回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 自作改 destiny zaku gundam?!
C@sperGhossst
上等兵
Rank: 2


UID 3477
精華 0
積分 1
帖子 283
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-18
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-7-6 09:22 PM  資料  短消息  加為好友 
自作改 destiny zaku gundam?!

第一次係呢度發表作品
因為太多高手
好驚post出黎令大家見笑
今次終於有少少勇氣

係用zaku既手腳
destiny既身同頭
下半身自己構思而成

大家唔好踩太盡
勁肉作一件

我希望大家俾下意見小弟
thz a lot









[ Last edited by C@sperGhossst on 2006-7-6 at 09:52 PM ]

頂部
kyo353
中校
Rank: 4
最強的惡運


UID 4968
精華 0
積分 21
帖子 3149
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-24
來自 香港
狀態 離線
發表於 2006-7-6 09:27 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
連合既ZAFT系機體??
我覺得唔好叫gundam好似好d喎
隻野都幾好啦

頂部
C@sperGhossst
上等兵
Rank: 2


UID 3477
精華 0
積分 1
帖子 283
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-18
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-7-6 09:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by kyo353 at 2006-7-6 09:27 PM:
連合既ZAFT系機體??
我覺得唔好叫gundam好似好d喎
隻野都幾好啦

但gundam即係頭有對角呀嗎

我都唔知點叫佢好....

點解要係zaft
可以當係大戰後俾omni回收左去改

頂部
stitch
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 8743
精華 0
積分 10
帖子 1252
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-24
來自 U.N.Spacy
狀態 離線
發表於 2006-7-6 09:44 PM  資料  短消息  加為好友 
very good ar especially the shoulder !!! but a bit rough at the cockpit area, try to polish more, it will have better looking !!!

頂部
C@sperGhossst
上等兵
Rank: 2


UID 3477
精華 0
積分 1
帖子 283
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-18
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-7-6 09:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by stitch at 2006-7-6 09:44 PM:
very good ar especially the shoulder !!! but a bit rough at the cockpit area, try to polish more, it will have better looking !!!

因為係d垃圾埋入面既零件改出黎
以前上過色
鋤完再磨再噴灰都仲係咁既樣....

頂部
hihiwai4
壹等兵
Rank: 1


UID 7718
精華 0
積分 0
帖子 158
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-24
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2006-7-6 09:52 PM  資料  短消息  加為好友 
我覺得唔cut下身會好D





SD混沌(40%)--時整時唔整,有心情就整><
頂部
Evin
上尉
Rank: 3Rank: 3
1:8天意高達↓


UID 479
精華 0
積分 7
帖子 1484
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 馬鞍山
狀態 離線
發表於 2006-7-6 09:55 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Evin 為MSN好友 通過MSN和 Evin 交談
表面處理唔夠好者,水貼d野錯左唔點你
不過其實都ok既本身...





http://www.evin-modelpage.net/
Gaplant Girl
回覆是給我的動力...所以...別讓我的帖子下沉下去吧...
頂部
C@sperGhossst
上等兵
Rank: 2


UID 3477
精華 0
積分 1
帖子 283
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-18
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-7-6 09:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by hihiwai4 at 2006-7-6 09:52 PM:
我覺得唔cut下身會好D

因為下半身係sf的
唔cut對腳唔夠位入

睇唔慣無裙甲既高達?

頂部
C@sperGhossst
上等兵
Rank: 2


UID 3477
精華 0
積分 1
帖子 283
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-18
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-7-6 09:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by Evin at 2006-7-6 09:55 PM:
表面處理唔夠好者,水貼d野錯左唔點你
不過其實都ok既本身...

其實如果上過色
除左用thinner之外
有無第井D正版辦法整走d油???

其實...水貼有得話貼錯架咩...
點解一定要跟動畫

水貼係模型黎講唔係裝飾咩?
(咁講會唔會俾人炮轟)

頂部
hihiwai4
壹等兵
Rank: 1


UID 7718
精華 0
積分 0
帖子 158
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-24
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2006-7-6 10:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by C@sperGhossst at 2006-7-6 09:55 PM:


因為下半身係sf的
唔cut對腳唔夠位入

睇唔慣無裙甲既高達?

係呀,因為多數的機動戰士都係有郡甲,但係都算一個好既嘗試





SD混沌(40%)--時整時唔整,有心情就整><
頂部
stitch
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 8743
精華 0
積分 10
帖子 1252
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-24
來自 U.N.Spacy
狀態 離線
發表於 2006-7-6 10:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by C@sperGhossst at 2006-7-6 09:46 PM:


因為係d垃圾埋入面既零件改出黎
以前上過色
鋤完再磨再噴灰都仲係咁既樣....

try to use 原子炭 or 混合不地 la
但改機很容易改上癮, 小心 !!!
thanks for sharing !!!!

頂部
C@sperGhossst
上等兵
Rank: 2


UID 3477
精華 0
積分 1
帖子 283
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-18
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-7-6 10:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by stitch at 2006-7-6 10:00 PM:


try to use 原子炭 or 混合不地 la
但改機很容易改上癮, 小心 !!!
thanks for sharing !!!!

即係用原子灰or混合畢地將成個身鋪一層再磨???

頂部
stitch
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 8743
精華 0
積分 10
帖子 1252
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-24
來自 U.N.Spacy
狀態 離線
發表於 2006-7-6 10:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by C@sperGhossst at 2006-7-6 10:02 PM:


即係用原子灰or混合畢地將成個身鋪一層再磨???

u can spary the whole area with putty spray, so u can easily see the rough surface, only fill 原子灰or混合畢地 into the hole (just a bit over fill), wait for fully set, then polish , some people will also use AA膠 加 爽身粉, it will be faster set, but harder to polish
add oil, 一起努力 !!!

頂部
C@sperGhossst
上等兵
Rank: 2


UID 3477
精華 0
積分 1
帖子 283
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-18
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-7-6 10:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by stitch at 2006-7-6 10:11 PM:


u can spary the whole area with putty spray, so u can easily see the rough surface, only fill 原子灰or混合畢地 into the hole (just a bit over fill), wait for fully set, then polish , some peopl ...

哦~~~
明白了~
thank you

頂部
Evin
上尉
Rank: 3Rank: 3
1:8天意高達↓


UID 479
精華 0
積分 7
帖子 1484
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 馬鞍山
狀態 離線
發表於 2006-7-6 10:19 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Evin 為MSN好友 通過MSN和 Evin 交談


QUOTE:
Originally posted by C@sperGhossst at 2006-7-6 09:57 PM:


其實如果上過色
除左用thinner之外
有無第井D正版辦法整走d油???

其實...水貼有得話貼錯架咩...
點解一定要跟動畫

水貼係模型黎講唔係裝飾咩?
(咁講會唔會俾人炮轟)

方法無話正唔正板既...
用砂紙磨都得,效果仲好

有,水貼要點貼同貼邊說明書都有講
只係好多人玩創意,亂搵位貼者,呢d唔係問題

但係如果講你係搵錯第二個年代既水貼來貽,效果仲衰
除左係兩個軍隊max埋既模型之外,你講軍事既,你會唔會見到有zaft水貼係架坦克度?

呢個問題之前已經有人講過,而且仲因為佢模型既水貼錯左搞到黑口黑面.....





http://www.evin-modelpage.net/
Gaplant Girl
回覆是給我的動力...所以...別讓我的帖子下沉下去吧...
頂部
t20001012
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10523
精華 0
積分 0
帖子 604
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-6
來自 太_____和
狀態 離線
發表於 2006-7-6 10:20 PM  資料  短消息  加為好友 
動力管略怪...@_@||
不過整體個設計幾好=﹏=
PS: 那支鎗是..?





Fight for the country!
為國而戰~!
Win the Glory!
贏取榮譽~!
Pan Asian Coalition
Mobile Infantry Needs YOU!
泛亞洲同盟機動步兵需要你!
Join the PAC!
加入泛亞聯軍!
頂部
C@sperGhossst
上等兵
Rank: 2


UID 3477
精華 0
積分 1
帖子 283
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-18
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-7-6 10:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by Evin at 2006-7-6 10:19 PM:

方法無話正唔正板既...
用砂紙磨都得,效果仲好

有,水貼要點貼同貼邊說明書都有講
只係好多人玩創意,亂搵位貼者,呢d唔係問題

但係如果講你係搵錯第二個年代既水貼來貽,效果仲衰
除左係兩個軍隊ma ...

我係想打『第2 d 辦法』的...
但唔知點解出黎d字咁

明白你所講的
但我諗住係改機無所謂
唔一定用zaft的水貼
因為要留番俾第2 d 機用

那麼我以後會跟番的了

頂部
C@sperGhossst
上等兵
Rank: 2


UID 3477
精華 0
積分 1
帖子 283
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-18
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-7-6 10:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by t20001012 at 2006-7-6 10:20 PM:
動力管略怪...@_@||
不過整體個設計幾好=﹏=
PS: 那支鎗是..?

指下半身紅色那條嗎??
怪的話現在想改也改不了....

那枝槍好像是.....
F-91 系列模型的
從零件堆中找出來的

頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2006-7-6 11:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談
sorry to say, 我觉得拒好薯
没左 DESTINY 既 sharp feel
也没左ZAKU既强壮 FEEL
not the best idea.....





Back...... hopefully......
頂部
C@sperGhossst
上等兵
Rank: 2


UID 3477
精華 0
積分 1
帖子 283
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-18
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-7-7 09:43 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by traci at 2006-7-6 11:05 PM:
sorry to say, 我觉得拒好薯
没左 DESTINY 既 sharp feel
也没左ZAKU既强壮 FEEL
not the best idea.....

thank you for your comment
因為都係想將d舊件重生
無點設計過
如有機會會再改善的了

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 01:42 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver