回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 真係好憎依家 d 家長
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2008-9-21 07:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 肥鳥.真 於 2008-9-21 07:42 PM 發表
講起依家d家長..有少少救命

我f.1有個全班公敵

佢可以叫人做野..自己就唔可以幫人做野

大家有爭執明明佢唔岩就連埋呀媽告到人記過為止

有咩唔夠人講就lunch時叫呀媽幫口

少少事就話報警
...

我認為你個全班公敵個條友,佢家長太寵佢

p.s:如果個條友唔岩都告到人記過為止,只可以話你間學校冇鬼用

[ 本帖最後由 MSZ-010 於 2008-9-21 07:50 PM 編輯 ]

頂部
s044a20
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21137
精華 0
積分 3
帖子 656
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-12
來自 模型 雲
狀態 離線
發表於 2008-9-21 07:46 PM  資料  短消息  加為好友  添加 s044a20 為MSN好友 通過MSN和 s044a20 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 肥鳥.真 於 21/9/08 19:42 發表
講起依家d家長..有少少救命

我f.1有個全班公敵

佢可以叫人做野..自己就唔可以幫人做野

大家有爭執明明佢唔岩就連埋呀媽告到人記過為止

有咩唔夠人講就lunch時叫呀媽幫口

少少事就話報警
...

佢呀媽係?





WILSON
facebook:
https://www.facebook.com/wilsonsinglau
頂部
肥鳥.真
中校
Rank: 4
SD昇凱真~


UID 11361
精華 0
積分 30
帖子 3933
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-1
來自 我家的電腦..
狀態 離線
發表於 2008-9-21 07:49 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥鳥.真 為MSN好友 通過MSN和 肥鳥.真 交談


QUOTE:
原帖由 s044a20 於 2008-9-21 07:46 PM 發表

佢呀媽係?

女人





肥雀進步中
頂部
肥鳥.真
中校
Rank: 4
SD昇凱真~


UID 11361
精華 0
積分 30
帖子 3933
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-1
來自 我家的電腦..
狀態 離線
發表於 2008-9-21 07:49 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥鳥.真 為MSN好友 通過MSN和 肥鳥.真 交談


QUOTE:
原帖由 MSZ-010 於 2008-9-21 07:46 PM 發表

我認為你個全班公敵個條友,佢家長太寵佢

重有佢成日打人小報告





肥雀進步中
頂部
SD
平民
Rank: 1


UID 20609
精華 0
積分 0
帖子 39
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-30
來自 月世界
狀態 離線
發表於 2008-9-21 07:50 PM  資料  短消息  加為好友  QQ Yahoo!


QUOTE:
原帖由 肥鳥.真 於 2007/10/28 07:42 PM 發表
講起依家d家長..有少少救命

我f.1有個全班公敵

佢可以叫人做野..自己就唔可以幫人做野

大家有爭執明明佢唔岩就連埋呀媽告到人記過為止

有咩唔夠人講就lunch時叫呀媽幫口

少少事就話報警
...

所以最讨厌E種人





無垢識・
頂部
s044a20
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21137
精華 0
積分 3
帖子 656
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-12
來自 模型 雲
狀態 離線
發表於 2008-9-21 07:51 PM  資料  短消息  加為好友  添加 s044a20 為MSN好友 通過MSN和 s044a20 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 肥鳥.真 於 21/9/08 19:49 發表

女人

重以為係男人





WILSON
facebook:
https://www.facebook.com/wilsonsinglau
頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2008-9-21 07:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 肥鳥.真 於 2008-9-21 07:49 PM 發表

重有佢成日打人小報告

如果我係你,我讀完成個學期一定立即轉學校

頂部
肥鳥.真
中校
Rank: 4
SD昇凱真~


UID 11361
精華 0
積分 30
帖子 3933
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-1
來自 我家的電腦..
狀態 離線
發表於 2008-9-21 08:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥鳥.真 為MSN好友 通過MSN和 肥鳥.真 交談


QUOTE:
原帖由 MSZ-010 於 2008-9-21 07:53 PM 發表


如果我係你,我讀完成個學期一定立即轉學校

點解要為左佢而離開間 band1英中呢?





肥雀進步中
頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2008-9-21 08:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 肥鳥.真 於 2008-9-21 08:02 PM 發表

點解要為左佢而離開間 band1英中呢?

首先,我SAY SORRY先,唔知你讀英中
講返正題,你間中學係英中,我就更加認為你間中學d老師係RUBBISH.因為老師除在要教書之外,仲要懂得分清楚誰是誰非

頂部
mamansing
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16891
精華 0
積分 0
帖子 874
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-10
來自 我媽的怨念
狀態 離線
發表於 2008-9-21 08:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 肥鳥.真 於 21-9-2008 07:49 PM 發表

重有佢成日打人小報告

呢個係以前小學年代人人都會做o既事
通常兜口兜面篤 人出黎:「老師,佢…呀!」

我f1果陣都玩過
肥仔上堂爆粗X我
我即刻對呀sir講:「呀sir,佢X我呀」

頂部
肥鳥.真
中校
Rank: 4
SD昇凱真~


UID 11361
精華 0
積分 30
帖子 3933
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-1
來自 我家的電腦..
狀態 離線
發表於 2008-9-21 08:20 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥鳥.真 為MSN好友 通過MSN和 肥鳥.真 交談


QUOTE:
原帖由 MSZ-010 於 2008-9-21 08:10 PM 發表

首先,我SAY SORRY先,唔知你讀英中
講返正題,你間中學係英中,我就更加認為你間中學d老師係RUBBISH.因為老師除在要教書之外,仲要懂得分清楚誰是誰非

唉...佢由F.1依家有咩事都係搵果個花名''松鼠''既老師..教命

其實我f.1既FT 都有d 唔妥佢





肥雀進步中
頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2008-9-21 08:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mamansing 於 2008-9-21 08:13 PM 發表

呢個係以前小學年代人人都會做o既事
通常兜口兜面篤 人出黎:「老師,佢…呀!」

我f1果陣都玩過
肥仔上堂爆粗X我
我即刻對呀sir講:「呀sir,佢X我呀」

我F.3個陣,上DT堂個陣,DT呀sir突然間講:「你係e度做麥X野!」

頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-9-21 08:53 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mamansing 於 2008-9-21 08:13 PM 發表

呢個係以前小學年代人人都會做o既事
通常兜口兜面篤 人出黎:「老師,佢…呀!」

我f1果陣都玩過
肥仔上堂爆粗X我
我即刻對呀sir講:「呀sir,佢X我呀」

F.3都有人玩,,,先發制人





長門,,,製造中...
頂部
魚蛋聰
上校
Rank: 4


UID 9546
精華 0
積分 8
帖子 5297
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-29
狀態 離線
發表於 2008-9-21 09:01 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Omegazero 於 2008-9-21 02:14 PM 發表
非常認同樓上多位戰友講法

現在的少男少女

玩那些online game浪費金錢去買那些什麼點數
又弄那些什麼髮泥  防晒的東西
請問求學時期需要這些東西嗎  買防暗瘡的東西也還可以吧
全身滿是那些所謂名牌的 ...

講到髮型...離下題先 :

有D學校強迫人剪埋哂D 七頭 . . . 陰唔比留 , 的水少少都唔比留  . . 搞到成間 school 個個變薯仔 .  .

其實只不過想剪個正正常常 ge 頭啫.  . 頭髮唔關讀書事 ga .. 囧T2 =3

頂部
mamansing
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16891
精華 0
積分 0
帖子 874
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-10
來自 我媽的怨念
狀態 離線
發表於 2008-9-21 09:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 肥鳥.真 於 21-9-2008 08:20 PM 發表

唉...佢由F.1依家有咩事都係搵果個花名''松鼠''既老師..教命

其實我f.1既FT 都有d 唔妥佢

樣似松鼠定性格行為似松鼠先?

頂部
mamansing
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16891
精華 0
積分 0
帖子 874
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-10
來自 我媽的怨念
狀態 離線
發表於 2008-9-21 09:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魚蛋聰 於 21-9-2008 09:01 PM 發表

講到髮型...離下題先 :

有D學校強迫人剪埋哂D 七頭 . . . 陰唔比留 , 的水少少都唔比留  . . 搞到成間 school 個個變薯仔 .  .

其實只不過想剪個正正常常 ge 頭啫.  . 頭髮唔關讀書事 ga .. 囧T2 =3

有同感…
個頭唔係長得過分都要捉
反而係學校見到低一兩form見到有d o靚仔個頭長到乜咁
仲要染埋都冇人捉
咩世界?

頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2008-9-21 09:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mamansing 於 2008-9-21 09:07 PM 發表


有同感…
個頭唔係長得過分都要捉
反而係學校見到低一兩form見到有d o靚仔個頭長到乜咁
仲要染埋都冇人捉
咩世界?

55 ~

P.S:雖然我無中招





俺がガンダムだ!
頂部
魔蝙蝠-Devilbat
上等兵
Rank: 2


UID 25196
精華 0
積分 0
帖子 216
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-16
狀態 離線
發表於 2008-9-21 09:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 leonleo03 於 2008-9-21 12:00 PM 發表


中左
成日用錢鐽人,
又晒命,
又成日性侵犯人(我都俾佢搞過),
又要成日講大話,
又要問人借錢後話:我唔係還左俾你咩,
對所有人佢都講大話,

想不到世界上會有這麼壞的人,真是可悲~~
幸好我那間學校沒有這類人,就算有都係d籮底橙,傻仔班~~
對於這些人,我素來都是不多理會,如果是朋友的話,都會串下佢,希望他反省~~

頂部
肥鳥.真
中校
Rank: 4
SD昇凱真~


UID 11361
精華 0
積分 30
帖子 3933
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-1
來自 我家的電腦..
狀態 離線
發表於 2008-9-21 10:04 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥鳥.真 為MSN好友 通過MSN和 肥鳥.真 交談


QUOTE:
原帖由 mamansing 於 2008-9-21 09:04 PM 發表

樣似松鼠定性格行為似松鼠先?

樣..又成日用唔正的英文說爛GAG





肥雀進步中
頂部
斷線寬頻
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18378
精華 0
積分 6
帖子 567
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-6
狀態 離線
發表於 2008-9-22 01:45 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ~Marco~ 於 2008-9-21 01:50 PM 發表

做咩話我on車車.....
可以整好多個情景既姐

唔係話你on車車-.-話個條友~
我只不過係話整情景整mg都唔洗咁多錢姐~
同埋....已家講緊係一個月用3,4千
一個月整唔整到咁多情景呀~_~整到都唔洗用咁多錢啦~





http://hk.myblog.yahoo.com/wing200000hk
我個blog呀~我既成品將會係哂上面架啦!!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 06:11 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver