回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 尋找 谷明 1/144 kog 完全版
violinvincent
壹等兵
Rank: 1


UID 35913
精華 1
積分 0
帖子 182
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2010-7-15 04:08 PM  資料  短消息  加為好友  添加 violinvincent 為MSN好友 通過MSN和 violinvincent 交談
尋找 谷明 1/144 kog 完全版

小弟正尋找 谷明 的kog 持弓典禮版 (件數 341), 請問那位師兄會知道可以到哪兒購買 ?

[ 本帖最後由 violinvincent 於 2010-7-17 09:21 AM 編輯 ]

頂部
violinvincent
壹等兵
Rank: 1


UID 35913
精華 1
積分 0
帖子 182
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2010-7-15 09:22 PM  資料  短消息  加為好友  添加 violinvincent 為MSN好友 通過MSN和 violinvincent 交談
PUST

頂部
shamankingyo
軍曹
Rank: 2


UID 27749
精華 0
積分 1
帖子 322
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-29
狀態 離線
發表於 2010-7-15 09:58 PM  資料  短消息  加為好友 

頂部
violinvincent
壹等兵
Rank: 1


UID 35913
精華 1
積分 0
帖子 182
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2010-7-16 11:38 AM  資料  短消息  加為好友  添加 violinvincent 為MSN好友 通過MSN和 violinvincent 交談
其實有無出過翻件 ?

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-7-16 12:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 violinvincent 於 2010-7-16 11:38 AM 發表
其實有無出過翻件 ?

出過, 不過隻野碎成咁, 冇肉食

聞說韓仔出過隻冇咁碎既version, 不過一樣都係冇咩人翻到. 呢隻野出左咁耐, 你想打二手既麻煩係第二度找好了.

呢度係唔俾手辨件二手買賣既...





路過既厚多士
頂部
violinvincent
壹等兵
Rank: 1


UID 35913
精華 1
積分 0
帖子 182
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2010-7-16 09:39 PM  資料  短消息  加為好友  添加 violinvincent 為MSN好友 通過MSN和 violinvincent 交談
吸血鬼師兄, 咁你又唔好咁斬釘戳鐵地話我係度攪二手買賣~
小弟剛剛開始玩手辦,好多歷史都唔係好知, 我只係想了解一下而家邊度有無得買, 有無人賣緊而已.
如有誤會真係唔好意思喇~

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-7-16 10:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 violinvincent 於 2010-7-16 09:39 PM 發表
吸血鬼師兄, 咁你又唔好咁斬釘戳鐵地話我係度攪二手買賣~
小弟剛剛開始玩手辦,好多歷史都唔係好知, 我只係想了解一下而家邊度有無得買, 有無人賣緊而已.
如有誤會真係唔好意思喇~

violinvincent 兄, 你亦誤會了, 我只係提醒呢度有版規唔俾二手手辨件買賣而已.

如果想找一手手辨, 最快既方法係問翻件商. 香港既翻件商唔多, 有地舖既就更加少. 而且個個都上晒網, 可以係網到找到問. 冇地舖既都會係yahoo auction度賣貨(有地舖既都會). 佢地有乜貨都會放晒上去. 唔會hold 起唔放.





路過既厚多士
頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2010-7-16 10:18 PM  資料  短消息  加為好友 
中左6合彩?
剛剛開始玩 就咁豪?



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-7-16 10:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2010-7-16 10:18 PM 發表
中左6合彩?
剛剛開始玩 就咁豪?

何止豪, 隻野咁碎, 仲好夠膽量添..





路過既厚多士
頂部
violinvincent
壹等兵
Rank: 1


UID 35913
精華 1
積分 0
帖子 182
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-24
狀態 離線
發表於 2010-7-16 10:39 PM  資料  短消息  加為好友  添加 violinvincent 為MSN好友 通過MSN和 violinvincent 交談


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2010-7-16 23:45 發表


何止豪, 隻野咁碎, 仲好夠膽量添..

豪唔起... 因為都無諗過買原件
其實我就係貪佢夠碎.
只係想欣賞下谷明雕得有幾精細, 只要有心, 我唔怕砌唔起, 只係時間問題.

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 04:53 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver