回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
實Q (!@#$%^&*())
上校
Rank: 4
一条龜


大毒梟勳章  
UID 7889
精華 4
積分 12
帖子 4887
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-8-28 02:02 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-8-28 01:58 AM:

鬼叫自己識煮嘢,結婚五年咁久,98%都喺我煮

我結婚差不多10年, 但從來冇食過我老婆煮嘅飯, 因為見到都唔敢食

頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-8-28 02:05 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 實Q at 2006-8-28 02:02 AM:


我結婚差不多10年, 但從來冇食過我老婆煮嘅飯, 因為見到都唔敢食

一樣,見到都嚇死你,公仔麪都可煮到無湯水,點食!張口到死!

[ Last edited by minamilai on 2006-8-28 at 02:07 AM ]

頂部
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2006-8-28 02:16 AM  資料  短消息  加為好友 
兩位師兄唔好嚇我尼d就o黎結婚o既人





坦克男
頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-8-28 01:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by kitsir935 at 2006-8-28 02:16 AM:
兩位師兄唔好嚇我尼d就o黎結婚o既人

唔駛怕,當年冇睇TV版菜,所以唔識揀!
你地菜農一定好識揀好菜

[ Last edited by minamilai on 2006-8-28 at 11:19 PM ]

頂部
littlemomo ((>^:^<))
上校
Rank: 4
口模小毛髦


大毒梟勳章  
UID 1005
精華 4
積分 16
帖子 4363
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-5
狀態 離線
發表於 2006-8-28 01:48 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by kitsir935 at 2006-8-28 02:16 AM:
兩位師兄唔好嚇我尼d就o黎結婚o既人

就o黎結婚
我都係上年先結喎
恭喜晒喎高佬kitsir
幾時好日子啊?





小毛髦,砌得慢,一粒件要剪三晚~~
頂部
RTHK
少校
Rank: 3Rank: 3
菜统署後生一名


大毒梟勳章  
UID 1364
精華 0
積分 6
帖子 2003
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-23
來自 SDF-1
狀態 離線
發表於 2006-8-28 01:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-8-28 01:45 PM:

唔駛怕,當年冇睇TV版菜,所以唔識簡!
你地菜農一定好識簡好菜

冇錯,TV版菜對我o既影響真係好大





~~~~~菜~~~~~
頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-8-28 11:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by RTHK at 2006-8-28 01:54 PM:

冇錯,TV版菜對我o既影響真係好大

RTHK兄緊喺好有眼光遇上最好的愛人;
又正確選擇共結連理!

頂部
實Q (!@#$%^&*())
上校
Rank: 4
一条龜


大毒梟勳章  
UID 7889
精華 4
積分 12
帖子 4887
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-8-29 09:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by RTHK at 2006-8-28 01:54 PM:

冇錯,TV版菜對我o既影響真係好大

點影響法呢? 你老婆叫 "明美" "未紗" 定 "米娜"

頂部
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2006-8-29 12:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by littlemomo at 2006-8-28 13:48:


就o黎結婚
我都係上年先結喎
恭喜晒喎高佬kitsir
幾時好日子啊?

計劃中.......你就好la~結左婚d菜都聯砌得咁有水準!如收徒弟記得找我。

[ Last edited by kitsir935 on 2006-8-29 at 12:40 PM ]





坦克男
頂部
實Q (!@#$%^&*())
上校
Rank: 4
一条龜


大毒梟勳章  
UID 7889
精華 4
積分 12
帖子 4887
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-8-29 12:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by kitsir935 at 2006-8-29 12:38 PM:

計劃中.......

恭喜 6.3

頂部
littlemomo ((>^:^<))
上校
Rank: 4
口模小毛髦


大毒梟勳章  
UID 1005
精華 4
積分 16
帖子 4363
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-5
狀態 離線
發表於 2006-8-29 12:47 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by kitsir935 at 2006-8-29 12:38 PM:

計劃中.......你就好la~結左婚d菜都聯砌得咁有水準!如收徒弟記得找我。

[ Last edited by kitsir935 on 2006-8-29 at 12:40 PM ]

o米講笑啦,我o個d只係粗菜

計劃中.......:<---------------------我o個陣真係煩足一年有多,擺唔擺酒?book o左酒籍未?真係預返一年book 定好d,好多地方一年半後o既星期六/日好日子已經full晒。
如果影婚紗相千祈唔好夏天影,個人會溶





小毛髦,砌得慢,一粒件要剪三晚~~
頂部
chestert
少佐
Rank: 4
乜都唔識...


UID 13263
精華 0
積分 7
帖子 6326
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 花丸幼稚園
狀態 離線
發表於 2006-8-29 12:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by kitsir935 at 2006-8-29 12:38 PM:

計劃中.......你就好la~結左婚d菜都聯砌得咁有水準!如收徒弟記得找我。

[ Last edited by kitsir935 on 2006-8-29 at 12:40 PM ]

定酒席未?留意下啲婚紗展,會多啲discount, 平過walkin





F
頂部
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2006-8-29 07:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by littlemomo at 2006-8-29 12:47:


o米講笑啦,我o個d只係粗菜

計劃中.......:<---------------------我o個陣真係煩足一年有多,擺唔擺酒?book o左酒籍未?真係預返一年book 定好d,好多地方一年半後o既星期六/日好日子已經full晒 ...

我都煩緊!所以齊齊砌d功課要遲交~~Anyway 謝謝指點!





坦克男
頂部
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2006-8-29 07:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by chestert at 2006-8-29 12:48:


定酒席未?留意下啲婚紗展,會多啲discount, 平過walkin

睇11月果個會多D!Thx!!





坦克男
頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-8-30 01:00 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 實Q at 2006-8-29 09:57 AM:


點影響法呢? 你老婆叫 "明美" "未紗" 定 "米娜"

想得太複習,可能單名''塞"字呢?

QUOTE:
Originally posted by kitsir935 at 2006-8-29 07:14 PM:

睇11月果個會多D!Thx!!

酒席,又想起菜,要找兩方父母到酒家試菜,好緊要!
千祈唔好比親友吃古靈精怪嘅菜,南瓜魚翅,夠騎呢嗎?
菜式老正,就算

kitsir935兄,你果case好有談論空間,不如在聊天空張貼新標提談論下有關結婚嘅嘢(我家下就冇資格做),唔好左住實Q哥!

[ Last edited by minamilai on 2006-8-30 at 01:18 AM ]

頂部
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2006-8-30 09:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-8-30 01:00:

想得太複習,可能單名''塞"字呢?


酒席,又想起菜,要找兩方父母到酒家試菜,好緊要!
千祈唔好比親友吃古靈精怪嘅菜,南瓜魚翅,夠騎呢嗎?
菜式老正,就算

kitsir935兄 ...

Sorry! 實Q哥借左你地方o傾我d兒女私情添minamila兄,尼樣o野真係幾煩,唔止娶老婆,還要娶整個家庭呢~:

[ Last edited by kitsir935 on 2006-8-30 at 09:51 PM ]





坦克男
頂部
偶像
少校
Rank: 3Rank: 3
跳跳苦


UID 3746
精華 2
積分 3
帖子 2854
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 流動記憶診所
狀態 離線
發表於 2006-8-30 10:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 實Q at 2006-8-28 02:02 AM:


我結婚差不多10年, 但從來冇食過我老婆煮嘅飯, 因為見到都唔敢食

我都係..原來我地男人才是入得廚房.出得廳堂

頂部
實Q (!@#$%^&*())
上校
Rank: 4
一条龜


大毒梟勳章  
UID 7889
精華 4
積分 12
帖子 4887
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-8-30 10:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by kitsir935 at 2006-8-30 09:50 PM:

Sorry! 實Q哥借左你地方o傾我d兒女私情添minamila兄,尼樣o野真係幾煩,唔止娶老婆,還要娶整個家庭呢~:

[ Last edited by kitsir935 on 2006-8-30 at 09:51 PM ]

唔打緊我D強行緊吹水唔係砌模型

頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-8-31 02:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by kitsir935 at 2006-8-30 09:50 PM:

Sorry! 實Q哥借左你地方o傾我d兒女私情添minamila兄,尼樣o野真係幾煩,唔止娶老婆,還要娶整個家庭呢~:

[ Last edited by kitsir935 on 2006-8-30 at 09:51 PM ]

多謝實Q哥大方,只講多句,
kitsir935兄你咁樣postD嘢,唔驚未來呀嫂好似'電車男'咁乍你形?

頂部
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2006-9-2 10:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-8-31 02:12:

多謝實Q哥大方,只講多句,
kitsir935兄你咁樣postD嘢,唔驚未來呀嫂好似'電車男'咁乍你形?

咁我=電車男!咁又係!講返模型!minamilai偶像師兄雕個楊威利1/6o黎la~~~!





坦克男
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 07:09 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver