回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: G-sys 1/48 Hi-Nu 2007年第一炮
akira
中校
Rank: 4


UID 11761
精華 3
積分 39
帖子 3506
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-17
狀態 離線
發表於 2007-4-16 10:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 akira 為MSN好友 通過MSN和 akira 交談


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-4-16 10:39 PM 發表

呢瓣我完全吾掂添...
我總係覺得,砌高達吾算難,本身都出得好靚仔,但砌靚佢就好難...
akira兄好波!!

當我第一次懂得噴色後,就覺得高達本身噴色後會更靚.....
雖然matleung兄說得沒錯~~近來笨大的模型出得靚....不用上色都不錯了...
但是噴色後可以變化萬千....又是一番不同的感覺喔





NG 1/72 Hyper Zeta{完成}
NG NZ-666 {製作中}
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2007-4-16 11:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2007-4-16 10:42 PM 發表
好肉?? then my Gundam are rubbish la~
I like it very much ga~



QUOTE:
原帖由 traci 於 2007-4-16 10:46 PM 發表
你只狗都算肉??  

夾...夾...夾硬交貨架渣, C SIR 果隻勁好多...拜託吾好打面...

樓主趕吾趕得切版聚可以帶出黎俾大家交流一下,雖然大隻好難拎...





LHPP . VCR .兔
頂部
akira
中校
Rank: 4


UID 11761
精華 3
積分 39
帖子 3506
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-17
狀態 離線
發表於 2007-4-16 11:03 PM  資料  短消息  加為好友  添加 akira 為MSN好友 通過MSN和 akira 交談


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-4-16 10:40 PM 發表

我隻狗仔砌左一年呀... 但都係好肉

你隻狗都算肉
matleung兄~~別太謙虛啦~~~很靚啊......
你給我二年我都砌不出來像你隻狗仔la!!!!!!!!!!!





NG 1/72 Hyper Zeta{完成}
NG NZ-666 {製作中}
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2007-4-16 11:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 akira 於 2007-4-16 10:59 PM 發表




當我第一次懂得噴色後,就覺得高達本身噴色後會更靚.....
雖然matleung兄說得沒錯~~近來笨大的模型出得靚....不用上色都不錯了...
但是噴色後可以變化萬千....又是一番不同的感覺喔

就是這一點了...我最近學人試下玩車...露底了,原來自己既噴塗功夫根本就掌握得不好,有的色調不統一,有的噴得太粗粒,有的又太稀...看來要好好重新再學習一番...
所以見到樓主你砌/噴咁大隻,真係想暈...





LHPP . VCR .兔
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2007-4-16 11:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 akira 於 2007-4-16 11:03 PM 發表




你隻狗都算肉
matleung兄~~別太謙虛啦~~~很靚啊......
你給我二年我都砌不出來像你隻狗仔la!!!!!!!!!!!

不是呀不是呀 ,我最滿意,就只是頭一兩天,過後再看,發現許多部份都處理得不好,尤其是著色方面,簡直像門外漢一般...所以近來也多看一些模型書,又要問問高手們的心得,上網睇多 D 制作 POST...學下野先...希望可以先吸收一下,下一隻可以砌靚少少...





LHPP . VCR .兔
頂部
akira
中校
Rank: 4


UID 11761
精華 3
積分 39
帖子 3506
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-17
狀態 離線
發表於 2007-4-16 11:11 PM  資料  短消息  加為好友  添加 akira 為MSN好友 通過MSN和 akira 交談


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-4-16 11:02 PM 發表



夾...夾...夾硬交貨架渣, C SIR 果隻勁好多...拜託吾好打面...

樓主趕吾趕得切版聚可以帶出黎俾大家交流一下,雖然大隻好難拎...

C SIR隻狗的確也靚絕但不代表你的就不好la...
你和C SIR兩隻狗各有不同的感覺la....


應該趕不上版聚.....就算趕上了~~把這大隻佬拎出去都是個問題





NG 1/72 Hyper Zeta{完成}
NG NZ-666 {製作中}
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2007-4-16 11:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 akira 於 2007-4-16 11:11 PM 發表




C SIR隻狗的確也靚絕但不代表你的就不好la...
你和C SIR兩隻狗各有不同的感覺la....


應該趕不上版聚.....就算趕上了~~把這大隻佬拎出去都是個問題

會不會打算砌一隻小型一點的??
最近的MG Hi V,許多人都對它的外型有意見,但我反而覺得還不錯,遲些有時間都想玩番一隻高達...學下野





LHPP . VCR .兔
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2007-4-16 11:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-4-16 11:15 PM 發表

會不會打算砌一隻小型一點的??
最近的MG Hi V,許多人都對它的外型有意見,但我反而覺得還不錯,遲些有時間都想玩番一隻高達...學下野

sure!! dont hestitate, make one

頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2007-4-16 11:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2007-4-16 11:19 PM 發表

sure!! dont hestitate, make one

一定會,屋企重有幾隻高達系列既模型,一定會砌既!!





LHPP . VCR .兔
頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2007-4-16 11:46 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-4-16 11:43 PM 發表

一定會,屋企重有幾隻高達系列既模型,一定會砌既!!

唔爭在砌買車啦~ 就來部法拉利啦





Back...... hopefully......
頂部
akira
中校
Rank: 4


UID 11761
精華 3
積分 39
帖子 3506
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-17
狀態 離線
發表於 2007-4-16 11:49 PM  資料  短消息  加為好友  添加 akira 為MSN好友 通過MSN和 akira 交談


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-4-16 11:07 PM 發表

就是這一點了...我最近學人試下玩車...露底了,原來自己既噴塗功夫根本就掌握得不好,有的色調不統一,有的噴得太粗粒,有的又太稀...看來要好好重新再學習一番...
所以見到樓主你砌/噴咁大隻,真係想暈...

多噴就會有心得la....我也是看別人的作品再加上自己慢慢試噴~~
現在才會有些心得~~雖然也不是噴的很好啦
彼此加油啦


大隻~~何止你暈~~我砌的人更暈





NG 1/72 Hyper Zeta{完成}
NG NZ-666 {製作中}
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2007-4-16 11:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 traci 於 2007-4-16 11:46 PM 發表


唔爭在砌買車啦~ 就來部法拉利啦

我重有少少車既存貨既!!
屋企有架舊(買左好耐,以前一出就買)既田宮 1/24 TESSAROSSIA,但兩旁「一坑坑」既入氣口應該好難噴得靚...咁多架法拉利,我最鐘意就係呢一架...有無心得可以傳授一下??





LHPP . VCR .兔
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2007-4-16 11:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 akira 於 2007-4-16 11:49 PM 發表




多噴就會有心得la....我也是看別人的作品再加上自己慢慢試噴~~
現在才會有些心得~~雖然也不是噴的很好啦
彼此加油啦


大隻~~何止你暈~~我砌的人更暈

YES SIR!!





LHPP . VCR .兔
頂部
akira
中校
Rank: 4


UID 11761
精華 3
積分 39
帖子 3506
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-17
狀態 離線
發表於 2007-4-16 11:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 akira 為MSN好友 通過MSN和 akira 交談


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-4-16 11:11 PM 發表

不是呀不是呀 ,我最滿意,就只是頭一兩天,過後再看,發現許多部份都處理得不好,尤其是著色方面,簡直像門外漢一般...所以近來也多看一些模型書,又要問問高手們的心得,上網睇多 D 制作 POST...學下野先...希望可以先吸收一下,下一隻可以砌靚少少...

其實我個人是不會和別人比較作品的~~
只要自己每次的作品都能有所進步,能按照自己的構想完成就夠了......
嗯~~多看制作 POST的確會有收獲喔~~我自己也是這樣
相信你的下一隻一定可以砌靚的





NG 1/72 Hyper Zeta{完成}
NG NZ-666 {製作中}
頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2007-4-17 12:05 AM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-4-16 11:56 PM 發表

我重有少少車既存貨既!!
屋企有架舊(買左好耐,以前一出就買)既田宮 1/24 TESSAROSSIA,但兩旁「一坑坑」既入氣口應該好難噴得靚...咁多架法拉利,我最鐘意就係呢一架...有無心得可以傳授一下??

個個我真係唔敢教~ 不過好記得一位師兄講過~ 細細餐食多幾餐~
呢句可以話係模型珍言~ 不過如果覺得 testarossa 難搞可以砌 430 la, 288 la, fxx la, enzo la, 355 la, 360 la, 512 la, 599 la, 612 la, 348 la, f40 la, f50 la........*斷氣*





Back...... hopefully......
頂部
akira
中校
Rank: 4


UID 11761
精華 3
積分 39
帖子 3506
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-17
狀態 離線
發表於 2007-4-17 12:11 AM  資料  短消息  加為好友  添加 akira 為MSN好友 通過MSN和 akira 交談


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-4-16 11:15 PM 發表

會不會打算砌一隻小型一點的??
最近的MG Hi V,許多人都對它的外型有意見,但我反而覺得還不錯,遲些有時間都想玩番一隻高達...學下野

有啊~~我的頭像那隻Core-Works改件 1/100 Hi-Nu就是之前砌完小型的....
好野~~~你就砌MG HI-Nu吧~~~記得po上來啊





NG 1/72 Hyper Zeta{完成}
NG NZ-666 {製作中}
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2007-4-17 12:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 akira 於 2007-4-16 11:59 PM 發表
其實我個人是不會和別人比較作品的~~
只要自己每次的作品都能有所進步,能按照自己的構想完成就夠了......
嗯~~多看制作 POST的確會有收獲喔~~我自己也是這樣
相信你的下一隻一定可以砌靚的



QUOTE:
原帖由 akira 於 2007-4-17 12:11 AM 發表
有啊~~我的頭像那隻Core-Works改件 1/100 Hi-Nu就是之前砌完小型的....
好野~~~你就砌MG HI-Nu吧~~~記得po上來啊

吾敢講到咁實,可能會開波攪第二隻高達系列先...練一練先...





LHPP . VCR .兔
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2007-4-17 12:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 traci 於 2007-4-17 12:05 AM 發表


個個我真係唔敢教~ 不過好記得一位師兄講過~ 細細餐食多幾餐~
呢句可以話係模型珍言~ 不過如果覺得 testarossa 難搞可以砌 430 la, 288 la, fxx la, enzo la, 355 la, 360 la, 512 la, 599 la, 612 la, 348 la, f40 la, f50 la........*斷氣*

果 d 咪一樣拱難!?
為左練習,已經入左兩架「據聞比較易搞」既車(全部係田宮既),s-2000 & 掃把佬大圓燈街車黎練噴色...<---要練噴野既樣 x 2





LHPP . VCR .兔
頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2007-4-17 12:35 AM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-4-17 12:32 AM 發表

果 d 咪一樣拱難!?
為左練習,已經入左兩架「據聞比較易搞」既車(全部係田宮既),s-2000 & 掃把佬大圓燈街車黎練噴色...<---要練噴野既樣 x 2

唔係啊~ 430 同 360 唔難嫁~ 而且D位好易抛光~
如呢兩部練習抛光啦~





Back...... hopefully......
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2007-4-17 01:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 traci 於 2007-4-17 12:35 AM 發表


唔係啊~ 430 同 360 唔難嫁~ 而且D位好易抛光~
如呢兩部練習抛光啦~

可以諗諗...





LHPP . VCR .兔
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 10:47 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver