234 交談 ICQ 狀態 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 yeah999 於 2007-4-10 10:20 PM 發表
加油
點解唔出1/100turn x

我都想知

頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2007-4-11 09:49 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
太多人濫用「碎骨」啦
係「碎甲呀」





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
friedegg1234
上等兵
Rank: 2


UID 537
精華 0
積分 10
帖子 298
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-29
來自 TAIPO
狀態 離線
發表於 2007-4-11 02:52 PM  資料  短消息  加為好友  添加 friedegg1234 為MSN好友 通過MSN和 friedegg1234 交談 ICQ 狀態 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2007-4-11 09:49 AM 發表
太多人濫用「碎骨」啦
係「碎甲呀」

有冇D MG腳仔可以影比我睇下呀...
如果唔係我就諗住買FREEDOM萬用腳架啦...

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-4-11 02:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 friedegg1234 於 2007-4-11 02:52 PM 發表


有冇D MG腳仔可以影比我睇下呀...
如果唔係我就諗住買FREEDOM萬用腳架啦...

睇左兩次先知你唔係講個架(以戚講地台..)......係講FREEDOM隻萬用腳


[ 本帖最後由 小牛牛ex 於 2007-4-11 02:58 PM 編輯 ]

頂部
friedegg1234
上等兵
Rank: 2


UID 537
精華 0
積分 10
帖子 298
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-29
來自 TAIPO
狀態 離線
發表於 2007-4-11 02:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 friedegg1234 為MSN好友 通過MSN和 friedegg1234 交談 ICQ 狀態 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 小牛牛ex 於 2007-4-11 02:55 PM 發表

睇左兩次先知你唔係講個架(以戚講地台..)......係講FREEDOM隻萬用腳

不過x圖呢

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-4-11 03:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 friedegg1234 於 2007-4-11 02:59 PM 發表



不過x圖呢

𠗐!? 叉包!? 咁就上大龍網睇啦,咁多mg睇到你暈都得

頂部
friedegg1234
上等兵
Rank: 2


UID 537
精華 0
積分 10
帖子 298
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-29
來自 TAIPO
狀態 離線
發表於 2007-4-11 03:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 friedegg1234 為MSN好友 通過MSN和 friedegg1234 交談 ICQ 狀態 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 小牛牛ex 於 2007-4-11 03:00 PM 發表

𠗐!? 叉包!? 咁就上大龍網睇啦,咁多mg睇到你暈都得

大龍網???什麼來的??

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 01:13 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver