原帖由
mingx5 於 2012-4-15 05:13 PM 發表

在"高達及其它動漫畫討論區"都發一些明顯玩野回應都ok的??
好阿~~我認自己唔成熟~~
「高達及其它動漫畫討論區」我比較少入去睇,你指既"一些明顯玩野回應"係邊 D,可以俾 D 例子等我去跟進一下...
其實,一切都係睇情況,我試舉一個比較易既例子去了解一下:
假設有個會員咁做:
「頭先煮面食,吾記得落埋包麻油,會吾會吾好食架?」--- 今日開一個帖
「究竟牛津字典第12版同第13版有咩分別架?」---- 第二日又開一個帖
「我用耳塞聽歌,如果左右調轉左黎戴,會吾會無咁好呀?」---- 第三日又開一個帖
獨立睇個題目,無一條THREAD係犯板規...但如果有一個會員日日都係咁開呢類帖,情況會變成點?
初初梗有會員耐心解答,但如是者,大家會覺得呢個係「膠人」,開始吾鍾意佢,串下佢下,鬧下佢...雖未變成罵戰,但呢 D 帖子,只係一個會員咁做,已經可以做成滋擾,多幾個重得了??
岩岩被請走個位會員,情況就係咁,佢投訴時甚至問到「如果每日黎呻呤一次吾得,咁兩日一次得吾得?幾耐一次先叫做得??」難道佢真係想了解一下板規?定係以為「吾犯規就乜都做得」,企圖試下管理員既底線呢?
紓發一下當然無問題,我上面都講過,好吾好彩你初初開呢個帖,咁岩同果位會員既野差吾多...大家都未回氣...我當初真係諗吾通你點解「前度女友回復單身」咁都要死呀,(如果係佢同人地撻著而男友吾係你,我反而明喎)係咪欠人債,係咪人地個「前」男友/家人/女主角會黎搵你尋仇之類,生命受威脅...如果係因為「表達」方式令人產生誤會,咁無辦法架喎...人家質詢係好自然既事...
「但"除不良話題,罵戰外,乜都講得,歡迎在此交友~"
唔好意思~~笑了~~」
你引得板規出黎,所以我才順道講一下,雖然我未必能清楚明白你引出黎,到底係想調刺一下管理員,挑戰一下板規,定亦或借黎同d質詢你既會員講:「喂,我乜都講得架喎,你地做乜咁回應我...」之類...但板規吾能夠保證「一定無膠post」,亦吾能夠阻止「會員之間有彼此吾like」...
假設你個thread既表達方式,大致變成:「睇到前度既fb回復單身,舊有既回憶擁返晒出黎,心裡面痛到想死...」之類...我幾敢相信,呢個thread既發展一定同而家既吾一樣...(至少我吾會以為你既生命受威脅)
