回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: Hobby Japan - 每月兩冊
Fatfatfat
平民
Rank: 1



UID 11842
精華 0
積分 0
帖子 12
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-28
狀態 離線
發表於 2010-3-16 12:26 AM  資料  短消息  加為好友 
Hobby Japan - 每月兩冊

小弟有d混亂. 在香港, 在月頭和每月20號都有一本電擊hobby中文版出版, 價錢一樣, 但封面是不同的.

問題是: 其實佢哋個名有咩分別? 內容又是不是差不多? 如果大分別, 那本好些?

我每月20號都會買的, 但有網友說過3月號的有5星物語的news. 結果, 看完了都沒有. 那時便想, 會不會在月頭出的那本裡呢?

希望知情人士可以回答我. 謝謝.

頂部
collincollin
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 25540
精華 0
積分 0
帖子 623
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2010-3-16 12:35 AM  資料  短消息  加為好友  添加 collincollin 為MSN好友 通過MSN和 collincollin 交談 Yahoo!
其實係兩本唔同既模型書黎
一本係Hobby Japan,
一本係電擊Hobby





GVG隱發作/.\
頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2010-3-16 12:38 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
well first of all... they r 2 difference magazine (電撃Hobby and Hobby Japan)

they r almost the same but for Gundam fans most of them like 電撃Hobby more...
but for those modeler which don't build Gundam much they will prefer Hobby Japan more (from my point of view)





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-3-16 12:44 AM  資料  短消息  加為好友 
中文版?? 你sure??? 兩本"中文版"都係月中先出既... 月尾/月頭出既係日文版...

至放"兩本" 你係唔係眼大睇過龍? 有個"hobby"就當係同一本野呀???  "hobby japan" 係日本有過40年既歷史, "電擊hobby" 只有十多年......

睇hobby 想有多d野睇一定要睇日文版, 因為版權同題材問題, 好多野中文版都係抽起左冇既...

邊本好睇, 見仁見智..... 電擊一出時, 我會兩本日文版一齊買, 5,6 年前開始, 就只會買 hobby japan... 電擊, 唔睇都冇咩所謂...





路過既厚多士
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-3-16 12:46 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2010-3-16 12:38 AM 發表
well first of all... they r 2 difference magazine (電撃Hobby and Hobby Japan)

they r almost the same but for Gundam fans most of them like 電撃Hobby more...
but for those modeler  ...

我反而覺得hj d 作例質素高過 電擊喎...





路過既厚多士
頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2010-3-16 12:59 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 3/16/2010 00:46 發表



我反而覺得hj d 作例質素高過 電擊喎...

well skill wise yes... but nowadays HJ don't have as much as WIP shots as they used to be... but 電撃 is much more WIP shots...

anyhow I buy both anyway...





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
【Kira-Yamato】
曹長
Rank: 2


UID 35248
精華 0
積分 0
帖子 450
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2009-9-14
來自 H.K.
狀態 離線
發表於 2010-3-16 07:28 AM  資料  短消息  加為好友 
我自己都覺得hobby japan好好多~ 由其佢比到好多靈感我
電擊hobby買左一年日文, 之後轉買中文...





Pending Models

MG Strike gundam ~ 10%
SD 自護 ~ 30%
1/1700 IHM-BB01 Minerva ~0%
頂部
HoiMan
壹等兵
Rank: 1


UID 24992
精華 0
積分 0
帖子 102
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-10
狀態 離線
發表於 2010-3-16 09:21 AM  資料  短消息  加為好友 
電擊hobby is too official, too bandai, not much surprise
Hobby Japan is a bit better (of coz, it becomes quite official in recent 10 years too), yet still a little bit more creative

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-3-17 08:54 PM  資料  短消息  加為好友 
兩本我都有買,但係經常發覺,電擊比起japan hobby好易缺貨
究竟係多人買定係d舖頭少入貨

頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2010-3-17 09:36 PM  資料  短消息  加為好友 
唔記得有份講開 "網友說過3月號的有5星物語的news" 是twinsa
http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... &extra=page%3D4
他應該是看了日文版的

中文版 沒有  5星

我就search wave 的
http://www.hobby-wave.com/

1:144 SR3 at June
http://www.hobby-wave.com/FSS_NSP/index.html


>電擊比起japan hobby好易缺貨

因為HJ 俾熱心的版友, cybergundam 之流 轉貼曬日版D 重要情報了

[ 本帖最後由 alexlee2 於 2010-3-17 11:03 PM 編輯 ]

頂部
Fatfatfat
平民
Rank: 1



UID 11842
精華 0
積分 0
帖子 12
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-28
狀態 離線
發表於 2010-3-22 01:15 AM  資料  短消息  加為好友 
多謝各位嘅分享~~~ 哈哈, 一直以為, hj 的中文名叫電擊hobby~~ 哈哈哈哈, 我真係一位差不多先生!! 多謝指教!!

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 04:51 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver