你藍主色用80+65, 80做陰影 咁會唔會分別不大 ?
我之前隻煲飯隻藍都係差唔多,藍主色用 80+65+
白,陰影用 80 ~
1) 比我骨架如果上金屬色 可能唔噴都未定 ~
2) 骨架淨用 SM06 會唔會太淺銀色呢,暗 d 既銀色效果好似好 d 喎,淨 SM03 都好 d,
不過比我都係會覺得太淺 ~
3) 我覺得冇乜所謂,如果冇改造加工 淨玩上色 用白灰都 OK ~
4) 白色比我唔會用全白 (雪白),如果你話要跟原設另計,唔係既話 我自己點都會加幾滴黑落去,
陰影其實再深些少都 OK,只要最後溝稀主色 (白色) 再全件溥噴下,羅返個自然感便可 ~
5) 金屬骨架完成之後,我自己通常唔會再上光油,因為我好少用淺既令銀色做關節色,
而係通常用暗銀色,我自己覺得暗既銀色噴唔噴光面效果分別不大 ~
當然用令銀做關節色既話我就會,不過咁就要少心,因為用SM令銀會先噴黑底,
最後噴光油小心乸返起 d 黑底色,我自己層經試過,結果噴左光油後瀨晒野,原本令銀反而變暗銀 ~
GX100 比我會開 1 : 3 倒 ~
以上純綷個人經驗 ~
[
本帖最後由 williamgundam 於 2009-2-14 03:16 PM 編輯 ]