回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 邊間出1比700既戰艦模型質素最好?
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-4-8 12:49 AM  資料  短消息  加為好友 
邊間出1比700既戰艦模型質素最好?

小弟想試下砌戰艦模型~我見坊間有好多牌子~
想問對於新手黎講邊間出既會好d?
長谷川?雙星?富士美?號手?P記?
希望有大大指引~~

頂部
好平
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 7070
精華 0
積分 52
帖子 2725
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 模魂
狀態 離線
發表於 2009-4-8 04:06 AM  資料  短消息  加為好友 
p記普遍上都係最唔錯, 無論係細節同考證方面.. 以各師兄介紹得來 , 價錢都"唔錯"
而媽星, 長谷 同富士美 3個都各有各好, 其實都係要睇番你想玩咩船..
富士美就小弟認為, 係近年進步得最快 ! 以隻金剛來說 !

[ 本帖最後由 好平 於 2009-4-8 04:10 AM 編輯 ]

頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2009-4-8 08:12 AM  資料  短消息  加為好友 
1/700的resin船,一般都質量比塑料套材好,你咪買隻玩下囉~~





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
cedric_chan1322
曹長
Rank: 2


UID 18311
精華 1
積分 4
帖子 466
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-5
來自 被放逐既pluto~
狀態 離線
發表於 2009-4-8 08:20 AM  資料  短消息  加為好友  添加 cedric_chan1322 為MSN好友 通過MSN和 cedric_chan1322 交談 ICQ 狀態
整隻Delphis 既resin玩, 包你練到一身好武功~





有拖無欠, 總有一天砌得晒
頂部
multi_crab
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16940
精華 0
積分 5
帖子 1118
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-16
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2009-4-8 08:48 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
咩牌子都無咩所謂, 但號手平. 而且1/350比例易砌d...

我會先選擇艦隻( 英, 美, 中, 日艦), 之後先考慮牌子,
英美我會選dragon, 中蘇選trumper, 日選 tamiy/hasegaw....
其實大部份1/700 艦detail 極有限, 不同程度既加工係必然.
而資料搜查同加工材料先至係影響我選擇艦隻影響最大的因素.
姐係話, 我只會砌有足夠資料既艦.......希望幫到你





http://hk.myblog.yahoo.com/multi_crab
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2009-4-8 10:50 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
我又講,如果新手(如我),先買一隻龍記的巡洋艦玩玩先,因為百多元有齊船底,又有P/E片。試一試手感。之後先跟自己興趣去玩日式,英美式,現代或二戰。





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
wypor
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30966
精華 3
積分 11
帖子 1028
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-18
狀態 離線
發表於 2009-4-8 11:02 AM  資料  短消息  加為好友 
砌模型最堅要係個model是你好想好想好想好想好想好想砌的

otherwise

頂部
24billy
壹等兵
Rank: 1



UID 35088
精華 0
積分 1
帖子 114
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-25
狀態 離線
發表於 2009-4-8 11:14 AM  資料  短消息  加為好友 
路過想問一問...New Jersy 既拉線圖...可以係邊度搵到?  唔該

頂部
cedric_chan1322
曹長
Rank: 2


UID 18311
精華 1
積分 4
帖子 466
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-5
來自 被放逐既pluto~
狀態 離線
發表於 2009-4-8 11:32 AM  資料  短消息  加為好友  添加 cedric_chan1322 為MSN好友 通過MSN和 cedric_chan1322 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 wypor 於 2009-4-8 11:02 發表
砌模型最堅要係個model是你好想好想好想好想好想好想砌的

otherwise

原來係好想好想個d......唔怪得我成屋都係模型...因為通常都係好想砌, 但係無時間砌(爛尾能手).....





有拖無欠, 總有一天砌得晒
頂部
好平
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 7070
精華 0
積分 52
帖子 2725
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 模魂
狀態 離線
發表於 2009-4-8 12:14 PM  資料  短消息  加為好友 
保持好想好想好想好想好想好想砌算吧

松兄 ! 我想問resin 有冇出到英國的"厭戰" !!??          "好似"  係QE class 的,   

我屋樓下好多resin 船 , 不過都係睇算了

頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2009-4-8 01:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 好平 於 2009-4-8 12:44 PM 發表
松兄 ! 我想問resin 有冇出到英國的"厭戰" !!??          "好似"  係QE class 的,   

我屋樓下好多resin 船 , 不過都係睇算了

有呀,係white ensign出的resin船,不過有人話套kit under scale左
http://blog.roodo.com/anchu/archives/5548723.html

樓下係指輝煌??





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
multi_crab
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16940
精華 0
積分 5
帖子 1118
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-16
來自 大埔
狀態 離線
發表於 2009-4-8 01:22 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 24billy 於 2009-4-8 11:14 AM 發表
路過想問一問...New Jersy 既拉線圖...可以係邊度搵到?  唔該

http://www.modelwarships.com/index1.html
search USS new jersey BB-62





http://hk.myblog.yahoo.com/multi_crab
頂部
edwinfan
中尉
Rank: 3Rank: 3
~絢香AYAKA~


UID 452
精華 0
積分 2
帖子 830
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-25
來自 Bay Area...CA
狀態 離線
發表於 2009-4-8 02:08 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
先睇款後睇廠
揀款你喜歡的船先,通常得一間廠出ja





經光影噴塗美輪美奐的 RX78
頂部
cedric_chan1322
曹長
Rank: 2


UID 18311
精華 1
積分 4
帖子 466
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-5
來自 被放逐既pluto~
狀態 離線
發表於 2009-4-8 02:35 PM  資料  短消息  加為好友  添加 cedric_chan1322 為MSN好友 通過MSN和 cedric_chan1322 交談 ICQ 狀態
講真邊間廠真係無所謂, 反而要留意係新定舊模...如果唔係真係少d耐性都攪佢唔掂





有拖無欠, 總有一天砌得晒
頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2009-4-8 02:42 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
買富士尾舊模啦,,,整得靚包你即刻變神人

[ 本帖最後由 wilson28994 於 2009-4-8 03:16 PM 編輯 ]





長門,,,製造中...
頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2009-4-8 02:47 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
樓主我俾個教學網你睇下

http://kansenmokeinyuumon.web.fc2.com/index.html

[ 本帖最後由 wilson28994 於 2009-4-9 12:41 PM 編輯 ]





長門,,,製造中...
頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-4-8 11:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 好平 於 2009-4-8 04:36 AM 發表
p記普遍上都係最唔錯, 無論係細節同考證方面.. 以各師兄介紹得來 , 價錢都"唔錯"
而媽星, 長谷 同富士美 3個都各有各好, 其實都係要睇番你想玩咩船..
富士美就小弟認為, 係近年進步得最快 ! 以隻金剛 ...

甘號手既質素如何? 因小弟想砌伋俄羅斯既Nary Slava Class Cruiser Moskva!
以新手應付到嗎? 謝謝

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-4-8 11:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 multi_crab 於 2009-4-8 09:18 AM 發表
咩牌子都無咩所謂, 但號手平. 而且1/350比例易砌d...

我會先選擇艦隻( 英, 美, 中, 日艦), 之後先考慮牌子,
英美我會選dragon, 中蘇選trumper, 日選 tamiy/hasegaw....
其實大部份1/700 艦detail 極有限, ...

1比350好似大隻左d..小弟屋企空間有限呢

頂部
好平
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 7070
精華 0
積分 52
帖子 2725
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 模魂
狀態 離線
發表於 2009-4-8 11:03 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #11 松尾明 的帖子

係牙 ! 我家附近就是輝煌 ,
聽完佢個開盒報告,,有點卻步..

頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-4-8 11:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 AmazingFelix 於 2009-4-8 11:20 AM 發表
我又講,如果新手(如我),先買一隻龍記的巡洋艦玩玩先,因為百多元有齊船底,又有P/E片。試一試手感。之後先跟自己興趣去玩日式,英美式,現代或二戰。

龍記去邊度有多d選擇? 環球?

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 01:20 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver