回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [SD] 武者號斗丸 (+ 謎之兵?)
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2006-9-5 09:32 PM  資料  短消息  加為好友 
身子要緊,休息一排先開工啦~

頂部
叮噹
上等兵
Rank: 2


UID 1921
精華 0
積分 0
帖子 218
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-3-17
狀態 離線
發表於 2006-9-5 09:39 PM  資料  短消息  加為好友 
我都有隻係櫃某處...

頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2006-9-5 10:42 PM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談
哇,而家先知原來我咁多留言冇覆

QUOTE:
Originally posted by littleboy007 at 2006-9-5 09:29 PM:
你可以有進展未呀,
我等得好苦呀,
我想快d見到你的成品呀 !!!!!!!!!!!!!

其實號斗丸本體冇整過(死)
不過就用膠版 cut 左把石破天驚劍。

QUOTE:
Originally posted by 小牛牛ex at 2006-9-5 09:32 PM:
身子要緊,休息一排先開工啦~

謝謝你

QUOTE:
Originally posted by 叮噹 at 2006-9-5 09:39 PM:
我都有隻係櫃某處...

號斗丸好多花款架,買夠七隻整七色號斗丸啦





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2006-9-5 11:24 PM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
Originally posted by 王子老師 at 2006-8-21 01:53 AM:
相信好快練武成功



QUOTE:
Originally posted by 王子老師 at 2006-8-21 02:01 AM:
拿那大將軍練功吧...

多謝您盒異步大將軍
個人覺得呢隻全金o既甲唔好睇,想改番做三代目大將軍o既鎧甲,但又開一瓣o既又會對唔住呢隻號斗丸
結果而家都仲未開工(死)

話時話,我上次講o既禮物,都係「全金」
板聚我諗都係去唔到,我而家o既情況,冇辦法搭地鐵

QUOTE:
Originally posted by zac11164 at 2006-8-21 01:55 AM:
天蠶變!!??

我都等睇野呀!!!

我好屎,盒模型本身冇野睇架  
除衫就有野睇(講笑)

QUOTE:
Originally posted by joannaking at 2006-8-21 02:17 AM:
剛剛先睇到lee個post!!!

超爆正呀!!!! 好鐘意佢呀!!!!
真係好勁仔呀!!!!

整快d!!整快d!!!!!!!!!!

多謝你o既讚賞。
不過我自從o係醫院返黎後冇晒心機砌模型,所以真係快唔到





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2006-9-6 01:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 流星王 at 2006-9-5 23:24:



多謝您盒異步大將軍
個人覺得呢隻全金o既甲唔好睇,想改番做三代目大將軍o既鎧甲,但又開一瓣o既又會對唔住呢隻號斗丸
結果而家都仲未開工(死)

話時話,我上次講o既禮物,都係「全金」 ...

全金???
hehehe....好難估///
不過先謝謝妳

頂部
初少
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3382
精華 0
積分 0
帖子 1810
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-17
來自 h.k.
狀態 離線
發表於 2006-9-6 01:13 AM  資料  短消息  加為好友  添加 初少 為MSN好友 通過MSN和 初少 交談


QUOTE:
Originally posted by 流星王 at 2006-9-5 10:42 PM:
哇,而家先知原來我咁多留言冇覆


其實號斗丸本體冇整過(死)
不過就用膠版 cut 左把石破天驚劍。



謝謝你


號斗丸好多花款架,買夠七隻整七色號斗丸啦

岩喇~岩岩笨大返出有號斗丸份~買齊7隻喇

頂部
kkc031004
壹等兵
Rank: 1


UID 9481
精華 0
積分 1
帖子 162
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2006-9-23 08:51 PM  資料  短消息  加為好友 
我今日好好運,係m記果道見到你ge號斗丸
真係好正~~

頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2006-9-23 09:30 PM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
Originally posted by kkc031004 at 2006-9-23 08:51 PM:
我今日好好運,係m記果道見到你ge號斗丸
真係好正~~

𠗐!?
今日隔離檯有個爸爸帶 D 仔女食野,主動同我傾左兩句模型o既野,
果時我都諗緊會唔會有咁o岩有HKML 板友o係附近,估唔到真係 ……

其實隻野有少少更新左,不過相機有問題,始終未有機會o係呢個POST 度更新。

感謝賞識,其實這隻號斗丸真的沒什麼特別,就是比一般BB多少許關節而已





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2006-9-23 09:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 流星王 at 2006-9-23 09:30 PM:

𠗐!?
今日隔離檯有個爸爸帶 D 仔女食野,主動同我傾左兩句模型o既野,
果時我都諗緊會唔會有咁o岩有HKML 板友o係附近,估唔到真係 ……

其實隻野有少少更新左,不過相機有問題,始終未有機會o係呢 ...

可以說是,香港真係好細

頂部
proud
上尉
Rank: 3Rank: 3
ho..ho..ho.....^.^


UID 3558
精華 0
積分 0
帖子 1148
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-19
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2006-9-23 09:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 小牛牛ex at 2006-9-23 09:38 PM:

可以說是,香港真係好細

hehehe...唔覺意係金門樓下撞到蛋治.....





^.^^.^^.^^.^.^^.^^.^
頂部
小牛牛
上校
Rank: 4



UID 2471
精華 0
積分 21
帖子 4064
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-6
來自 HK
狀態 離線
發表於 2006-9-23 10:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by proud at 2006-9-23 09:41 PM:



hehehe...唔覺意係金門樓下撞到蛋治.....

有甘ge事? 我下午砌砌下模型出左露台食包.....

頂部
jeffllh
上等兵
Rank: 2


UID 9163
精華 0
積分 2
帖子 287
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-15
來自 荃灣
狀態 離線
發表於 2006-10-20 09:36 AM  資料  短消息  加為好友 
幾時再update ar, 我地等0左好奈la

頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2006-10-23 03:55 PM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 jeffllh 於 2006-10-20 09:36 AM 發表
幾時再update ar, 我地等0左好奈la

太多新歡,冇寵幸號斗丸好耐 tim
會盡量呢一年內令佢「出世」架啦





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
kochan
二等兵
Rank: 1


UID 917
精華 0
積分 1
帖子 68
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-14
狀態 離線
發表於 2006-10-23 03:59 PM  資料  短消息  加為好友 
加油, 努力....^_^"

頂部
jeffllh
上等兵
Rank: 2


UID 9163
精華 0
積分 2
帖子 287
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-15
來自 荃灣
狀態 離線
發表於 2006-10-27 02:55 PM  資料  短消息  加為好友 
我本身整緊俊荒烈驅主ga,
遲D等我都POST上0黎先

仲有我見到你隻號斗丸係日本網度POST0左出0黎

頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2006-10-28 02:22 PM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談


QUOTE:
原帖由 jeffllh 於 2006-10-27 02:55 PM 發表
我本身整緊俊荒烈驅主ga,
遲D等我都POST上0黎先

仲有我見到你隻號斗丸係日本網度POST0左出0黎

荒烈驅主個設計好靚!!
等睇你傑作

隻號斗丸係我貼過去架
2ch 果邊都唔少高手玩武者,咪問下意見囉。





舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2006-11-29 09:53 PM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談
冇進展,不過貼下把石破天驚劍既雛型。



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




舊武者BB翻新工程進行中
頂部
流星王
上尉
Rank: 3Rank: 3
BB武者狂女子


UID 4722
精華 0
積分 3
帖子 1484
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-16
來自 聖魔城
狀態 離線
發表於 2006-11-29 09:55 PM  資料  短消息  加為好友  添加 流星王 為MSN好友 通過MSN和 流星王 交談
寶珠的近照,用了 WAVE 的 LENS 補品,背後貼鐳射貼紙。



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




舊武者BB翻新工程進行中
頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2006-11-29 09:59 PM  資料  短消息  加為好友 
唔好掛住買, 砌快d





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
cgdragon
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3824
精華 1
積分 0
帖子 715
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-23
狀態 離線
發表於 2006-11-29 10:02 PM  資料  短消息  加為好友 
好來無見流星王post隻號斗丸了,等到頸都長埋
劍比原有的加大了同細緻了,好鐘意粒珠的效果,同原本的一樣咁好~~
加油啊~~~





開始到我發威了^^~
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 04:00 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver