回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 我的珍貴回憶
正經和尚
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 37789
精華 0
積分 8
帖子 636
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-12
來自 香港仔
狀態 離線
發表於 2010-9-5 06:26 PM  資料  短消息  加為好友  添加 正經和尚 為MSN好友 通過MSN和 正經和尚 交談
我的珍貴回憶

二十多年前的塗鴉

當時唔識磨水口, 做無縫, 滲線; 唔知咩叫畢地, 唔識咩叫黃膠紙; 當時工具只有一個指甲鉗, 一把骹剪, 兩枝畫筆, 幾樽水性模型油; 雖然冇知識, 冇手藝, 但依然很用心一筆一筆咁油上去, 因此依然係當年既最大既樂趣



但後來因為讀書成績不好加上個性頑劣, 結果當時差不多所有舊作都被家母毀爛了, 呢個算係少數既幸存者之一, 而亦係果時開始我就冇再砌模型, 一直到二十幾年後既 2008 年先再重新接觸模型...

將佢同二十多年後重新開始既第一隻成品擺埋一齊, 的確感慨良多及好笑



本帖最近評分記錄
stuka   2011-3-17 12:44 AM  讚好  +1   佳作!




得閒砌下模型, 個人寧捨有型
整多幾隻高達, 心胸更加豁達
頂部
Hawkivate
曹長
Rank: 2



UID 41450
精華 0
積分 6
帖子 410
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-30
來自 港島沿岸
狀態 離線
發表於 2010-9-5 06:51 PM  資料  短消息  加為好友 
從Ching的作品比較中看得出歲月的磨練呢

在下首次接觸模型是約03年時...
記得第一隻模型是HG144 閃電
當時我的模型知識甚至比起Ching更加貧乏呢
就這樣把件剪下組合好已經是當時首次接觸模型的我最大滿足了

要不是近來突然心血來潮初戰電擊
到現在或許依然在床頭放著的只是一堆厚塵模型呢

(Ching的倖存者有齊RX-78 1-3的元素 )





堅持1/144主義
---------下面是[del]走[/del]數簿------------
1/1000宇宙戰艦大和號
SD FA Unicorn
SD AGE紅騎
BGS剎帝利(好似係
頂部
正經和尚
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 37789
精華 0
積分 8
帖子 636
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-12
來自 香港仔
狀態 離線
發表於 2010-9-5 08:01 PM  資料  短消息  加為好友  添加 正經和尚 為MSN好友 通過MSN和 正經和尚 交談
回復 #2 Hawkivate 的帖子

畢竟重新砌模型前睇過好多呢方面既書同網, 亦請教過唔少前輩, 而且亦買左包括氣泵同噴筆在內唔少工具.....

"Ching的倖存者有齊RX-78 1-3的元素" <== 果陣邊識咁多, 完全隨心咁去上色





得閒砌下模型, 個人寧捨有型
整多幾隻高達, 心胸更加豁達
頂部
Hawkivate
曹長
Rank: 2



UID 41450
精華 0
積分 6
帖子 410
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-30
來自 港島沿岸
狀態 離線
發表於 2010-9-5 08:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 正經和尚 於 2010-9-5 09:19 PM 發表
畢竟重新砌模型前睇過好多呢方面既書同網, 亦請教過唔少前輩, 而且亦買左包括氣泵同噴筆在內唔少工具.....

"Ching的倖存者有齊RX-78 1-3的元素"  

在下也為踏進模型人生於近期才購入了首套噴筆連泵呢

當時的感覺還真算是一個大決定
$$$去了一大半...





堅持1/144主義
---------下面是[del]走[/del]數簿------------
1/1000宇宙戰艦大和號
SD FA Unicorn
SD AGE紅騎
BGS剎帝利(好似係
頂部
kittsroy
壹等兵
Rank: 1


UID 8193
精華 0
積分 13
帖子 137
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-9
狀態 離線
發表於 2010-9-5 09:43 PM  資料  短消息  加為好友 
ching當年技術已經相當勁, 睇得出將屁股關節改左....呢隻野原本係企到正一正

頂部
Harrywkk
壹等兵
Rank: 1


UID 35383
精華 0
積分 6
帖子 156
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-18
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-9-6 08:08 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
"因為讀書成績不好加上個性頑劣, 結果當時差不多所有舊作都被家母毀爛了"

我也有同樣的經歷
有兩次都全軍覆沒
回想起.....真是沒有 c hing 那麼幸運了一隻可以回億也沒有,
我是03年才開始留意mg模型,
適逄 "SARS" d 模型好平所很多模型都是那時買下的!
這也是我對高達的童年情意結吧!

頂部
someup
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 39529
精華 8
積分 62
帖子 2437
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-10
狀態 離線
發表於 2010-9-6 08:15 AM  資料  短消息  加為好友 
師兄好有心機, 我小時候買的模型沒一部砌得好油得好

頂部
正經和尚
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 37789
精華 0
積分 8
帖子 636
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-12
來自 香港仔
狀態 離線
發表於 2010-9-6 12:53 PM  資料  短消息  加為好友  添加 正經和尚 為MSN好友 通過MSN和 正經和尚 交談


QUOTE:
sukilung

        發表於 2010-9-5 11:01 PM

ching當年技術已經相當勁, 睇得出將屁股關節改左....呢隻野原本係企到正一正

唔係啊, 呢隻本來個股關節係可以左右擺動的

QUOTE:
Harrywkk

        發表於 2010-9-6 09:26 AM

"因為讀書成績不好加上個性頑劣, 結果當時差不多所有舊作都被家母毀爛了"

我也有同樣的經歷
有兩次都全軍覆沒
回想起.....真是沒有 c hing 那麼幸運了一隻可以回億也沒有,
我是03年才開始留意mg模型,
適逄 "SARS" d 模型好平所很多模型都是那時買下的!
這也是我對高達的童年情意結吧!

師兄我們可是同病相憐啊 記得因為當時放模型個書櫃格已滿, 因此將將其中幾隻放番入盒, 因此佢先至可以逃過大難.....

QUOTE:
師兄好有心機, 我小時候買的模型沒一部砌得好油得好

心機自問真係有, 但手藝及技術則完全欠奉

畢竟當年d 高達模型只係單色成形根本冇素組既空間, 要有色彩就一定要上色

[ 本帖最後由 正經和尚 於 2010-9-6 02:13 PM 編輯 ]





得閒砌下模型, 個人寧捨有型
整多幾隻高達, 心胸更加豁達
頂部
PANERAI
中校
Rank: 4
錫哂老婆同囡囡 ~


UID 9603
精華 0
積分 38
帖子 3414
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-1
來自 紅磡 / 沙灘傍邊 ~
狀態 離線
發表於 2010-9-6 01:15 PM  資料  短消息  加為好友 
師兄連咁舊的舊模都無掉?   小弟的已唔見哂 .........





SAM ~
EMMAN ~
卓穎 ~
卓妍 ~
頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2010-9-6 01:19 PM  資料  短消息  加為好友 
好後悔冇keep到小時候砌既模型....由其當年第一隻補夾口用噴筆既成品(特裝機兵),當年幾蚊賣左比同樓一位小朋友...





頂部
alex_d_liu
少佐
Rank: 4
模の試民.無知市民


UID 11643
精華 1
積分 15
帖子 6048
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-12
來自 香港
狀態 離線
發表於 2010-9-6 03:56 PM  資料  短消息  加為好友 
我都係2002年先重返模型圈咋!





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:06 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver