回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 1:144 ZGMF-X56S/γ BLASTIMPULSE GUNDAM (not finish)
yeung
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2444
精華 0
積分 130
帖子 870
成品數目 130 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-5
狀態 離線
發表於 2007-2-25 08:26 PM  資料  短消息  加為好友 
1:144 ZGMF-X56S/γ BLASTIMPULSE GUNDAM (not finish)

(not finish)



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




H - Honest 誠實
A - Appreciate 欣賞
P - Positive 積極
P - Present 活在當下
Y - Young 年青
頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2007-2-25 08:28 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
yeung兄,你呢隻係玩硬直定係用HG個身?





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
yeung
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2444
精華 0
積分 130
帖子 870
成品數目 130 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-5
狀態 離線
發表於 2007-2-25 08:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2007-2-25 08:28 PM 發表
yeung兄,你呢隻係玩硬直定係用HG個身?

用 hg 1/144 個身.....硬直版個背炮部件..不過硬直版 d 分色真係
.. 等我搞左成2 日先 完成個背炮部件...


[ 本帖最後由 yeung 於 2007-2-25 08:40 PM 編輯 ]





H - Honest 誠實
A - Appreciate 欣賞
P - Positive 積極
P - Present 活在當下
Y - Young 年青
頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2007-2-25 08:41 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yeung 於 2007-2-25 08:38 PM 發表
用 hg 1/144 個身.....硬直版個背炮部件..不過硬直版 d 分色真係.. 等我搞左成2 日先 完成個
背炮部件...

哦……
我相信好多人都係咁玩……包括我在內…
我睇到黃色v字果度有紅色既
唔係全黃既咩





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
yeung
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2444
精華 0
積分 130
帖子 870
成品數目 130 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-5
狀態 離線
發表於 2007-2-25 08:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2007-2-25 08:41 PM 發表

哦……
我相信好多人都係咁玩……包括我在內…
我睇到黃色v字果度有紅色既
唔係全黃既咩

1d20 兄...係唔係天線果度???





H - Honest 誠實
A - Appreciate 欣賞
P - Positive 積極
P - Present 活在當下
Y - Young 年青
頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2007-2-25 08:57 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yeung 於 2007-2-25 08:48 PM 發表
1d20 兄...係唔係天線果度???

係……黃色天線果度





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
dang
軍曹
Rank: 2


UID 13336
精華 0
積分 26
帖子 304
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-10
狀態 離線
發表於 2007-2-25 08:59 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 dang 為MSN好友 通過MSN和 dang 交談
我中左隻 atm-09-st 唔偽好6 玩dog...





REAL LIFE 玩 L 猿 。
頂部
Sck_2006
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 12481
精華 0
積分 1
帖子 2162
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-18
來自 香港某一撻地方
狀態 離線
發表於 2007-2-25 09:01 PM  資料  短消息  加為好友 
我舊年電擊個時想改,但我d parter話唔改,唉!!!知道點改,又唔可以改





要繼續參加電擊比賽
最心痛是 愛是太遲
兩心傾訴 不可等某個日子
頂部
NIGO仔
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 14849
精華 0
積分 9
帖子 997
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
狀態 離線
發表於 2007-2-25 09:01 PM  資料  短消息  加為好友 
又出手玩硬直版@V@
我比唔到咩意思 我重係新手
你噴D色 次次都咁正





07年重頭 RX-78-2 Ver.1.5 完成
頂部
yeung
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2444
精華 0
積分 130
帖子 870
成品數目 130 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-5
狀態 離線
發表於 2007-2-25 09:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2007-2-25 08:57 PM 發表

係……黃色天線果度

哦...燈光問題黎.. 係黃色架





H - Honest 誠實
A - Appreciate 欣賞
P - Positive 積極
P - Present 活在當下
Y - Young 年青
頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2007-2-25 09:16 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yeung 於 2007-2-25 09:15 PM 發表
哦...燈光問題黎.. 係黃色架

燈光可以令黃色變紅色





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
yeung
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2444
精華 0
積分 130
帖子 870
成品數目 130 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-5
狀態 離線
發表於 2007-2-25 09:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 NIGO仔 於 2007-2-25 09:01 PM 發表
又出手玩硬直版@V@
我比唔到咩意思 我重係新手
你噴D色 次次都咁正

剩係個背炮係硬直咋...





H - Honest 誠實
A - Appreciate 欣賞
P - Positive 積極
P - Present 活在當下
Y - Young 年青
頂部
yeung
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2444
精華 0
積分 130
帖子 870
成品數目 130 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-5
狀態 離線
發表於 2007-2-25 09:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2007-2-25 09:16 PM 發表

燈光可以令黃色變紅色

我係噴左黃色架喎...





H - Honest 誠實
A - Appreciate 欣賞
P - Positive 積極
P - Present 活在當下
Y - Young 年青
頂部
(阿彪)
中校
Rank: 4


UID 10567
精華 0
積分 29
帖子 3130
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-8
來自 筲箕灣
狀態 離線
發表於 2007-2-25 11:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 彪 為MSN好友 通過MSN和 彪 交談 Yahoo!
wo~~~~yeung你想搞三部機齊晒@@?

頂部
yeung
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2444
精華 0
積分 130
帖子 870
成品數目 130 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-5
狀態 離線
發表於 2007-2-26 07:19 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 阿阿阿彪 於 2007-2-25 11:59 PM 發表
wo~~~~yeung你想搞三部機齊晒@@?

你又知既..我正有此意...





H - Honest 誠實
A - Appreciate 欣賞
P - Positive 積極
P - Present 活在當下
Y - Young 年青
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 01:20 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver