回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: MG 1/144 Ξ (updatep.5)
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-7-21 07:20 PM  資料  短消息  加為好友 
Thx for all of the reply first. Well, I think I wont add too many details to it as I aim at producing a good silhouette instead of that (just an excuse due to the time limit = =).....also, I am not sure whether I can finish it on time or not as I am facing difficulties in making the back pack......anyway, i will try my best to give a satisfactory product. Thx

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2008-7-21 07:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2008-7-21 07:20 PM 發表
Thx for all of the reply first. Well, I think I wont add too many details to it as I aim at producing a good silhouette instead of that (just an excuse due to the time limit = =).....also, I am n ...

如果真係整唔砌,不如唔好理電擊!做到岩你心水為止。
始終來日方長。今次趕唔到下次咪早d law
再唔係就留落下年~!
因為我覺得草草了結參賽....真係無咩意義。
希望你搞得切la~

頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-7-21 07:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2008-7-21 07:37 PM 發表


如果真係整唔砌,不如唔好理電擊!做到岩你心水為止。
始終來日方長。今次趕唔到下次咪早d law
再唔係就留落下年~!
因為我覺得草草了結參賽....真係無咩意義。
希望你搞得切la~

Well, of course, I wont give up the quality due to the competition,dont worry.Thx

頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-7-21 08:55 PM  資料  短消息  加為好友 
快點上色  





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2008-7-22 08:18 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2008-7-21 07:53 PM 發表

Well, of course, I wont give up the quality due to the competition,dont worry.Thx

加油~~
希望係八月見到你既作品la

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-7-23 09:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2008-7-21 07:20 PM 發表
Thx for all of the reply first. Well, I think I wont add too many details to it as I aim at producing a good silhouette instead of that (just an excuse due to the time limit = =).....also, I am n ...

力臻完美的你
那就好好的整好不平衡的地方吧
加油

頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-7-26 08:27 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談
加油呀~!!!
最後5日la~~~
係時候上色la wo~





頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2008-7-26 08:32 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
keep up the work and get it done b4 July 31...





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-7-26 02:25 PM  資料  短消息  加為好友 
Last update



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2008-7-26 08:52 PM  資料  短消息  加為好友 
silm
真係好slim
上半身比例好好,下半身仲有得改進。
好似前裙腳可以大d,腳掌收短dd。(純個人意見 )

頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-7-26 11:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2008-7-26 08:27 PM 發表
唔錯,但係腳掌太大

Well, cannot amend it now  also the original setting is long as well

QUOTE:
原帖由 dandan 於 2008-7-26 08:52 PM 發表
silm
真係好slim
上半身比例好好,下半身仲有得改進。
好似前裙腳可以大d,腳掌收短dd。(純個人意見 )

Ya, it looks slim as I want it to have some "SEED FEEL". It seems that most people are not satisified with the leg.....well, I have tried my best already, as I use crossbone to make Xi....lots of parts have to be made starting from "0".....anyway, I think that it is acceptable, so, just leave that  

Thx first

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2008-7-28 09:06 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2008-7-26 11:11 PM 發表

Well, cannot amend it now  also the original setting is long as well
Ya, it looks slim as I want it to have some "SEED FEEL". It seems that most people are not satisified with the ...

做到咁都唔錯la~
希望你都拿到好成績la~
(只恨生不逢時,撞正 正樹 隻xi....  ,比較在所難免~ )

頂部
char
上尉
Rank: 3Rank: 3
得閑就要慢慢清下d模型


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 286
精華 5
積分 47
帖子 1494
成品數目 47 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-18
來自 模型盒內
狀態 離線
發表於 2008-7-28 09:14 AM  資料  短消息  加為好友 
睇黎真係趕到喎~努力呀~





當完成自己期待已久的心愛模型既時候,勝利既光榮係屬於你!!
頂部
LifeAfterDeath
上校
Rank: 4
プラモ狂四郎


UID 24254
精華 0
積分 9
帖子 5779
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
來自 Deep Space Nine
狀態 離線
發表於 2008-7-28 10:34 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
almost there... keep going...





2013重新出発:
MG百式(永野大神版) - 5%
BRONCO SU-152 - 0%
齊齊砌松本零士的機械世界 - 0%
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 05:20 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver