回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 我既1/144村雨
肥鳥.真
中校
Rank: 4
SD昇凱真~


UID 11361
精華 0
積分 30
帖子 3933
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-1
來自 我家的電腦..
狀態 離線
發表於 2006-7-7 10:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥鳥.真 為MSN好友 通過MSN和 肥鳥.真 交談
我既1/144村雨

點呀~好唔好呀~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




肥雀進步中
頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2006-7-7 10:41 PM  資料  短消息  加為好友 
裙甲大大粒水口!!

頂部
肥鳥.真
中校
Rank: 4
SD昇凱真~


UID 11361
精華 0
積分 30
帖子 3933
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-1
來自 我家的電腦..
狀態 離線
發表於 2006-7-7 10:43 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥鳥.真 為MSN好友 通過MSN和 肥鳥.真 交談



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




肥雀進步中
頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2006-7-7 11:15 PM  資料  短消息  加為好友 
係咪簡單素組黎=.=

頂部
肥鳥.真
中校
Rank: 4
SD昇凱真~


UID 11361
精華 0
積分 30
帖子 3933
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-1
來自 我家的電腦..
狀態 離線
發表於 2006-7-7 11:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥鳥.真 為MSN好友 通過MSN和 肥鳥.真 交談


QUOTE:
Originally posted by siuterry at 2006-7-7 03:15 AM:
係咪簡單素組黎=.=






肥雀進步中
頂部

二等兵
Rank: 1
T3


UID 966
精華 0
積分 2
帖子 66
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-1
來自 603 Techinal Test Team
狀態 離線
發表於 2006-7-7 11:44 PM  資料  短消息  加為好友  添加 賢 為MSN好友 通過MSN和 賢 交談 ICQ 狀態
老實講..唔多惦
不過要俾心機呀





電擊作 - Nemo Type-S + G- Defenser SD齊齊砌 - 京密撒 試作機 HG 1/144 多魯基斯III
頂部
翟翟
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2637
精華 0
積分 4
帖子 1895
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-17
狀態 離線
發表於 2006-7-7 11:47 PM  資料  短消息  加為好友 
素組沒有什麼可以說吧

頂部
pigcake
二等兵
Rank: 1



UID 7255
精華 0
積分 0
帖子 52
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-13
狀態 離線
發表於 2006-7-8 02:08 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 飛烏.真 at 2006-7-6 07:02 PM:
咩係奧干版傳說高達呀???
UC 既組織會開發到咁勁既機體
如果係咁加美由就唔駛渣Z高達啦
同部機部冇改過咁喎

紅字丫唔該~
這是你對人家的批評

頂部
REFF
上校
Rank: 4


UID 9080
精華 0
積分 23
帖子 4707
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-11
狀態 離線
發表於 2006-7-8 02:12 AM  資料  短消息  加為好友 
未補夾口...水口都未掂....
俾d心機

頂部
iceasdf
壹等兵
Rank: 1



UID 10393
精華 0
積分 0
帖子 140
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-1
狀態 離線
發表於 2006-7-8 08:34 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by pigcake at 2006-7-8 02:08:

紅字丫唔該~
這是你對人家的批評

他至少都只系係咁e用下少少白色marker落去盾道....

to 樓主:看過很多人的作品何不嘗試保夾口??
下次你可以用棕色and灰色底線筆(水性)(深水土步只賣$10),因為效果大概會比黑色筆畫底線美.....
加油吧................

頂部
lamexewqqq
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11803
精華 0
積分 20
帖子 770
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-18
狀態 離線
發表於 2006-7-8 08:37 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態
幾好呀~~~~~~~~~+油

頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2006-7-8 08:40 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by iceasdf at 2006-7-8 08:34 AM:


他至少都只系係咁e用下少少白色marker落去盾道....

to 樓主:看過很多人的作品何不嘗試保夾口??
下次你可以用棕色and灰色底線筆(水性)(深水土步只賣$10),因為效果大概會比黑色筆 ...

以我幾日來睇佢GE模型...  水口未掂.... 膠水落出界...慢慢來啦~ 小兄弟~

頂部
oneids
上等兵
Rank: 2


UID 11635
精華 0
積分 1
帖子 240
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-12
狀態 離線
發表於 2006-7-8 09:22 AM  資料  短消息  加為好友 
素组冇乜意见好比~

頂部
iceasdf
壹等兵
Rank: 1



UID 10393
精華 0
積分 0
帖子 140
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-1
狀態 離線
發表於 2006-7-8 09:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 小牛牛ex at 2006-7-8 08:40:

以我幾日來睇佢GE模型...  水口未掂.... 膠水落出界...慢慢來啦~ 小兄弟~

不要再笑他了....................
難道你的底子還不夠黑麼???

頂部
iceasdf
壹等兵
Rank: 1



UID 10393
精華 0
積分 0
帖子 140
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-1
狀態 離線
發表於 2006-7-8 09:28 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by oneids at 2006-7-8 09:22:
素组冇乜意见好比~

不給意見都可給些建議吧.........
你這樣說同過來呃post無兩

頂部
kenn_ck
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3050
精華 0
積分 10
帖子 1125
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
來自 HKG
狀態 離線
發表於 2006-7-8 11:37 AM  資料  短消息  加為好友 
其實而家d模型, 素組都可以好靚, 但當然要比多少心機. 如果想素組得靚, 建議買今期電撃封面介紹隻強人, 只係素組+磨水口+無縫+小小修飾+topcoat己經做到好靚.
p.s. 模型唔一定要改造到"天花龍鳳"先叫"靚"既, 簡簡單單砌得開心都可以完成一件上好作品.

頂部
yunjueshi
壹等兵
Rank: 1


UID 10886
精華 0
積分 23
帖子 171
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-20
來自 死神之冢
狀態 離線
發表於 2006-7-8 11:45 AM  資料  短消息  加為好友  添加 yunjueshi 為MSN好友 通過MSN和 yunjueshi 交談 QQ


QUOTE:
Originally posted by kenn_ck at 2006-7-8 11:37 AM:
其實而家d模型, 素組都可以好靚, 但當然要比多少心機. 如果想素組得靚, 建議買今期電撃封面介紹隻強人, 只係素組+磨水口+無縫+小小修飾+topcoat己經做到好靚.
p.s. 模型唔一定要改造到"天花龍鳳&quo ...

最主要系强人设计得太朴素,加上厂家技术修饰,所以素组都可以好靓

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 01:42 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver