回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 真係好憎依家 d 家長
eddiechan5
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27015
精華 0
積分 0
帖子 567
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-12
狀態 離線
發表於 2008-9-23 06:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wilson28994 於 2008-9-23 06:49 PM 發表
我個班教is既女miss俾個人(學生)串到眼濕濕tim

唉..
而家d學生真係咩都有...

頂部
eddiechan5
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27015
精華 0
積分 0
帖子 567
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-12
狀態 離線
發表於 2008-9-23 06:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kura_yuki 於 2008-9-22 10:39 PM 發表
我每個月用100蚊打機唔知會唔會過份呢(思考中..) 我而家唔係好想買gunpla ...因為無時間砌 素組又唔想=_=

我2年前升到1間所謂名校 我發現唔知點解d人好似唔怕老師咁....我以前比老師罰企都好怕....

我之前打機試過一有錢就去買點,
到而家先識後悔...
所以我發誓永遠都唔買點!!!
e家d online真係識得搵d細佬著數,
好似跑online咁,
d點又貴,
不過又出d幾十銀買幾十點等等,
真係識搵d細佬著數,
唉...

頂部
pptyear
上等兵
Rank: 2



UID 28245
精華 0
積分 3
帖子 229
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-9
狀態 離線
發表於 2008-9-23 07:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eddiechan5 於 2008-9-23 06:57 PM 發表

我之前打機試過一有錢就去買點,
到而家先識後悔...
所以我發誓永遠都唔買點!!!
e家d online真係識得搵d細佬著數,
好似跑online咁,
d點又貴,
不過又出d幾十銀買幾十點等等,
真係識搵d細佬著數,
唉...

我本人覺得勁舞團的最昆錢
點品大多的都是加強自己的實力
但勁舞團的點很貴,而且沒有較果
只是令角色更加好看

頂部
eddiechan5
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27015
精華 0
積分 0
帖子 567
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-12
狀態 離線
發表於 2008-9-23 07:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pptyear 於 2008-9-23 07:06 PM 發表

我本人覺得勁舞團的最昆錢
點品大多的都是加強自己的實力
但勁舞團的點很貴,而且沒有較果
只是令角色更加好看

那麼買來有啥用..

頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-9-23 07:20 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eddiechan5 於 2008-9-23 06:57 PM 發表

我之前打機試過一有錢就去買點,
到而家先識後悔...
所以我發誓永遠都唔買點!!!
e家d online真係識得搵d細佬著數,
好似跑online咁,
d點又貴,
不過又出d幾十銀買幾十點等等,
真係識搵d細佬著數,
唉...

我一開始打機都唔買點架啦

只係起玩巨商個陣買左5億巨錢(5,6年級)

之後都好冇買過

now都係手(恨)玩下Heat project / cso





長門,,,製造中...
頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-9-23 07:24 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 pptyear 於 2008-9-23 07:06 PM 發表

我本人覺得勁舞團的最昆錢
點品大多的都是加強自己的實力
但勁舞團的點很貴,而且沒有較果
只是令角色更加好看



QUOTE:
原帖由 eddiechan5 於 2008-9-23 07:18 PM 發表

那麼買來有啥用..

我唔識玩勁舞





長門,,,製造中...
頂部
pptyear
上等兵
Rank: 2



UID 28245
精華 0
積分 3
帖子 229
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-9
狀態 離線
發表於 2008-9-23 07:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eddiechan5 於 2008-9-23 07:18 PM 發表

那麼買來有啥用..

整好個樣掛
不過又真係冇用左d
我以前玩過勁舞,1個星期已經悶透了

頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2008-9-23 07:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wilson28994 於 2008-9-23 06:51 PM 發表


俾錢你咪仲好我寧願幾日出去食,,,幾日返屋企食,,,返屋企都有錢收  

你中幾?

中5

p.s:lunch先返屋企食,但早餐就係學校食,所以我將買早餐淨低儲起,然後買模型

[ 本帖最後由 MSZ-010 於 2008-9-23 07:38 PM 編輯 ]





俺がガンダムだ!
頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-9-23 08:51 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MSZ-010 於 2008-9-23 07:33 PM 發表

中5

p.s:lunch先返屋企食,但早餐就係學校食,所以我將買早餐淨低儲起,然後買模型

了解





長門,,,製造中...
頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2008-9-23 09:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wilson28994 於 2008-9-23 08:51 PM 發表


了解

你又中幾??





俺がガンダムだ!
頂部
eddiechan5
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27015
精華 0
積分 0
帖子 567
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-12
狀態 離線
發表於 2008-9-23 09:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MSZ-010 於 2008-9-23 07:33 PM 發表

中5

p.s:lunch先返屋企食,但早餐就係學校食,所以我將買早餐淨低儲起,然後買模型

你早餐有幾錢,
我午餐有$15..

頂部
gordon122
上等兵
Rank: 2


UID 16831
精華 0
積分 7
帖子 279
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-5
狀態 離線
發表於 2008-9-23 09:45 PM  資料  短消息  加為好友 
打3-4k 機.........





HG GN-003 GADESSA (入手)
MG GN-001 GUNDAM EXIA (入手)
VP ORB-01 Akatsuki Gundam 曉 (入手)
頂部
eddiechan5
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27015
精華 0
積分 0
帖子 567
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-12
狀態 離線
發表於 2008-9-23 09:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gordon122 於 2008-9-23 09:45 PM 發表
打3-4k 機.........

3-4k姐係咩..

頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2008-9-24 06:45 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eddiechan5 於 2008-9-23 09:39 PM 發表

你早餐有幾錢,
我午餐有$15..

$10





俺がガンダムだ!
頂部
eddiechan5
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27015
精華 0
積分 0
帖子 567
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-12
狀態 離線
發表於 2008-9-24 08:00 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MSZ-010 於 2008-9-24 06:45 AM 發表

$10

早餐都有$10!!?
我早餐最多得$6

頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2008-9-24 08:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eddiechan5 於 2008-9-24 08:00 AM 發表

早餐都有$10!!?
我早餐最多得$6

唉,我d同學仲多過我LA





俺がガンダムだ!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 06:11 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver