回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: GAIA稀釋濟一問
勁☆軒
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27551
精華 0
積分 38
帖子 1746
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-24
來自 遊戲人間
狀態 離線
發表於 2009-5-26 09:39 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  QQ Yahoo!
GAIA稀釋濟一問

係正式提出問題之前,如果可以嘅話請大家去呢條LINK睇下小弟嘅小小說話```
http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=107116&extra=page%3D1&frombbs=1

最近小弟買咗一支GAIA嘅稀釋濟T-09M返嚟用,雖然GAIA嘅颜料已經唔係第一次用,但之前都係用GSI嘅普通稀釋濟,所以想請教各位師兄,呢種金屬色專用嘅稀釋濟嘅比例應該係幾多至為之合適呢?





有歌聽,有嘢睇,鍾意嘅話仲可以同我傾下偈(^_^)
Welcome to my blog
http://hk.myblog.yahoo.com/terence-GUNDAM
頂部
正樹
上校
Rank: 4
人工知能改


熱讚榜勳章  
UID 12935
精華 3
積分 67
帖子 4628
成品數目 67 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-31
狀態 離線
發表於 2009-5-26 11:31 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 勁☆軒 於 2009-5-26 10:09 PM 發表
係正式提出問題之前,如果可以嘅話請大家去呢條LINK睇下小弟嘅小小說話```
http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... e%3D1&frombbs=1

最近小弟買咗一支GAIAÜ ...

我用開1:4
每次都用大氣壓快速掃過表面1-2次,每次都要薄噴,之後噴一個循環再噴多1-2次,大約3-4次左右啦
希望幫到你

[ 本帖最後由 正樹 於 2009-5-27 12:03 AM 編輯 ]





!@#$%^&*(())_..................!@#$%^&*
頂部
勁☆軒
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27551
精華 0
積分 38
帖子 1746
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-24
來自 遊戲人間
狀態 離線
發表於 2009-5-27 07:30 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  QQ Yahoo!


QUOTE:
原帖由 正樹 於 2009-5-27 12:01 AM 發表

我用開1:4
每次都用大氣壓快速掃過表面1-2次,每次都要薄噴,之後噴一個循環再噴多1-2次,大約3-4次左右啦
希望幫到你

原來咁樣```等我試下效果如何先得```唔該嗮正樹兄先````





有歌聽,有嘢睇,鍾意嘅話仲可以同我傾下偈(^_^)
Welcome to my blog
http://hk.myblog.yahoo.com/terence-GUNDAM
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 04:04 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver