回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
實Q (!@#$%^&*())
上校
Rank: 4
一条龜


大毒梟勳章  
UID 7889
精華 4
積分 12
帖子 4887
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-8-24 06:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-8-24 02:42 PM:

哇!真的不簡單,佩服!

嘩! 大哥minamilai唔好玩我啦! 我砌D模型比起你砌女差好遠

頂部
實Q (!@#$%^&*())
上校
Rank: 4
一条龜


大毒梟勳章  
UID 7889
精華 4
積分 12
帖子 4887
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-8-24 06:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by philipks at 2006-8-24 04:07 PM:
實Q兄
it is a great idea, looking forward to it

玩吓姐! 好差好差

頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-8-25 08:43 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 實Q at 2006-8-24 06:46 PM:


嘩! 大哥minamilai唔好玩我啦! 我砌D模型比起你砌女差好遠

緊喺差好遠啦,我砌D女一晚攪掂
你......花上整月,用心用毅力,我就人老力不從心,短跑尚可......
許多兄弟崇拜你膝前.......orz

頂部
實Q (!@#$%^&*())
上校
Rank: 4
一条龜


大毒梟勳章  
UID 7889
精華 4
積分 12
帖子 4887
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-8-25 11:02 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-8-25 08:43 AM:

緊喺差好遠啦,我砌D女一晚攪掂
你......花上整月,用心用毅力,我就人老力不從心,短跑尚可......
許多兄弟崇拜你膝前.......orz

一晚砌隻手辨仲話老, 直头快都好 勁啦! 我E 啲真係老啦改部機都要改幾個月底打底打.

頂部
littlemomo ((>^:^<))
上校
Rank: 4
口模小毛髦


大毒梟勳章  
UID 1005
精華 4
積分 16
帖子 4363
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-5
狀態 離線
發表於 2006-8-25 11:41 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 實Q at 2006-8-25 11:02 AM:


一晚砌隻手辨仲話老, 直头快都好 勁啦! 我E 啲真係老啦改部機都要改幾個月底打底打.

o甘即係最老係我啦,我乜都唔改都砌成個幾兩個月





小毛髦,砌得慢,一粒件要剪三晚~~
頂部
機動老鬼
少佐
Rank: 4


UID 2020
精華 1
積分 12
帖子 6645
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-20
狀態 離線
發表於 2006-8-25 11:50 AM  資料  短消息  加為好友 

頂部
實Q (!@#$%^&*())
上校
Rank: 4
一条龜


大毒梟勳章  
UID 7889
精華 4
積分 12
帖子 4887
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-8-25 11:51 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by littlemomo at 2006-8-25 11:41 AM:


o甘即係最老係我啦,我乜都唔改都砌成個幾兩個月

你係三部喎!

[ Last edited by 實Q on 2006-8-25 at 11:54 AM ]

頂部
littlemomo ((>^:^<))
上校
Rank: 4
口模小毛髦


大毒梟勳章  
UID 1005
精華 4
積分 16
帖子 4363
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-5
狀態 離線
發表於 2006-8-25 11:53 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 實Q at 2006-8-25 11:51 AM:


你緊三部喎!

乜o野緊三部呀,
手緊?褲頭緊?





小毛髦,砌得慢,一粒件要剪三晚~~
頂部
實Q (!@#$%^&*())
上校
Rank: 4
一条龜


大毒梟勳章  
UID 7889
精華 4
積分 12
帖子 4887
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-8-25 11:58 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by littlemomo at 2006-8-25 11:53 AM:


乜o野緊三部呀,
手緊?褲頭緊?

我用手寫版寫個時正確唔知點解出離又唔同咗!

頂部
RTHK
少校
Rank: 3Rank: 3
菜统署後生一名


大毒梟勳章  
UID 1364
精華 0
積分 6
帖子 2003
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-23
來自 SDF-1
狀態 離線
發表於 2006-8-25 12:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 實Q at 2006-8-25 11:58 AM:


我用手寫版寫個時正確唔知點解出離又唔同咗!






~~~~~菜~~~~~
頂部
littlemomo ((>^:^<))
上校
Rank: 4
口模小毛髦


大毒梟勳章  
UID 1005
精華 4
積分 16
帖子 4363
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-5
狀態 離線
發表於 2006-8-25 12:08 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 實Q at 2006-8-25 11:58 AM:


我用手寫版寫個時正確唔知點解出離又唔同咗!

o下,用手寫板
有無興趣轉用廣東話拼音,幾好用





小毛髦,砌得慢,一粒件要剪三晚~~
頂部
實Q (!@#$%^&*())
上校
Rank: 4
一条龜


大毒梟勳章  
UID 7889
精華 4
積分 12
帖子 4887
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-8-25 12:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by RTHK at 2006-8-25 12:00 PM:


:em92:

頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-8-26 07:37 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 實Q at 2006-8-25 11:02 AM:


一晚砌隻手辨仲話老, 直头快都好 勁啦! 我E 啲真係老啦改部機都要改幾個月底打底打.

一晚砌隻手辨好易咋,買件一體個嘅手辦,老婆問起,即話:「藝術品黎架,模型邊喺咁架,要左砌右砌,藝術品黎架,一體成型巧奪天工!」

然后,靜雞雞,只雖噴一隻好肉酸嘅色,揮上點、點神來之筆,done。

老婆訓醒一見又問咁嘅,即答:「參考咗達芬奇D畫,靈感一到就油,藝術家嘅品性喺咁架!」

恥笑自己先咁講啫。唔好笑,唔明嘅,sorry

頂部
kitsir935
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10233
精華 0
積分 42
帖子 1289
成品數目 42 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-23
來自 伊 謝 爾 倫 要 塞
狀態 離線
發表於 2006-8-26 07:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-8-26 07:37:


一晚砌隻手辨好易咋,買件一體個嘅手辦,老婆問起,即話:「藝術品黎架,模型邊喺咁架,要左砌右砌,藝術品黎架,一體成型巧奪天工!」

然后,靜雞雞,只雖噴一隻好肉酸嘅色,揮上點、點 ...

minamilai師兄的確是一位藝術家!由頭至尾都係,他本人的雕刻作品鬼斧神工!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




坦克男
頂部
實Q (!@#$%^&*())
上校
Rank: 4
一条龜


大毒梟勳章  
UID 7889
精華 4
積分 12
帖子 4887
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-8-27 03:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-8-26 07:37 AM:


一晚砌隻手辨好易咋,買件一體個嘅手辦,老婆問起,即話:「藝術品黎架,模型邊喺咁架,要左砌右砌,藝術品黎架,一體成型巧奪天工!」

然后,靜雞雞,只雖噴一隻好肉酸嘅色,揮上點、點 ...

咁又唔係個個老婆學你老婆咁高人裝作唔知就算嘅! 係咪?

頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-8-28 01:34 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 實Q at 2006-8-27 03:18 PM:



咁又唔係個個老婆學你老婆咁高人裝作唔知就算嘅! 係咪?

老實講,生左個女后,佢唔喺好理我,除非我越軌如開灰、磨件等。其實我自
己喺家中屬二等良民咋!佢又唔喺裝喎......

[ Last edited by minamilai on 2006-8-28 at 01:35 AM ]

頂部
實Q (!@#$%^&*())
上校
Rank: 4
一条龜


大毒梟勳章  
UID 7889
精華 4
積分 12
帖子 4887
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-8-28 01:42 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-8-28 01:34 AM:

老實講,生左個女后,佢唔喺好理我,除非我越軌如開灰、磨件等。其實我自
己喺家中屬二等良民咋
佢又唔喺裝喎......

[ Last edited by minamilai on 2006-8-28 at 01:35 A ...

我都有同感, 我倣咗老豆之後同你個case一樣

頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-8-28 01:48 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 實Q at 2006-8-28 01:42 AM:


我都有同感, 我倣咗老豆之後同你個case一樣

真架?我成日響廚房到悲鳴喎(煮粥仔比果女吃)!老婆從未成功煮過,一煮就蕉了

[ Last edited by minamilai on 2006-8-28 at 01:50 AM ]

頂部
實Q (!@#$%^&*())
上校
Rank: 4
一条龜


大毒梟勳章  
UID 7889
精華 4
積分 12
帖子 4887
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2006-8-28 01:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by minamilai at 2006-8-28 01:48 AM:

真架?我成日響廚房到悲鳴喎(煮粥仔比果女吃)!老婆從未成功煮過,一煮就蕉了

[ Last edited by minamilai on 2006-8-28 at 01:50 AM ]

咁真係身苦你啦! 我老婆就冇煮蕉過粥, 因為佢從來都冇煮過

[ Last edited by 實Q on 2006-8-28 at 01:58 AM ]

頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2006-8-28 01:58 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 實Q at 2006-8-28 01:53 AM:


咁真係身苦你啦!

鬼叫自己識煮嘢,結婚五年咁久,98%都喺我煮

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 07:09 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver