回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: VP SAZABI Extra-Fit 1/144
IKUZO
上等兵
Rank: 2



UID 29809
精華 1
積分 4
帖子 253
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-24
來自 73-7星球
狀態 離線
發表於 2010-10-4 07:18 AM  資料  短消息  加為好友  添加 IKUZO 為MSN好友 通過MSN和 IKUZO 交談
VP SAZABI Extra-Fit 1/144

繼nu gundam之後也搞了一個瘦身sazabi
除了頭部跟太高的胸甲之外都還不錯!!
http://www.vpmodel.com/

[ 本帖最後由 IKUZO 於 2010-10-4 09:12 AM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2010-10-4 07:18 AM
SA-03 (Medium).jpg (43.77 KB)
 




http://tw.myblog.yahoo.com/milka-1027
頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2010-10-4 07:23 AM  資料  短消息  加為好友 
EVO縮小版

頂部
hangsangbank
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 628
精華 7
積分 30
帖子 1477
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2004-9-4
狀態 離線
發表於 2010-10-4 07:43 AM  資料  短消息  加為好友 
I like it!





乞兒追求什麼叫生活同時, 香港人要為生存而搏鬥。
頂部
哈帝斯
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 9654
精華 6
積分 17
帖子 2886
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2010-10-4 07:59 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hangsangbank 於 2010-10-4 09:01 AM 發表
I like it!

I like it as well!
But I am waiting 模型真悟ver.!





自我封閉期...
頂部
april_hare
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 12306
精華 0
積分 2
帖子 823
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-13
狀態 離線
發表於 2010-10-4 08:40 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 哈帝斯 於 2010-10-4 09:17 AM 發表


I like it as well!
But I am waiting 模型真悟ver.!

me 2, waiting for 模型真悟ver.

頂部
corollas
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15701
精華 0
積分 0
帖子 1902
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-19
來自 冥皇星
狀態 離線
發表於 2010-10-4 08:51 AM  資料  短消息  加為好友 
其實我一直都想問有關Sazabi嘅問題, 就係佢嘅左裙甲個黃色標誌/logo有冇咩特別意思架? 我硬係覺得佢似個音符多啲. 請恕小弟孤陋寡聞...

頂部
garfield23
二等兵
Rank: 1


UID 8941
精華 0
積分 0
帖子 96
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2010-10-4 09:07 AM  資料  短消息  加為好友 
好奇怪﹐漫畫0的女仔個胸大一大﹐但係機械人就細一細。個頭都差唔多大過個身。
隻野唔識遊水呀?隻上臂好似用水翼咁。
Extra Fit 係咪等於靚模咁﹐張自己紮細晒中間﹐谷晒0的肉係外圍就叫好偉大呢?

頂部
chris11164
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 1776
精華 4
積分 35
帖子 2684
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-17
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2010-10-4 09:23 AM  資料  短消息  加為好友 
除左個頭同個胸, 份身都好滿意
又係比D翻件商做野的時候啦....





我的studio
脹爆Studio
頂部
新高達
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 36732
精華 0
積分 0
帖子 821
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-30
狀態 離線
發表於 2010-10-4 09:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 corollas 於 2010-10-4 10:09 AM 發表
其實我一直都想問有關Sazabi嘅問題, 就係佢嘅左裙甲個黃色標誌/logo有冇咩特別意思架? 我硬係覺得佢似個音符多啲. 請恕小弟孤陋寡聞...

個logo其實係馬沙.阿斯洛布個名子頭一個英文子母簡寫,(我都係聽人講,有錯請指教!)

頂部
tonyktng
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7849
精華 0
積分 3
帖子 926
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-30
來自 hk
狀態 離線
發表於 2010-10-4 09:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 april_hare 於 2010-10-4 09:58 AM 發表



me 2, waiting for 模型真悟ver.

唔, 值得期待

頂部
IKUZO
上等兵
Rank: 2



UID 29809
精華 1
積分 4
帖子 253
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-24
來自 73-7星球
狀態 離線
發表於 2010-10-4 10:04 AM  資料  短消息  加為好友  添加 IKUZO 為MSN好友 通過MSN和 IKUZO 交談


QUOTE:
原帖由 garfield23 於 2010-10-4 10:25 AM 發表
好奇怪﹐漫畫0的女仔個胸大一大﹐但係機械人就細一細。個頭都差唔多大過個身。
隻野唔識遊水呀?隻上臂好似用水翼咁。
Extra Fit 係咪等於靚模咁﹐張自己紮細晒中間﹐谷晒0的肉係外圍就叫好偉大呢?

UC的機體身體都算很大
像seed或seed-D  身體都很小  差不多就是Extra-fit了
拿nu鋼跟紅迷網來比就看的出...





http://tw.myblog.yahoo.com/milka-1027
頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2010-10-4 10:21 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 corollas 於 2010-10-4 10:09 AM 發表
其實我一直都想問有關Sazabi嘅問題, 就係佢嘅左裙甲個黃色標誌/logo有冇咩特別意思架? 我硬係覺得佢似個音符多啲. 請恕小弟孤陋寡聞...

個 logo 是用"C"和"D"兩字合併而成,即 シャア・ダイクン(Char Deikun)兩個字頭 ,
http://ja.wikipedia.org/wiki/%E3 ... 3%83%BC%E3%82%BA%29





頂部
light
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 15564
精華 0
積分 0
帖子 672
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-13
狀態 離線
發表於 2010-10-5 02:55 AM  資料  短消息  加為好友 
我個人覺得呢隻正過reckless

頂部
JOEJOEB
軍曹
Rank: 2


UID 16468
精華 0
積分 3
帖子 326
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-2
狀態 離線
發表於 2010-10-5 08:49 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 light 於 2010-10-5 04:13 AM 發表
我個人覺得呢隻正過reckless

我都係咁話

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:07 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver