回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 肥安:車仔未試過咁差
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2010-11-15 09:51 AM  資料  短消息  加為好友 
肥安:車仔未試過咁差

岩岩炒完助教韋健士,就被人主場大炒3-0,班球員擺明玩野

頂部
gashapon
上尉
Rank: 3Rank: 3
吉姆量產專員


UID 559
精華 0
積分 32
帖子 1011
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2003-11-25
狀態 離線
發表於 2010-11-15 01:38 PM  資料  短消息  加為好友 
好似話韋健士除了做 assistant manager仲做埋 translation, 可能因為咁, 所以無人明白肥安在場上講乜哈哈!

ps: 我開頭以為yahoo打錯o左賽果...

頂部
L.EGEND
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15761
精華 0
積分 11
帖子 1346
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2010-11-15 02:27 PM  資料  短消息  加為好友 
仲要主場慘吞3隻,真係估佢唔到!

頂部
白粉仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
情迷米格機 愛上德國坦


UID 16789
精華 0
積分 23
帖子 1432
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-24
狀態 離線
發表於 2010-11-15 06:22 PM  資料  短消息  加為好友 
唉~原來波真係圓嘅!,不過始終鍾意兵工廠!





隨人作計終後人,自成一家始逼真
頂部
erichylee
二等兵
Rank: 1



UID 20517
精華 0
積分 0
帖子 83
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-28
狀態 離線
發表於 2010-11-18 01:33 PM  資料  短消息  加為好友 
個個正選球員都話十萬/十幾萬鎊人工一個禮拜,吾間中輸下波(重要係甘到你估吾到嗰隻),點樣出糧呀?

頂部
Arudo.C (Arudo.C)
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32435
精華 3
積分 30
帖子 1542
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-5
來自 無所事事共和國
狀態 離線
發表於 2010-11-18 03:46 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Arudo.C 為MSN好友 通過MSN和 Arudo.C 交談 QQ
买对面十几倍呀~~~
不过就算系同D銭过吾去...都吾会去买对家(开赛前)....
我就系因为呢場"衰波"....吾见左好多盒PG

頂部
erichylee
二等兵
Rank: 1



UID 20517
精華 0
積分 0
帖子 83
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-28
狀態 離線
發表於 2010-11-18 04:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Arudo.C 於 2010-11-18 05:04 PM 發表
买对面十几倍呀~~~
不过就算系同D銭过吾去...都吾会去买对家(开赛前)....
我就系因为呢場"衰波"....吾见左好 ...

我記得幾季前英超最後一場波,由一隊主場要必勝黎護級既對一已降嘅(邊兩隊吾記得,好像有查爾頓或者布力般),客隊贏有十倍....我老豆話十倍吾買就笨,買一伯咪輸盡一伯,我心諗呢一伯都冇硬,已降既球隊邊有心踢,重要作客添。
最後我老豆執咗一千(未扣成本),問你死未!!!

頂部
erichylee
二等兵
Rank: 1



UID 20517
精華 0
積分 0
帖子 83
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-28
狀態 離線
發表於 2010-11-18 04:21 PM  資料  短消息  加為好友 
重有一次國米對費倫天拿,85分鐘都重係3:0,點知補時完場就3:3.............

頂部
manho020
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 27014
精華 0
積分 8
帖子 1143
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-12
來自 新自護
狀態 離線
發表於 2010-11-18 04:41 PM  資料  短消息  加為好友 
唉,依家d波唔系用腳踢架喇!!

頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2010-11-18 05:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 erichylee 於 2010-11-18 05:39 PM 發表
重有一次國米對費倫天拿,85分鐘都重係3:0,點知補時完場就3:3.............

意大利假波出晒名喇

頂部
erichylee
二等兵
Rank: 1



UID 20517
精華 0
積分 0
帖子 83
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-28
狀態 離線
發表於 2010-11-18 10:53 PM  資料  短消息  加為好友 
我重記得追嗰三球入得靚絕,其中一球係二十五碼遠射死角入.......好像伍晃榮話齋,強隊要好波嗰時,係可以好好波嘅!!

頂部
Arudo.C (Arudo.C)
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32435
精華 3
積分 30
帖子 1542
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-5
來自 無所事事共和國
狀態 離線
發表於 2010-11-19 12:27 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Arudo.C 為MSN好友 通過MSN和 Arudo.C 交談 QQ
所以我有D赌左波仔好耐既老友话:"一場波,两队加埋二十二个人,再加埋三个球证,(可能加埋两边领队)二十几个人.....全部都系"演员"......制造赛果俾D"大公司"赢錢既演员"

所以....细细地玩下好啦~~拎D銭买模型砌好过啦~~

[ 本帖最後由 Arudo.C 於 2010-11-19 01:46 AM 編輯 ]

頂部
erichylee
二等兵
Rank: 1



UID 20517
精華 0
積分 0
帖子 83
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-28
狀態 離線
發表於 2010-11-19 10:33 AM  資料  短消息  加為好友 
如果吾喺咁好搵,呢幾年邊有咁多外國財團(尤其係美國佬,邊有死錯人)收購英超球會呀?淨係一個weekend嘅投注上落都不得了。
真係留番錢嚟砌模型好過。

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 06:56 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver