回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 模型新手一問
p.c.w
平民
Rank: 1



UID 32600
精華 0
積分 0
帖子 14
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-8
狀態 離線
發表於 2009-2-23 11:50 PM  資料  短消息  加為好友 
模型新手一問

雖然係新手......但係已經買左泵Set
不過仲未閞始用.....

我冇睇見post話高達內骨噴灰
想問下其實使唔使噴??

同埋我層經用噴罐上色
慘線之後用Thinner抹到黑色一達達.....
會唔會係因為噴罐上色會粗D
所以抹唔乾淨??

最後問.....有D人話慘線前先上光油
但係有D人又話唔使
其實兩者有乜大分別??

請各位高手指教下小弟我.....Thx~

[ 本帖最後由 p.c.w 於 2009-2-23 11:51 PM 編輯 ]

頂部
The-Old
上尉
Rank: 3Rank: 3
老餅新手


UID 14918
精華 0
積分 37
帖子 1821
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-12
來自 段估都唔係石頭爆出黎呱......
狀態 離線
發表於 2009-2-24 03:04 AM  資料  短消息  加為好友 
內骨使唔使噴灰(or上色)都係見人見智啦, 如果個d骨位上咗裝甲都見到, 你可以上埋色, 或者就咁噴吓消光都得, 睇你自己啫.

至於噴罐同滲線問題, 就要睇你用乜野性質油噴同乜野性質油滲線. 一般黎講, 用油性油上色(如郡氐, gaia), 再用田宮(即雙星)法"郎"油滲線都無依個問題.

如果你噴消光模型油(即使係油性油), 完成後因為表面比較粗糙, 所以滲油係會抺得唔乾淨(有類似漬洗較果, 如果你噴咗透明消光再滲, 效果更加明顯.). 咁嘅情況下, 噴一層透明光油再滲線的確會好好多. 我自己通常就會用光澤模型油噴模型, 之後滲線, 整體完成後先再噴透明消光(or光澤/半光澤作保護, 視乎你想件作品嘅效果).

純粹個人經驗, 有錯請指教.





努力在艱辛的日子中找出細小的幸福.

頂部
p.c.w
平民
Rank: 1



UID 32600
精華 0
積分 0
帖子 14
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-8
狀態 離線
發表於 2009-2-24 10:47 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 The-Old 於 2009-2-24 03:04 AM 發表
內骨使唔使噴灰(or上色)都係見人見智啦, 如果個d骨位上咗裝甲都見到, 你可以上埋色, 或者就咁噴吓消光都得, 睇你自己啫.

至於噴罐同滲線問題, 就要睇你用乜野性質油噴同乜野性質油滲線. 一 ...


我用有高達頭果隻噴油 , 再用雙星X-18慘線
點知抹到一達達....


即就是用光澤模型油噴模型之後再慘
就可以略過噴光油果一步??

頂部
The-Old
上尉
Rank: 3Rank: 3
老餅新手


UID 14918
精華 0
積分 37
帖子 1821
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-12
來自 段估都唔係石頭爆出黎呱......
狀態 離線
發表於 2009-2-24 12:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 p.c.w 於 2009-2-24 10:47 AM 發表


我用有高達頭果隻噴油 , 再用雙星X-18慘線
點知抹到一達達....


即就是用光澤模型油噴模型之後再慘
就可以略過噴光油果一步??

1)高達頭果隻噴油我未用過呀, 唔知佢係乜野性質, 答你唔到.
2)我只可以答你, 我平時係用郡氏/gaia油性光澤油上色, 之後再用雙星琺瑯油滲油都無問題, 係要小心爆膠啫.





努力在艱辛的日子中找出細小的幸福.

頂部
p.c.w
平民
Rank: 1



UID 32600
精華 0
積分 0
帖子 14
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-8
狀態 離線
發表於 2009-2-24 01:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 The-Old 於 2009-2-24 12:17 PM 發表


1)高達頭果隻噴油我未用過呀, 唔知佢係乜野性質, 答你唔到.
2)我只可以答你, 我平時係用郡氏/gaia油性光澤油上色, 之後再用雙星琺瑯油滲油都無問題, 係要小心爆膠啫.

我問過高達頭果隻係油性.....

唉呀!!!如果唔知之前係咩原因搞成咁....
係咪上色途中有出錯呢??
我到宜加真係唔敢放膽上色.....

跟住又諗到用噴罐上色可能會令模型表面粗糙
所以特登買左套泵Set....

不過你既答覆我會搵BB戰士試下
唔該你呀師兄 , Thx~~

頂部
p.c.w
平民
Rank: 1



UID 32600
精華 0
積分 0
帖子 14
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-8
狀態 離線
發表於 2009-2-24 01:26 PM  資料  短消息  加為好友 

仲有冇其他師兄可以提點下小弟呀~???

知錯能改呀~~~~

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-2-24 02:01 PM  資料  短消息  加為好友 
第一次用噴筆最好就用廢件試噴,
一開始唔好砌mg.pg呢啲高難度模型.
盞嘥左佢

滲線最好光澤面啦.唔係好難抹





轉虧為"型"
頂部
p.c.w
平民
Rank: 1



UID 32600
精華 0
積分 0
帖子 14
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-8
狀態 離線
發表於 2009-2-24 06:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-2-24 02:01 PM 發表
第一次用噴筆最好就用廢件試噴,
一開始唔好砌mg.pg呢啲高難度模型.
盞嘥左佢

滲線最好光澤面啦.唔係好難抹


係呀.....我諗住平平地買盒BB戰士
試下用噴筆上色既技考....
由其係高低壓噴色會有D咩影響

不過經上次噴罐經驗既影響
宜加真係好驚上色....
雖然BB戰士係平
但係搵唔到之前失敗既原因
繼續奶野奶落去既話.....真係會好灰.....

定係用左噴筆就可以唔使理之前既失敗呢

頂部
The-Old
上尉
Rank: 3Rank: 3
老餅新手


UID 14918
精華 0
積分 37
帖子 1821
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-12
來自 段估都唔係石頭爆出黎呱......
狀態 離線
發表於 2009-2-25 01:27 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 p.c.w 於 2009-2-24 06:44 PM 發表


係呀.....我諗住平平地買盒BB戰士
試下用噴筆上色既技考....
由其係高低壓噴色會有D咩影響

不過經上次噴罐經驗既影響
宜加真係好驚上色....
雖然BB戰士係平
但係搵唔到之前失敗既原因 ...

一將功成萬骨枯嘛, 砌到一隻成功似樣嘅模型之前, 通常都會有唔少模型"瀨野"犠牲ka啦. 總之砌多d, 自然會愈礙愈靚, 模型依家野, 無得君子動口不動手.





努力在艱辛的日子中找出細小的幸福.

頂部
p.c.w
平民
Rank: 1



UID 32600
精華 0
積分 0
帖子 14
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-8
狀態 離線
發表於 2009-2-25 01:54 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 The-Old 於 2009-2-25 01:27 AM 發表



一將功成萬骨枯嘛, 砌到一隻成功似樣嘅模型之前, 通常都會有唔少模型"瀨野"犠牲ka啦. 總之砌多d, 自然會愈礙愈靚, 模型依家野, 無得君子動口不動手.

再問.....你所講既用油性光澤油上色 , 個效果係咪好似圖中咁??

如果係既我大約知道之前失敗既原因......真係表面噴得太過粗糙......粗到好似你地高手上完消光既成品一樣......



以上圖片轉自王子老師~

[ 本帖最後由 p.c.w 於 2009-2-25 01:57 AM 編輯 ]

頂部
tojoelee
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30467
精華 0
積分 4
帖子 509
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-9
狀態 離線
發表於 2009-2-25 09:19 AM  資料  短消息  加為好友 
Q. 我冇睇見post話高達內骨噴灰想問下其實使唔使噴??
A : 見人見智,如果唔外露既話可以懶d,齋上色唔洗噴。不過腳骹既位置如果噴灰既話。
     極有可能會因為灰 + 油太厚而日久會有刮痕,所以要小心處理。
  

Q. 同埋我層經用噴罐上色,慘線之後用Thinner抹到黑色一達達.....
     會唔會係因為噴罐上色會粗D所以抹唔乾淨??
A : 噴罐如果係高達專用既郡氏色,你就要配孖星牌既 X-1 或者X-18 法郎油 (Emxxxx Paint) 滲線。
     抹既時候,緊記要用返 孖星既法郎天拿水抹 (Emxxxx Thinner)。
     抹既方法係用棉花棒滲小小,然後係想抹油既地方輕力來回咁抹就 ok。
     可能你用錯天拿水或者底油未乾透或者你抹得大力得滯所以會一撻撻。

Q : 最後問.....有D人話慘線前先上光油
      但係有D人又話唔使,其實兩者有乜大分別??
A : 其實係滲線前上 topcoal ,主要就係保障你上面一撻撻果個情況。
      如果你係輕手既,基本上可以唔洗上光油都得。不過都係穩陣d好啦。
     不過當然都會好多意料之外啦。





To Be Continue ....
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 04:51 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver