回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 台北模型勝地
kit787b
上等兵
Rank: 2


UID 21198
精華 1
積分 1
帖子 204
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-14
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-3-16 06:13 PM  資料  短消息  加為好友 
台北模型勝地

打算往台北自由行,順道買吓模型,有無brother有售賣汽車模型嘅店舖名同埋地址呢?thx~~~

頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2009-3-16 06:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kit787b 於 2009-3-16 18:43 發表
打算往台北自由行,順道買吓模型,有無brother有售賣汽車模型嘅店舖名同埋地址呢?thx~~~

http://www.hkml.net/Discuz/redirect.php?tid=102849&goto=lastpost#lastpost


Hope it can help...





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2009-3-16 07:32 PM  資料  短消息  加為好友 
萬品館似乎地點偏一些,不如去萬年大廈(冇記錯係四樓)行下,話晒就在西門町比較就腳





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2009-3-16 07:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2009-3-16 20:02 發表
萬品館似乎地點偏一些,不如去萬年大廈(冇記錯係四樓)行下,話晒就在西門町比較就腳

都 ok ga, 不過萬品館就多啲嘢睇...





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
seinyat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16953
精華 0
積分 2
帖子 541
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-17
來自 马来西亚 ...
狀態 離線
發表於 2009-3-16 08:09 PM  資料  短消息  加為好友 
for model kit, normally i visit taipei underground street, but you'll need to be able to find the correct zone, as there are a lot of zones (新天地地下街,站前地下街,中山地下街)what you should be looking for is 台北车站地下街 (am not sure if its zone k, but its yellow zone),you'll need to ask the correct personal to give you exact direction, passer by might not know the difference and you might be directed to the wrong zone, , there's a few shops selling bandai model kit and sic, 扭蛋, mooks, CDs,cheaper than 万年, but HK is still the cheapest....

頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2009-3-16 08:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 seinyat 於 2009-3-16 20:39 發表
for model kit, normally i visit taipei underground street, but you'll need to be able to find the correct zone, as there are a lot of zones (新天地地下街,站前地下街,中山地下街)what you should  ...

I found nothing when I went there @ Oct 2008... but it seems a good place wor...





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
seinyat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16953
精華 0
積分 2
帖子 541
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-17
來自 马来西亚 ...
狀態 離線
發表於 2009-3-16 08:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pbaa 於 2009-3-16 08:12 PM 發表



I found nothing when I went there @ Oct 2008... but it seems a good place wor...

you probably went to the wrong zone, it is not easily located and the confusing signage doesnt help. but its the preferred place to shop for model kits by locals, i recently bought my unicorn for HKD 26X, which is reasonable but not as cheap as HK wor.

頂部
kit787b
上等兵
Rank: 2


UID 21198
精華 1
積分 1
帖子 204
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-14
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-3-16 08:48 PM  資料  短消息  加為好友 
thx樓上咁多位b rother

頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2009-3-16 10:48 PM  資料  短消息  加為好友 
去台灣最好買戰鷹(afv club)的野,聽講比香港平~~





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2009-3-16 10:58 PM  資料  短消息  加為好友 
万品馆我去过,真系幾多野架,不過通常都比香港貴5%,如果香港搵唔到我就買,否則就唔洗咯!

頂部
百先生
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 16692
精華 0
積分 7
帖子 1145
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-23
狀態 離線
發表於 2009-3-17 01:51 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2009-3-17 02:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2009-3-16 23:18 發表
去台灣最好買戰鷹(afv club)的野,聽講比香港平~~

松兄, 係呀, 買隻M1138都係HK$200, 香港要HK$288-300...





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2009-3-17 07:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pbaa 於 2009-3-17 02:38 PM 發表



松兄, 係呀, 買隻M1138都係HK$200, 香港要HK$288-300...

咁就快D買返套~~~~





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
griffon1221
二等兵
Rank: 1



UID 14227
精華 0
積分 0
帖子 57
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-20
狀態 離線
發表於 2009-3-17 08:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kit787b 於 2009-3-16 06:43 PM 發表
打算往台北自由行,順道買吓模型,有無brother有售賣汽車模型嘅店舖名同埋地址呢?thx~~~

台北縣三重市有一家 ISAM,有很多樹脂車模型(射出模型不多)及各類汽機車改套和水貼
地址 : 台北縣三重市重新路三段101號B1
電話 : 02-2984-3051
行動電話 : 0937-038-431
(以上電話如果要從香港打,前面要改成 886 的區碼)

QUOTE:
原帖由 百先生 於 2009-3-17 02:21 PM 發表
咁台北有無手辦改件賣呢?我去過萬年,有,但非常唔多...

台灣的GK(手辦)幾乎都來自香港,所以沒有必要來台灣買GK

QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2009-3-16 11:18 PM 發表
去台灣最好買戰鷹(afv club)的野,聽講比香港平~~

畢竟是台灣的模型公司,當然要比香港便宜一些囉......呵....

頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2009-3-17 08:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2009-3-17 20:25 發表

咁就快D買返套~~~~

買左啦





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2009-3-17 10:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pbaa 於 2009-3-17 09:15 PM 發表

買左啦

去多轉,買埋隻sturmtiger同埋德軍半履帶車





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2009-3-17 10:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2009-3-17 22:31 發表

去多轉,買埋隻sturmtiger同埋德軍半履帶車

德軍半履帶車 邊款呀







冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
tictac0518
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18442
精華 0
積分 15
帖子 1497
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-8
來自 模型及首辨世界
狀態 離線
發表於 2009-3-18 08:53 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!
小弟4月都去台北呢.. 不過睇見上面既ching回應, 似乎得萬年大廈果間較方便..

頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2009-3-18 10:05 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tictac0518 於 2009-3-18 09:23 發表
小弟4月都去台北呢.. 不過睇見上面既ching回應, 似乎得萬年大廈果間較方便..

去埋萬品館啦...誠意推薦





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2009-3-18 10:08 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 griffon1221 於 2009-3-17 20:46 發表


台北縣三重市有一家 ISAM,有很多樹脂車模型(射出模型不多)及各類汽機車改套和水貼
地址 : 台北縣三重市重新路三段101號B1
電話 : 02-2984-3051
行動電話 : 0937-038-431
(以上電話如果要從香港打,前面要 ...

griffon 1221 係台灣人呀, 我上次問佢先識去咋...

Thanks again griffon 1221 兄





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:03 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver