回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 香港換件問題
ONEAL
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 29163
精華 0
積分 15
帖子 728
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-4
狀態 離線
發表於 2010-5-10 01:28 PM  資料  短消息  加為好友 
香港換件問題

有冇人響瑞華行換過件?
係唔係一定要有單?
幾耐先換到個d 件?
可否講下一個過程係點?
thz

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2010-5-10 02:12 PM  資料  短消息  加為好友 
未聽過瑞華行會幫人換件

要自己寄信過日本b記至得





轉虧為"型"
頂部
閒雜人
壹等兵
Rank: 1


UID 2119
精華 0
積分 3
帖子 169
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
狀態 離線
發表於 2010-5-10 02:28 PM  資料  短消息  加為好友 
同埋好似要有日本地址先得....?!

頂部
koduck
軍曹
Rank: 2


UID 3357
精華 0
積分 0
帖子 343
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-16
來自 畸隆星
狀態 離線
發表於 2010-5-10 02:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ONEAL 於 2010-5-10 02:46 PM 發表
有冇人響瑞華行換過件?
係唔係一定要有單?
幾耐先換到個d 件?
可否講下一個過程係點?
thz

U are talking about models?  I had that experience.  What U need to show them is the invoice from the shop selling U the stuff as well as the sticker on the paper box to prove this is a dealer's import.  After u email them the details they will contact U to select a TOYC to get the replacement (and return the faulty part to them).

This is what I experienced last time when I bought a box of faulty venue-limited semi-transparent pearl colored Wing Zero Custom n years ago...

Also another experience was GFF... similar procedure...

So everytime when I buy gunpla, if price don't vary too much I will buy those imported by Daniel & Co lar.

頂部
有heart人
上校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1941
精華 11
積分 80
帖子 5346
成品數目 80 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2010-5-10 03:35 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4 koduck 的帖子

you are talking about faulty part but he is talking about replacing a lost part which could be resulted by his own fault.....

[ 本帖最後由 有heart人 於 2010-5-10 04:56 PM 編輯 ]





WIP
RE Bawoo
Upscaled HyGogg
頂部
3388rider
壹等兵
Rank: 1


UID 26431
精華 0
積分 33
帖子 169
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-27
來自 hk
狀態 離線
發表於 2010-5-10 05:49 PM  資料  短消息  加為好友 
我試過響瑞華行換過件,我首先sent 番落買個間玩具舖幫手,但瑞記半年都狗唔點冇回覆,最後我自己打電話落瑞記投訴,真系好勞氣找到個sale先狗點,盒MG Patlabor D件比錯咗。

頂部
ONEAL
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 29163
精華 0
積分 15
帖子 728
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-4
狀態 離線
發表於 2010-5-10 06:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 3388rider 於 2010-5-10 07:07 PM 發表
我試過響瑞華行換過件,我首先sent 番落買個間玩具舖幫手,但瑞記半年都狗唔點冇回覆,最後我自己打電話落瑞記投訴,真系好勞氣找到個sale先狗點,盒MG Patlabor D件比錯咗。

咁煩....
仲要咁耐.....
冇咩效率咁wor,
我今日打過去瑞華行,
佢話有張單先有得換,
冇單會好煩,
但係響d 鋪頭仔買一盒模型又點會開單比你呀,
明玩野

頂部
ONEAL
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 29163
精華 0
積分 15
帖子 728
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-4
狀態 離線
發表於 2010-5-10 06:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2010-5-10 03:30 PM 發表
未聽過瑞華行會幫人換件

要自己寄信過日本b記至得



QUOTE:
原帖由 閒雜人 於 2010-5-10 03:46 PM 發表
同埋好似要有日本地址先得....?!

日本換可睇下呢個網
http://www.mobile01.com/topicdet ... 0&last=18180010

我想睇下hk 換會唔會快d.....

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2010-5-10 07:26 PM  資料  短消息  加為好友 
想知道換咩件?

爛件?俾錯一版模定點?





轉虧為"型"
頂部
ONEAL
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 29163
精華 0
積分 15
帖子 728
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-4
狀態 離線
發表於 2010-5-10 08:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2010-5-10 08:44 PM 發表
想知道換咩件?

爛件?俾錯一版模定點?

hguc unicorn (unicorn mode)
冇左半個頭.....


頂部
koduck
軍曹
Rank: 2


UID 3357
精華 0
積分 0
帖子 343
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-16
來自 畸隆星
狀態 離線
發表於 2010-5-12 01:25 PM  資料  短消息  加為好友 
冇單會好煩,
但係響d 鋪頭仔買一盒模型又點會開單比你呀,

So far my 2 experiences b4 were okay.  Both are small shops and for the one about GFF, I came back to him after at least 1~2 months I bought the item... that shopkeeper (or owner) didn't asked me much and wrote an invoice for me immediately...

I think the reason for asking invoice is probably because of those parallel import ("water") goods...

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2010-5-12 01:26 PM  資料  短消息  加為好友 
如果未開袋,試下同鋪頭換





轉虧為"型"
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 03:46 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver