回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 原子灰毒性問題
Z-Destiny
壹等兵
Rank: 1


UID 33412
精華 0
積分 0
帖子 183
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-23
狀態 離線
發表於 2009-7-31 05:39 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Z-Destiny 為MSN好友 通過MSN和 Z-Destiny 交談 Yahoo!
原子灰毒性問題

原子灰毒性是在哪裡?
在氣味?
粉 or ?

頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2009-7-31 06:48 PM  資料  短消息  加為好友 
氣味
我第一次開原子灰  真係d氣打晒入個鼻(心臟等左0.001秒^^)

[ 本帖最後由 terrykafai 於 2009-7-31 07:20 PM 編輯 ]

頂部
佐木一狼
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27511
精華 0
積分 1
帖子 1574
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-23
來自 所羅門的惡夢
狀態 離線
發表於 2009-7-31 07:20 PM  資料  短消息  加為好友 
我估架咋

1. 佢用organic solvent, 你知吸得多有咩事架啦

2. 佢未硬化前咁sticky, 入左肺就....

3. 都係佢入肺, 睇咩stage就吸咩





0083自護萬歲!
賈圖:地聯班白痴仔,抵我一炮打沉你咁多架艦
將考AL的朋友, 請將目標set高d, 努力d
唔上唔落, 後悔就無謂喇
好熱好潮好濕好焗
gundam都係真實系好
頂部
囂糕
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 19137
精華 0
積分 2
帖子 1733
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-27
來自 媽媽肚
狀態 離線
發表於 2009-7-31 10:21 PM  資料  短消息  加為好友  添加 囂糕 為MSN好友 通過MSN和 囂糕 交談
對皮膚都幾傷
我試過玩原子灰搞到成身生粒粒

頂部
athrunmoon
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 17967
精華 0
積分 7
帖子 1416
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
狀態 離線
發表於 2009-7-31 10:29 PM  資料  短消息  加為好友 
我第一次用,冇用手套,整左少少係手,第二人就皮膚敏感,好痕但係冇出粒粒。

頂部
Z-Destiny
壹等兵
Rank: 1


UID 33412
精華 0
積分 0
帖子 183
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-23
狀態 離線
發表於 2009-8-1 12:18 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Z-Destiny 為MSN好友 通過MSN和 Z-Destiny 交談 Yahoo!
http://wenwen.soso.com/z/q6241293.htm?rq=61840047&ri=5
素性危害 侵入途径 吸入、食入、经皮肤吸收 健康危害 吸入、摄入或经皮肤吸收后对身体有害。对眼睛、皮肤、粘膜和上呼吸道有强烈刺激作用。吸入后,可引起喉、支气管的炎症、水肿、痉挛、化学性肺炎、肺水肿、接触后可引起烧灼感、咳嗽、喘息、气短、头痛、恶心与呕吐等。急救 皮肤接触 脱去污染的衣着,用流动清水冲洗15分钟。若有灼伤,就医治疗。 眼睛接触 立即翻开上下眼睑,用流动清水冲洗15分钟。就医。 吸入 脱离现场至空气新鲜处。呼吸困难时给输氧,呼吸停止时,立即进行人工呼吸。就医。 食入 误服者用水漱口,饮蛋清或牛奶。就医。防护措施 工程控制 密闭操作,局部排风 呼吸系统防护 空气中浓度较高时,应该佩戴防毒面具。 眼睛防护 戴化学安全防护眼罩 防护服 穿化学防护服。 手防护 戴防护手套。 其他 工作现场禁止吸烟,进食和饮水,避免长期反复接触。注意个人清洁卫生。泄漏处置 切断火源,应急处理人员戴好防毒面具,穿一般消防防护服。用惰性潮的物料混合吸收,然后收集运至废物处理场所。如大量泄漏,收集回收或无害处理后废弃。


长期过量吸入会引发肺病严重者可能癌变

頂部
chun_jason
軍曹
Rank: 2


UID 35188
精華 0
積分 3
帖子 330
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2009-4-23
狀態 離線
發表於 2009-8-1 12:34 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Z-Destiny 於 2009-8-1 12:48 AM 發表
http://wenwen.soso.com/z/q6241293.htm?rq=61840047&ri=5
素性危害 侵入途径 吸入、食入、经皮肤吸收 健康危害 吸入、摄入或经皮肤吸收后对身体有害。对眼睛 ...

咁咪要搵件SARS保護衣先夠





別人看模型是電車玩意
我看模型是藝術創意
頂部
Z-Destiny
壹等兵
Rank: 1


UID 33412
精華 0
積分 0
帖子 183
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-23
狀態 離線
發表於 2009-8-1 01:03 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Z-Destiny 為MSN好友 通過MSN和 Z-Destiny 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 chun_jason 於 2009-8-1 01:04 AM 發表

咁咪要搵件SARS保護衣先夠

這些也是我在網上找到,我都唔知真定假

頂部
chun_jason
軍曹
Rank: 2


UID 35188
精華 0
積分 3
帖子 330
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2009-4-23
狀態 離線
發表於 2009-8-1 12:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Z-Destiny 於 2009-8-1 01:33 AM 發表

這些也是我在網上找到,我都唔知真定假

我整我隻電擊作品 幾個月不停係到玩灰 都冇戴口罩手套
D次生硬CANCER





別人看模型是電車玩意
我看模型是藝術創意
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 08:54 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver