回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: MG NEOGRADE SaZaBi 12/10 90樓
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2007-9-28 04:54 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談
萬眾奇待~~
王子老師又一力作~





頂部
暗花王子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15281
精華 1
積分 5
帖子 1667
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-3
狀態 離線
發表於 2007-9-28 04:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2007-9-28 04:54 PM 發表
萬眾奇待~~
王子老師又一力作~

hihi...carman , 我都好奇待你果晚買咗果盒坦克車的成品





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2007-9-28 05:07 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 暗花王子 於 2007-9-28 04:58 PM 發表



hihi...carman , 我都好奇待你果晚買咗果盒坦克車的成品


果部坦坦睇怕我有排都未搞住...
黎緊要整2部車(12月同2月)+1部電單(1月)...全都是送俾人做生日禮物~
之後又開始整電擊...整到

[ 本帖最後由 carman 於 2007-9-28 05:19 PM 編輯 ]





頂部
MG110
中校
Rank: 4
大口仔


UID 17480
精華 2
積分 22
帖子 3073
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-19
來自 殖民星
狀態 離線
發表於 2007-9-28 05:15 PM  資料  短消息  加為好友 
摩打手啊!!!超快!!

頂部
jerry556
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 13534
精華 0
積分 3
帖子 2992
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-27
狀態 離線
發表於 2007-9-28 07:03 PM  資料  短消息  加為好友 
連續幾日假期, 相信閉関練功! 趕得切嗎?

頂部
suntung
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 12325
精華 0
積分 5
帖子 1528
成品數目 5 件
閱讀權限 0
註冊 2006-7-14
來自 hk漫油者
狀態 離線
發表於 2007-9-28 07:40 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
garyyu
上尉
Rank: 3Rank: 3
新手仔


UID 558
精華 5
積分 9
帖子 1557
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2003-11-19
狀態 離線
發表於 2007-9-28 08:24 PM  資料  短消息  加為好友 
王子老師加油

p.s.:偷師中

頂部
ivanyu14
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11371
精華 0
積分 0
帖子 554
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-3
狀態 離線
發表於 2007-9-28 08:52 PM  資料  短消息  加為好友 
我想問d關節果 D色係點溝嫁????
你浸件浸左幾耐呀???
浸完係唔係要用400沙紙呀???
痳煩哂老師=]

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-9-28 10:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kelvin108 於 2007-9-28 03:38 PM 發表
嘩!相信你能在十一國慶完工呢!
我隻neo-grade nu 仍是0% 進度

應該不行...
剛發現我的手指又痛了...

QUOTE:
原帖由 whoip 於 2007-9-28 04:32 PM 發表
好快手, 加油

謝謝,,,我會努力以赴

QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2007-9-28 04:41 PM 發表
加油!!! 加油masking, 加油

你說得很對
這個的masking確不簡單...^^

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-9-28 10:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2007-9-28 04:54 PM 發表
萬眾奇待~~
王子老師又一力作~

無乜力...手指又出事了...

QUOTE:
原帖由 暗花王子 於 2007-9-28 04:58 PM 發表
hihi...carman , 我都好奇待你果晚買咗果盒坦克車的成品

係???carman妳整坦坦嗎???

QUOTE:
原帖由 carman 於 2007-9-28 05:07 PM 發表

果部坦坦睇怕我有排都未搞住...
黎緊要整2部車(12月同2月)+1部電單(1月)...全都是送俾人做生日禮物~
之後又開始整電擊...整到

妳提醒了我
我又開始要整電擊了^^

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-9-28 10:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MG110 於 2007-9-28 05:15 PM 發表
摩打手啊!!!超快!!

非也...只係部件對位^^

QUOTE:
原帖由 jerry556 於 2007-9-28 07:03 PM 發表
連續幾日假期, 相信閉関練功! 趕得切嗎?

未知...盡力而為啦

QUOTE:
原帖由 suntung 於 2007-9-28 07:40 PM 發表
你同我就一年半載•老師就應該得

你仲好講...我等緊你的夜鶯...

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-9-28 10:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 garyyu 於 2007-9-28 08:24 PM 發表
王子老師加油

p.s.:偷師中

謝謝大俠支持

QUOTE:
原帖由 ivanyu14 於 2007-9-28 08:52 PM 發表
我想問d關節果 D色係點溝嫁????
你浸件浸左幾耐呀???
浸完係唔係要用400沙紙呀???
痳煩哂老師=]

由於我用的是天拿水
所以只浸了兩三分鐘
是呢...400砂紙是開頭...跟手要轉較大號數的砂紙...
你也加油^^

頂部
ivanyu14
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11371
精華 0
積分 0
帖子 554
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-3
狀態 離線
發表於 2007-9-29 09:14 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2007-9-28 10:56 PM 發表

謝謝大俠支持



由於我用的是天拿水
所以只浸了兩三分鐘
是呢...400砂紙是開頭...跟手要轉較大號數的砂紙...
你也加油^^

唔該哂老師先,我想問你隻果隻色係邊隻黎嫁???
好靚呀!!!,可唔可以講俾我知呀???

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-9-30 03:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ivanyu14 於 2007-9-29 09:14 AM 發表

唔該哂老師先,我想問你隻果隻色係邊隻黎嫁???
好靚呀!!!,可唔可以講俾我知呀???

郡氏#61^^

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-9-30 03:01 PM  資料  短消息  加為好友 
30/9:MG部件打磨好了!



等候上色:






頂部
cowandfrey
二等兵
Rank: 1



UID 18594
精華 0
積分 2
帖子 61
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-14
狀態 離線
發表於 2007-10-1 02:22 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2007-9-30 03:01 PM 發表
30/9:MG部件打磨好了!



等候上色:






加油啊~~王子老師~~想快點看到成品,咁我就有得參考嚕~~~
不過我那隻ng未必咁快開工~~~因為仲未買到mg骨架, 之前一直都冇買到,因為bandai的sazabi外型出得不好看~~~

頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-10-1 02:57 AM  資料  短消息  加為好友 
望見家鄉了





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
左泠蟬
二等兵
Rank: 1


UID 17327
精華 0
積分 1
帖子 78
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 佛山
狀態 離線
發表於 2007-10-5 12:43 AM  資料  短消息  加為好友  添加 左泠蟬 為MSN好友 通過MSN和 左泠蟬 交談


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2007-9-30 03:01 PM 發表
30/9:MG部件打磨好了!



等候上色:






等緊你呀!果然好靚仔、11黄金就過了

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-10-5 01:03 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 左泠蟬 於 2007-10-5 12:43 AM 發表

等緊你呀!果然好靚仔、11黄金就過了

真的可恨///
原先訂了的透明紅粉要在國慶後才在大陸運落來hk
omg...
所以要稍等///
現時砌緊mini...車車...

頂部
王子老師
中佐
Rank: 4


UID 1913
精華 4
積分 69
帖子 8934
成品數目 69 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-23
來自 屯門精神時光屋-漫遊者
狀態 離線
發表於 2007-10-5 09:56 AM  資料  短消息  加為好友 
真的不幸,
在國內訂了的色粉(原紅粉,原黃粉,原藍粉)原先可於十一到港,
但現要等十一假後(不知國內同胞要放假多久)才到手...
所以開了盒車砌

較早前進度:噴了黑色(#2)後,便噴上銀色(#SM06)!












部分部件噴上黑鐵色(#33+#28+#SM06, 1:3:1)




頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 11:04 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver