回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 請問一下大家有關三國傳masking..
迪=]
曹長
Rank: 2


UID 23057
精華 0
積分 16
帖子 432
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-7
狀態 離線
發表於 2009-4-22 11:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 迪=] 為MSN好友 通過MSN和 迪=] 交談 Yahoo!
請問一下大家有關三國傳masking..

我自問真係masking新手=3=...
以前都係難masking既地方就手油.
自上次隻農丸之後.開始知道masking噴出尼個感覺真係好開心.
今次我打算噴陸遜.
佢有d彎位點mask好-3-??
(金邊.)





歡迎睇下我個blog @@~
http://hk.myblog.yahoo.com/dicksonkwok112/
頂部
yan519
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 33883
精華 0
積分 19
帖子 1071
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-2
狀態 離線
發表於 2009-4-23 08:47 AM  資料  短消息  加為好友 
都係細細張今貼上去...

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-4-23 09:07 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 迪=] 於 2009-4-22 11:45 PM 發表
我自問真係masking新手=3=...
以前都係難masking既地方就手油.
自上次隻農丸之後.開始知道masking噴出尼個感覺真係好開心.
今次我打算噴陸遜.
佢有d彎位點mask好-3-??
(金邊.)

我自己就用呢三個方法:

1.
成張膠紙放上去,刮好d邊位,then 用筆刀cut!唔好太大力.....
but,呢一個方法會整花件件.....
if有刻線的話我會用呢一個方法!

2.
cut細細張腸紙,慢慢貼,then,用遮蔽液/光油去補強....
防止膠紙之間有空間入油.......

3.
有貼紙的話,可用masking的膠紙跟住貼紙cut,then貼上去!
唔建議用原本的貼紙!因為會有膠紙蹟.....

[ 本帖最後由 yiuming 於 2009-4-23 09:38 AM 編輯 ]





存貨太多,時間太少...
頂部
Solaraboy
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 25535
精華 0
積分 6
帖子 1430
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-27
狀態 離線
發表於 2009-4-23 02:10 PM  資料  短消息  加為好友 
I use Yiuming's #1 & #2.

Another method is to reverse the procedure instead of spraying "GOLD" at last.. Spray "GOLD" as 1st and do the rest later on... (From small area to big areas as most CHING will say it should be the other way)

頂部
EXV
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29762
精華 0
積分 30
帖子 715
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-22
狀態 離線
發表於 2009-4-23 04:34 PM  資料  短消息  加為好友  添加 EXV 為MSN好友 通過MSN和 EXV 交談
其實我都想問架啦~~
成張貼落去真係好易整花件件呀~~
經常發生呢~哈哈~





得閒黎睇下野啦~~
http://hk.myblog.yahoo.com/exv_edo
頂部
eihhim
二等兵
Rank: 1


UID 34858
精華 0
積分 0
帖子 97
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-20
狀態 離線
發表於 2009-4-23 10:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 EXV 於 2009-4-23 05:04 PM 發表
其實我都想問架啦~~
成張貼落去真係好易整花件件呀~~
經常發生呢~哈哈~

ching係指貼完cut個陣整花???





模型改件鋼珠(2.0, 1.5, 1.0mm) 及 遮蓋膠帶!
頂部
Rox1
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13460
精華 0
積分 1
帖子 1210
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
狀態 離線
發表於 2009-4-24 10:01 AM  資料  短消息  加為好友 
我自己用 Masking Sol + 水開稀, 然後用牙籤 '帶' 住d masking sol 油d 彎位....

下圖係完成噴之後, 擦甩d Masking sol 嘅一刻....



[ 本帖最後由 Rox1 於 2009-4-24 10:33 AM 編輯 ]





以無法為有法, 以無道為有道, 此乃砌模精髓.
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!kHi5xOSQQUKrHvaxKRraaw--
頂部
EXV
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29762
精華 0
積分 30
帖子 715
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-22
狀態 離線
發表於 2009-4-24 12:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 EXV 為MSN好友 通過MSN和 EXV 交談
回復 #6 eihhim 的帖子

係呀~因為唔知個應該用咩力CUT落去嘛~~
大力花件~~細力CUT唔到~~
好難搵個中間位呢~~

呀~樓上位人兄~~
好慘呀~~其實遮蓋液唔想出事~~一定要厚查呀~~
唔係會自動脫落....我呢D就試得多啦~





得閒黎睇下野啦~~
http://hk.myblog.yahoo.com/exv_edo
頂部
Rox1
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13460
精華 0
積分 1
帖子 1210
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
狀態 離線
發表於 2009-4-24 11:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 EXV 於 2009-4-24 01:11 PM 發表
係呀~因為唔知個應該用咩力CUT落去嘛~~
大力花件~~細力CUT唔到~~
好難搵個中間位呢~~

呀~樓上位人兄~~
好慘呀~~其實遮蓋液唔想出事~~一定要厚查呀~~
唔係會自動脫落....我呢D就試得多啦~

咁我又冇自動脫落喎....我重覺得佢痴得實得滯添....





以無法為有法, 以無道為有道, 此乃砌模精髓.
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!kHi5xOSQQUKrHvaxKRraaw--
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:08 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver