回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 紓發一下~今多人唔like~算吧!!
@迪@
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 42358
精華 0
積分 17
帖子 1258
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-15
狀態 離線
發表於 2012-4-15 06:27 PM  資料  短消息  加為好友 
其實唔係好明你想表達D咩

頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2012-4-15 06:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mingx5 於 2012-4-15 05:13 PM 發表
在"高達及其它動漫畫討論區"都發一些明顯玩野回應都ok的??
好阿~~我認自己唔成熟~~

「高達及其它動漫畫討論區」我比較少入去睇,你指既"一些明顯玩野回應"係邊 D,可以俾 D 例子等我去跟進一下...

其實,一切都係睇情況,我試舉一個比較易既例子去了解一下:
假設有個會員咁做:

「頭先煮面食,吾記得落埋包麻油,會吾會吾好食架?」
--- 今日開一個帖
「究竟牛津字典第12版同第13版有咩分別架?」---- 第二日又開一個帖
「我用耳塞聽歌,如果左右調轉左黎戴,會吾會無咁好呀?」---- 第三日又開一個帖

獨立睇個題目,無一條THREAD係犯板規...但如果有一個會員日日都係咁開呢類帖,情況會變成點?
初初梗有會員耐心解答,但如是者,大家會覺得呢個係「膠人」,開始吾鍾意佢,串下佢下,鬧下佢...雖未變成罵戰,但呢 D 帖子,只係一個會員咁做,已經可以做成滋擾,多幾個重得了??

岩岩被請走個位會員,情況就係咁,佢投訴時甚至問到「如果每日黎呻呤一次吾得,咁兩日一次得吾得?幾耐一次先叫做得??」難道佢真係想了解一下板規?定係以為「吾犯規就乜都做得」,企圖試下管理員既底線呢?

紓發一下當然無問題,我上面都講過,好吾好彩你初初開呢個帖,咁岩同果位會員既野差吾多...大家都未回氣...我當初真係諗吾通你點解「前度女友回復單身」咁都要死呀,(如果係佢同人地撻著而男友吾係你,我反而明喎)係咪欠人債,係咪人地個「前」男友/家人/女主角會黎搵你尋仇之類,生命受威脅...如果係因為「表達」方式令人產生誤會,咁無辦法架喎...人家質詢係好自然既事...

「但"除不良話題,罵戰外,乜都講得,歡迎在此交友~" 唔好意思~~笑了~~」

你引得板規出黎,所以我才順道講一下,雖然我未必能清楚明白你引出黎,到底係想調刺一下管理員,挑戰一下板規,定亦或借黎同d質詢你既會員講:「喂,我乜都講得架喎,你地做乜咁回應我...」之類...但板規吾能夠保證「一定無膠post」,亦吾能夠阻止「會員之間有彼此吾like」...

假設你個thread既表達方式,大致變成:「睇到前度既fb回復單身,舊有既回憶擁返晒出黎,心裡面痛到想死...」之類...我幾敢相信,呢個thread既發展一定同而家既吾一樣...(至少我吾會以為你既生命受威脅)





LHPP . VCR .兔
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2012-4-15 06:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2012-4-15 06:24 PM 發表

果個 Post 已被 Kill 鳥, 你的 Post 仍在, 咁你認為有乜問題~?

PS. 見人 Status 變咗 Single 就以為自己有機~? 你買咗飛跟隊再入場未先...

哦,原來係講果個post...咁要同樓主講一聲,果個post,我今朝凌晨3:07分處理左...樓主你重有冇幾他發現,希望管理員幫忙跟進??


本帖最近評分記錄
twinsa   2012-4-15 06:51 PM  讚好  +1   凌晨都仲做緊板務, 讚~!




LHPP . VCR .兔
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-4-15 06:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2012-4-15 06:48 PM 發表

哦,原來係講果個post...咁要同樓主講一聲,果個post,我今朝凌晨3:07分處理左...樓主你重有冇幾他發現,希望管理員幫忙跟進??

入來望一望, 出返去主版就見到個"廣告", 仲要係"警訊叫人小心"既果種添. 真係要麻煩版管跟進一下.   link 唔洗出了. 一望就知我講邊個post啦.





路過既厚多士
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2012-4-15 07:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2012-4-15 06:59 PM 發表


入來望一望, 出返去主版就見到個"廣告", 仲要係"警訊叫人小心"既果種添. 真係要麻煩版管跟進一下.   link 唔洗出了. 一望就知我講邊個post啦.

即殺

說實話,「交友吹水聊天室」算係一個要幾花心力去管理既地方,同模型無關既話題都係呢度發佈...除左膠post之外,呢個區有d「常客」,齋轉貼新聞,或斷章取義,或標題誤導,或宣導政治...
可能要揸緊番一d,吾可以太放鬆...

[ 本帖最後由 matleung 於 2012-4-15 07:38 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
littlemomo   2012-4-15 08:38 PM  讚好  +1   絕對認同
VampireA   2012-4-15 07:44 PM  讚好  +1   具參考價值




LHPP . VCR .兔
頂部
機動老鬼
少佐
Rank: 4


UID 2020
精華 1
積分 12
帖子 6645
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-20
狀態 離線
發表於 2012-4-15 07:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mingx5 於 2012-4-15 05:13 PM 發表


在"高達及其它動漫畫討論區"都發一些明顯玩野回應都ok的??
好阿~~我認自己唔成熟~~

如果你認為/發覺有人唔依版規,你可以向版主反映/投訴,而唔應該係平時唔出聲,當自己唔like時就攞版規黎嘲諷,你唔滿意呢度ge版規,無人會求你留低,但希望你臨走前向呢度ge主同壇主講聲sorry,因為冇人要受你呢d閒氣,你唔成熟係你屋企人唔識教仔,要發少爺脾氣唔該返屋企同老豆老母發,呢度係模型同好傾偈ge地方,認聲唔成熟大晒牙


本帖最近評分記錄
40342   2012-4-15 08:41 PM  讚好  +1   具參考價值
illuka   2012-4-15 08:01 PM  讚好  +1   師兄!請你冷靜,包容!
bb1915200   2012-4-15 07:49 PM  讚好  +1   你激動過頭了~冷靜D
hide   2012-4-15 07:47 PM  讚好  +1   幾可亂真
VampireA   2012-4-15 07:45 PM  讚好  +1   今日老鬼好有火^__^
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-4-15 07:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2012-4-15 07:29 PM 發表

即殺

說實話,「交友吹水聊天室」算係一個要幾花心力去管理既地方,同模型無關既話題都係呢度發佈...除左膠post之外,呢個區有d「常客」,齋轉貼新聞,或斷章取義,或標題誤導,或宣導政治...
可 ...

斷章取義,或標題誤導, 真係好唔要得 尤其係有背後目的既, 就更加可恥





路過既厚多士
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-15 07:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 機動老鬼 於 2012-4-15 07:37 PM 發表

如果你認為/發覺有人唔依版規,你可以向版主反映/投訴,而唔應該係平時唔出聲,當自己唔like時就攞版規黎嘲諷,你唔滿意呢度ge版規,無人會求你留低,但希望你臨走前向呢度ge主同壇主講聲sorry,因為冇 ...

各位同好,請冷靜!大家在此相聚,除發表意見外,也希望也多些朋友或友好!希望大家有時要放下執着!到底我哋係人,難免有人類嘅錯誤及缸點!傲慢與
偏見!其實小弟也有錯誤,須要同好提點,指正!希望大家有胸襟,包容!冇必要互相指擇!大家也希望有個開心地方吹水!見諒!見諒!

頂部
mingx5
二等兵
Rank: 1



UID 47009
精華 0
積分 5
帖子 87
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
狀態 離線
發表於 2012-4-15 08:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2012-4-15 06:43 PM 發表

「高達及其它動漫畫討論區」我比較少入去睇,你指既"一些明顯玩野回應"係邊 D,可以俾 D 例子等我去跟進一下...

其實,一切都係睇情況,我試舉一個比較易既例子去了解一下:
假設有個會員咁做:

「頭 ...

明白~~受教~~

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2012-4-15 08:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2012-4-15 07:57 PM 發表



各位同好,請冷靜!大家在此相聚,除發表意見外,也希望也多些朋友或友好!希望大家有時要放下執着!到底我哋係人,難免有人類嘅錯誤及缸點!傲慢與
偏見!其實小弟也有錯誤,須要同好提點 ...

老鬼兄間唔中都會好有火的. 無咩野既.





路過既厚多士
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-15 08:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2012-4-15 08:06 PM 發表


老鬼兄間唔中都會好有火的. 無咩野既.

希望喇!因小弟入來不久,唔了解各同好個性!而且表達好差,容易得罪人!我會學習慎言!(差不多50!也胡言亂語!)

見諒!

頂部
mingx5
二等兵
Rank: 1



UID 47009
精華 0
積分 5
帖子 87
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
狀態 離線
發表於 2012-4-15 08:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 機動老鬼 於 2012-4-15 07:37 PM 發表

如果你認為/發覺有人唔依版規,你可以向版主反映/投訴,而唔應該係平時唔出聲,當自己唔like時就攞版規黎嘲諷,你唔滿意呢度ge版規,無人會求你留低,但希望你臨走前向呢度ge主同壇主講聲sorry,因為冇 ...

=-=簡單d講係我琴日開左個post~~
個thread開得唔好....就有人在高達及其它動漫畫討論區開左個同一個thread但內容明顯玩野回應~~"唔係平時唔出聲..."
果時有點火火地~~~的確係一個唔成熟的表現~~~so今day睇完都del左果句~~~
但的確係要對版主sorry~~

頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2012-4-15 08:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mingx5 於 2012-4-15 08:16 PM 發表
=-=簡單d講係我琴日開左個post~~
個thread開得唔好....就有人在高達及其它動漫畫討論區開左個同一個thread但內容明顯玩野回應~~"唔係平時唔出聲..."
果時有點火火地~~~的確係一個唔成熟的表現~~~so今day睇完都del左果句~~~
但的確係要對版主sorry~~

不用介意,弄清事實便好了





LHPP . VCR .兔
頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-15 08:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2012-4-15 08:34 PM 發表

不用介意,弄清事實便好了

希望大家和平共處,包容,接納,理解,尊重,忍讓,提點,關懷!希望大家開開心心吹水!善哉!善哉!

見諒!

頂部
機動老鬼
少佐
Rank: 4


UID 2020
精華 1
積分 12
帖子 6645
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-20
狀態 離線
發表於 2012-4-15 08:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mingx5 於 2012-4-15 08:16 PM 發表



=-=簡單d講係我琴日開左個post~~
個thread開得唔好....就有人在高達及其它動漫畫討論區開左個同一個thread但內容明顯玩野回應~~"唔係平時唔出聲..."
果時有點火火地~~~的確係一個唔成熟的表現~~~so今da ...

開果個post果條友你都唔係唔知佢乜料啦,你將自已同個傻ge比,係咪貶低咗自已?直接同版主投訴咪得囉
我唔係針對你,你post一出我已經有睇,好老實,一開始真係睇唔明,但都知你係講笑而唔係真係想死,我反而唔明點解其他人會咁認真 ,但見你後來講到版規果陣就真係有d....,版規唔係不容挑戰,但係真係要言之有物,覺得呢個講法對版主同壇主有d唔公平,所以先多口出聲,希望你明白,我係對件事而唔係針對人,如有冒犯,我都對你講一聲對唔住,我唔係火,只不過有果句講果句啫

頂部
mingx5
二等兵
Rank: 1



UID 47009
精華 0
積分 5
帖子 87
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
狀態 離線
發表於 2012-4-15 08:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 機動老鬼 於 2012-4-15 08:44 PM 發表

開果個post果條友你都唔係唔知佢乜料啦,你將自已同個傻ge比,係咪貶低咗自已?直接同版主投訴咪得囉
我唔係針對你,你post一出我已經有睇,好老實,一開始真係睇唔明,但都知你係講笑而唔係真 ...

我好明白其他人會咁認真係因為光哥~~~~

頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-15 08:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 機動老鬼 於 2012-4-15 08:44 PM 發表

開果個post果條友你都唔係唔知佢乜料啦,你將自已同個傻ge比,係咪貶低咗自已?直接同版主投訴咪得囉
我唔係針對你,你post一出我已經有睇,好老實,一開始真係睇唔明,但都知你係講笑而唔係真 ...

真性情!佩服也!希望師兄做個真漢子!
小弟做人有時好假!(服務性行業)

頂部
mingx5
二等兵
Rank: 1



UID 47009
精華 0
積分 5
帖子 87
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
狀態 離線
發表於 2012-4-15 08:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2012-4-15 08:51 PM 發表


真性情!佩服也!希望師兄做個真漢子!
小弟做人有時好假!(服務性行業)

me too~~~
做馬會~d阿叔次次一打電話來就小來小去~ ~又講得唔清楚~~問清楚佢一下又小阿小 ~~我心中係講輸到你趴係到 ~~但因有錄音最尾又係要同佢講win多d~~~

[ 本帖最後由 mingx5 於 2012-4-15 08:57 PM 編輯 ]

頂部
illuka
中校
Rank: 4



UID 47991
精華 0
積分 0
帖子 3192
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-29
狀態 離線
發表於 2012-4-15 09:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mingx5 於 2012-4-15 08:56 PM 發表


me too~~~
做馬會~d阿叔次次一打電話來就小來小去~ ~又講得唔清楚~~問清楚佢一下又小阿小 ~~我心中係講輸到你趴係到 ~~但因有錄音最尾又係要同佢講win多d~~~

物業管理!D有錢人當D服務員唔係人!只有好少部份有錢人識得尊重人!只要留心有錢人的小孩子待人接物,便知到家教如何!大學生!係會所上唔到網,閙D職員! 呢D咪人!

頂部
mingx5
二等兵
Rank: 1



UID 47009
精華 0
積分 5
帖子 87
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-3
狀態 離線
發表於 2012-4-15 09:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 illuka 於 2012-4-15 09:05 PM 發表


物業管理!D有錢人當D服務員唔係人!只有好少部份有錢人識得尊重人!只要留心有錢人的小孩子待人接物,便知到家教如何!大學生!係會所上唔到網,閙D職員! 呢D咪人!

我同你相反............
小來小去的個戶口得50-100~~最勁的試過我20$
我做個位有時有d大額客接入~~d用5-20m左右play下馬仔果d好尊重人~~次次都唔該前唔該後
問多一兩次都唔會小你~~仲講唔好意思....
-------------------------------
不過真係會倒錢落海~~我接過buy 50m馬~要組長確認~~but果個人輸左 ....

[ 本帖最後由 mingx5 於 2012-4-15 09:21 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
illuka   2012-4-15 09:36 PM  讚好  +1   人生如夢!切勿倒錢落海!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 10:17 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver