回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] 1/35 孖星獵豹
Ribena
上尉
Rank: 3Rank: 3
凍檸賓愛好者


UID 34307
精華 4
積分 41
帖子 1315
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-9
狀態 離線
發表於 2011-2-26 09:08 PM  資料  短消息  加為好友 
1/35 孖星獵豹

獵虎,獵豹...下一架係虎王
而家睇住獵豹先



















本帖最近評分記錄
ray9999   2011-3-22 07:26 AM  讚好  +1   上色一流!
victorcw   2011-3-5 07:00 PM  讚好  +1   上色一流!
williamgundam   2011-2-28 02:49 PM  讚好  +1   真係好正 !! ~
Joe_Lo   2011-2-28 01:57 PM  讚好  +1   佳作!
pbaa   2011-2-28 12:26 PM  讚好  +1   上色一流!
wingzz   2011-2-28 10:10 AM  讚好  +1   佳作!
kaer600   2011-2-28 07:10 AM  讚好  +1   佳作!
角木肇   2011-2-27 12:55 PM  讚好  +1   佳作!
yakiniku   2011-2-27 12:53 PM  讚好  +1   佳作!
tempo龍   2011-2-27 10:07 AM  讚好  +1   上色一流!
肥牛   2011-2-27 09:13 AM  讚好  +1   佳作!
chiuson   2011-2-27 04:07 AM  讚好  +1   佳作!
雲谷   2011-2-27 03:32 AM  讚好  +1   佳作!
wilsonsiu   2011-2-27 01:52 AM  讚好  +1   佳作!
有heart人   2011-2-27 01:03 AM  讚好  +1   好得! I LIKE!
KY   2011-2-27 12:47 AM  讚好  +1   Very nice.
杜蕾恩   2011-2-26 11:44 PM  讚好  +1   佳作!
GY401   2011-2-26 11:29 PM  讚好  +1   佳作!
Kwai_kwai   2011-2-26 10:50 PM  讚好  +1   佳作!
戰斧   2011-2-26 09:48 PM  讚好  +1   正!




Keep your feet on the ground.. and keep reaching for the stars
頂部
K's
壹等兵
Rank: 1


UID 32415
精華 0
積分 7
帖子 128
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-5
狀態 離線
發表於 2011-2-26 10:14 PM  資料  短消息  加為好友 
Love the chipping and the rust effect!


本帖最近評分記錄
Ribena   2011-3-1 01:16 PM  讚好  +1   感謝意見
Joe_Lo   2011-2-28 01:57 PM  讚好  +1   佳作!




http://img.villagephotos.com/p/2007-6/1263205/mk2gbtag2.jpg
頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2011-2-26 10:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 K's 於 2011-2-26 10:02 PM 發表
Love the chipping and the rust effect!

x 2, 真係好正~~


本帖最近評分記錄
Ribena   2011-3-1 01:16 PM  讚好  +1   感謝意見




賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
Kwai_kwai
上校
Rank: 4


UID 16345
精華 5
積分 51
帖子 5324
成品數目 51 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2011-2-26 10:54 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Kwai_kwai 為MSN好友 通過MSN和 Kwai_kwai 交談
x3 , 真係好正!! 條李太好正,係個兵仔肩章無油扣左少少分!


本帖最近評分記錄
Ribena   2011-3-1 01:17 PM  讚好  +1   感謝意見




榕樹頭講故佬ㄧ名
頂部
Ribena
上尉
Rank: 3Rank: 3
凍檸賓愛好者


UID 34307
精華 4
積分 41
帖子 1315
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-9
狀態 離線
發表於 2011-2-26 10:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Kwai_kwai 於 2011-2-26 10:42 PM 發表
x3 , 真係好正!! 條李太好正,係個兵仔肩章無油扣左少少分!

其實突擊炮屬坦克兵定係炮兵?





Keep your feet on the ground.. and keep reaching for the stars
頂部
fks
中校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 23160
精華 8
積分 50
帖子 3538
成品數目 50 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-10
來自 西伯利亞
狀態 離線
發表於 2011-2-26 11:29 PM  資料  短消息  加為好友 


本帖最近評分記錄
Ribena   2011-3-1 01:18 PM  讚好  +1   感謝意見




fks
頂部
GY401
上等兵
Rank: 2


熱讚榜勳章  
UID 31899
精華 8
積分 32
帖子 222
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-27
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2011-2-26 11:32 PM  資料  短消息  加為好友 
好靚! 我都想整一隻!


本帖最近評分記錄
Ribena   2011-3-1 01:18 PM  讚好  +1   感謝意見
頂部
Kwai_kwai
上校
Rank: 4


UID 16345
精華 5
積分 51
帖子 5324
成品數目 51 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2011-2-26 11:55 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Kwai_kwai 為MSN好友 通過MSN和 Kwai_kwai 交談


QUOTE:
原帖由 Ribena 於 2011-2-26 22:46 發表


其實突擊炮屬坦克兵定係炮兵?

好!又黎考証,我鐘意。基本上屬於突擊砲兵科,田灰色制服大紅色兵種色,但要明白,每個時期都有分別,簡單講,你隻獵豹是43年後的,服裝會係如下圖(頂帽除外):

向KY兄借圖一用

[ 本帖最後由 Kwai_kwai 於 2011-2-27 12:28 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




榕樹頭講故佬ㄧ名
頂部
Ribena
上尉
Rank: 3Rank: 3
凍檸賓愛好者


UID 34307
精華 4
積分 41
帖子 1315
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-9
狀態 離線
發表於 2011-2-27 12:05 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Kwai_kwai 於 2011-2-26 11:43 PM 發表

好!又黎考証,我鐘意。首先要明白,每個時期都有分別,簡單講,你隻獵豹是43年後的,服裝會係如下圖(頂帽除外):

向KY兄借圖一用

咁係咪炮兵啫?





Keep your feet on the ground.. and keep reaching for the stars
頂部
Kwai_kwai
上校
Rank: 4


UID 16345
精華 5
積分 51
帖子 5324
成品數目 51 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2011-2-27 12:14 AM  資料  短消息  加為好友  添加 Kwai_kwai 為MSN好友 通過MSN和 Kwai_kwai 交談


QUOTE:
原帖由 Ribena 於 2011-2-26 23:53 發表


咁係咪炮兵啫?

祗可以講兵種色一樣係大紅色。





榕樹頭講故佬ㄧ名
頂部
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2011-2-27 12:53 AM  資料  短消息  加為好友 


本帖最近評分記錄
Ribena   2011-3-1 01:19 PM  讚好  +1   感謝意見




2014 我活過
頂部
毛毛68
中佐
Rank: 4
新手A


熱誠勳章  
UID 20865
精華 5
積分 31
帖子 8631
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
來自 香港,大陸兩邊走
狀態 離線
發表於 2011-2-27 12:55 AM  資料  短消息  加為好友 
整體唔錯 掉漆仲有改善空間


本帖最近評分記錄
Ribena   2011-3-1 01:20 PM  讚好  +1   感謝意見




女人的衣櫃永遠少一件衣服!!!
我們的貨架永遠少一盒模型!!!
頂部
KY
中校
Rank: 4


UID 18516
精華 8
積分 26
帖子 3022
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-10
來自 HK
狀態 離線
發表於 2011-2-27 01:53 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 Kwai_kwai 於 2011-2-26 11:43 PM 發表

好!又黎考証,我鐘意。基本上屬於突擊砲兵科,田灰色制服大紅色兵種色,但要明白,每個時期都有分別,簡單講,你隻獵豹是43年後的,服裝會係如下圖(頂帽除外):

向KY兄借圖一用

我呢張相個兵仔未油完喎





http://hk.myblog.yahoo.com/kyam601
頂部
雲谷
上校
Rank: 4


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 25361
精華 4
積分 61
帖子 4391
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-21
來自 酒鬼之家
狀態 離線
發表於 2011-2-27 03:31 AM  資料  短消息  加為好友 
無得頂


本帖最近評分記錄
Ribena   2011-3-1 01:20 PM  讚好  +1   感謝意見
頂部
big69
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 25537
精華 0
積分 15
帖子 877
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-27
狀態 離線
發表於 2011-2-27 08:46 AM  資料  短消息  加為好友 


本帖最近評分記錄
Ribena   2011-3-1 01:21 PM  讚好  +1   感謝意見
頂部
tempo龍
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 35286
精華 4
積分 6
帖子 1812
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2010-2-2
來自 hk
狀態 離線
發表於 2011-2-27 10:06 AM  資料  短消息  加為好友  添加 tempo龍 為MSN好友 通過MSN和 tempo龍 交談 QQ
做得超正


本帖最近評分記錄
Ribena   2011-3-2 07:41 PM  讚好  +1   感謝意見
頂部
MUJIADAM
軍曹
Rank: 2


UID 19350
精華 0
積分 8
帖子 355
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-31
狀態 離線
發表於 2011-2-27 10:42 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Ribena 於 2011-2-26 10:46 PM 發表


其實突擊炮屬坦克兵定係炮兵?

突擊炮為炮兵科
驅逐戰車為坦克科...

頂部
GD.PANZER
中佐
Rank: 4


UID 16806
精華 0
積分 1
帖子 8517
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-27
狀態 離線
發表於 2011-2-27 10:50 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MUJIADAM 於 2011-2-27 10:42 AM 發表

突擊炮為炮兵科
驅逐戰車為坦克科...

yes!





網站主頁 : https://sites.google.com/site/mamodelaction/
Facebook: https://www.facebook.com/model.action       whatsapp: 93665287
頂部
wingsiu
中校
Rank: 4


熱讚榜勳章  
UID 19938
精華 11
積分 63
帖子 3432
成品數目 63 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-15
狀態 離線
發表於 2011-2-27 11:55 AM  資料  短消息  加為好友 
人仔仲有改善既空間


本帖最近評分記錄
Ribena   2011-3-2 07:42 PM  讚好  +1   感謝意見
頂部
Ribena
上尉
Rank: 3Rank: 3
凍檸賓愛好者


UID 34307
精華 4
積分 41
帖子 1315
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-9
狀態 離線
發表於 2011-2-27 12:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 毛毛68 於 2011-2-27 12:43 AM 發表
整體唔錯 掉漆仲有改善空間

謝謝毛兄意見,甩青的確要精細一啲





Keep your feet on the ground.. and keep reaching for the stars
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 07:56 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver