回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 透明盾點噴????????
命運高達
平民
Rank: 1


UID 32436
精華 0
積分 0
帖子 21
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-5
來自 地球
狀態 離線
發表於 2009-4-6 10:09 PM  資料  短消息  加為好友 
透明盾點噴????????

BB命運高達個透明盾點噴????????(用噴罐)

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-4-6 10:16 PM  資料  短消息  加為好友 
噴番透明色.......





轉虧為"型"
頂部
C5960
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 17003
精華 0
積分 5
帖子 2419
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-25
來自 ZZZZZzzzzz..........
狀態 離線
發表於 2009-4-6 10:22 PM  資料  短消息  加為好友  添加 C5960 為MSN好友 通過MSN和 C5960 交談 Yahoo!
那個的話,
最好還是不要搞好了,
因為BANDAI出件時是用了有閃粉的透明紅,
但原設上,
命運高達的光束盾是藍色的,
所以,
一是不整,
一是自行制作一個新的透明件較好。





努力清房中(雙重意義上)
頂部
命運高達
平民
Rank: 1


UID 32436
精華 0
積分 0
帖子 21
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-5
來自 地球
狀態 離線
發表於 2009-4-6 10:27 PM  資料  短消息  加為好友 
咁如果用噴罐噴,應該用邊隻噴?????????冇左d閃粉都唔緊要...........

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-4-6 10:29 PM  資料  短消息  加為好友 
得透明藍,透明油只可以噴深,唔可以噴淺





轉虧為"型"
頂部
命運高達
平民
Rank: 1


UID 32436
精華 0
積分 0
帖子 21
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-5
來自 地球
狀態 離線
發表於 2009-4-6 10:31 PM  資料  短消息  加為好友 
可唔可以話俾我知隻噴罐係幾多號?????????

頂部
spencerkam
曹長
Rank: 2


UID 24239
精華 0
積分 15
帖子 433
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-16
狀態 離線
發表於 2009-4-7 10:17 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 命運高達 於 2009-4-6 11:01 PM 發表
可唔可以話俾我知隻噴罐係幾多號?????????

自己去模型舖搵o下啦! 行模型舖都係一仲樂趣喎!

唔想行就爬文搵D色板睇都得!

クリアー = Clear

http://www.mr-hobby.com/cgi/goods.cgi?category=3

頂部
命運高達
平民
Rank: 1


UID 32436
精華 0
積分 0
帖子 21
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-5
來自 地球
狀態 離線
發表於 2009-4-7 12:18 PM  資料  短消息  加為好友 
睇唔出邊隻係透明藍...............

頂部
spencerkam
曹長
Rank: 2


UID 24239
精華 0
積分 15
帖子 433
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-16
狀態 離線
發表於 2009-4-7 12:26 PM  資料  短消息  加為好友 
J50 囉!不過透明紅上噴透明藍,都唔會變左藍架喎!

要噴都搵D框黎試下先啦,唔係又要洗翻D油, Side 時間; side 心機!

頂部
hum994
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26291
精華 0
積分 8
帖子 1733
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-23
狀態 離線
發表於 2009-4-7 01:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 命運高達 於 2009-4-7 12:48 PM 發表
睇唔出邊隻係透明藍...............

最憎呢d人
透明藍係咩你唔識自己搵??
乜都要問

BB命運個光盾
我諗你都係算吧啦
夾硬噴透明藍都只係會變透明紫

頂部
pisces
平民
Rank: 1



UID 31837
精華 0
積分 0
帖子 7
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-27
狀態 離線
發表於 2009-4-10 07:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 C5960 於 2009-4-6 10:52 PM 發表
那個的話,
最好還是不要搞好了,
因為BANDAI出件時是用了有閃粉的透明紅,
但原設上,
命運高達的光束盾是藍色的,
所以,
一是不整,
一是自行制作一個新的透明件較好。

RTM

咁請問點制作一個新的透明件,可以有教學嗎?

頂部
1412
二等兵
Rank: 1



UID 22428
精華 0
積分 0
帖子 92
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-19
狀態 離線
發表於 2009-4-10 08:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hum994 於 2009-4-7 01:32 PM 發表

最憎呢d人
透明藍係咩你唔識自己搵??
乜都要問

BB命運個光盾
我諗你都係算吧啦
夾硬噴透明藍都只係會變透明紫

人地就係唔識走黎問
我唔明有咩問題

雖則可能你唔服, 覺得佢自己咩都唔做就可以有收穫
但係答一答都唔係好晒你時間掛?
你咁樣reply 的話, 我覺得不如唔好reply

BTW, 我都想知點整透明件
請問C5960 有冇咩心得?

[ 本帖最後由 1412 於 2009-4-10 08:43 PM 編輯 ]

頂部
hum994
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26291
精華 0
積分 8
帖子 1733
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-23
狀態 離線
發表於 2009-4-10 08:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1412 於 2009-4-10 08:41 PM 發表


人地就係唔識走黎問
我唔明有咩問題

雖則可能你唔服, 覺得佢自己咩都唔做就可以有收穫
但係答一答都唔係好晒你時間掛?
你咁樣reply 的話, 我覺得不如唔好reply

BTW, 我都想知點整透明件
...

問題係前面已經有人講左係透明藍嘛
仲要問埋幾多號
不如買埋俾佢送埋上佢屋企丫??

頂部
1412
二等兵
Rank: 1



UID 22428
精華 0
積分 0
帖子 92
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-19
狀態 離線
發表於 2009-4-10 10:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hum994 於 2009-4-10 09:16 PM 發表

問題係前面已經有人講左係透明藍嘛
仲要問埋幾多號
不如買埋俾佢送埋上佢屋企丫??

咁正如o係情報區果度,
d 模友講完邊度邊度出左新品, 有得買喇
咁其他人咪又會問幾多錢?

作個比喻: 咁咪同問完係咩色, 幾多號一樣?
咁照你咁講又不如買埋俾佢地,送埋上佢地屋企喇wor

都係行個方便je, 我覺得唔使講到話"最憎" 呢個term, 又discourage 人

在下無聊得知你係個老師? 我唔係人身攻擊, 不過你咁樣點做老師呀..
學生唔識就會問, 唔通你又叫佢地自己返屋企自己查咩
我覺得你可以用advice ge 態度去講, 而唔係責備ge 口吻囉

不過都係個人意見, 有唔o岩聽的話, 唔好意思
對不起

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 03:18 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver