回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 請問各位師兄...有無遇過噴筆裝油o個part 裂開?
cko
少校
Rank: 3Rank: 3


熱誠勳章  
UID 13841
精華 1
積分 19
帖子 2027
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-6
來自 動物園模型會
狀態 離線
發表於 2009-9-25 11:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-9-26 12:20 AM 發表


我唔太清楚, 但應該唔可能成枝一體鑄出來. 除左杯既地方, 最主要係入氣個段, 如果拆左個air value, 會見到係唔夠角度/位去鑽果入氣位. 所以我覺得係weld 出來.

行沙模做到架 ~~~
當然喇, 有啲位係 weld 嘅 ~~





___________________________________________________

~~獨樂樂不如眾樂樂~~
頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2009-9-26 10:37 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-9-25 11:50 PM 發表


我唔太清楚, 但應該唔可能成枝一體鑄出來. 除左杯既地方, 最主要係入氣個段, 如果拆左個air value, 會見到係唔夠角度/位去鑽果入氣位. 所以我覺得係weld 出來.

我同意,個杯係weld上去的。

頂部
大塚愛
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13426
精華 0
積分 4
帖子 1608
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
狀態 離線
發表於 2009-9-26 11:20 AM  資料  短消息  加為好友 
我都覺得T記既噴槍售後服務好差

支筆本身已經係平野, 有咩壞左要比多兩舊水去換件

真係痴線





My Blog of Gundam :http://hk.myblog.yahoo.com/Gundam-Posey
頂部
kayk
軍曹
Rank: 2


UID 32418
精華 0
積分 6
帖子 344
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-5
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-9-26 12:42 PM  資料  短消息  加為好友 
老實講, T 記除左Gaia 油同埋D 補品齊之 外, 都其實都係偏貴,
主要o係街賣六算, 但佢可以賣到八到九算, 所以在下從來都唔會買工具以外ge 野,
當日主要都係信佢個名先至去買筆, 佢本身除左自家貨亦有郡仕筆賣,
回想起o個日, 我本來想買郡仕筆,
誰不知佢極力油說話:[ 兩支筆出唻效果差唔多你肉眼都好難分到, 但係價錢就差好多喎, 同埋如果真係壞左, 我地出呢支可以保你一世喎, 郡仕o個支壞左D 料就貴囉, 你自己諗諗啦.]
憶述可能有D 出入, 但係內容大致同上, 我到今日淨係睇質量, 似乎有D 言不乎實,
用得就算, 我不如真係百幾二百買支仲平ge 筆.....只怪當日年少無知, 對此深信不移, 才有今日之果報...

不過我都要諗一樣更重面ge 事, 如果貴Dge(預六七百) 噴筆, 請問有咩野好介紹呢?

[ 本帖最後由 kayk 於 2009-9-26 03:43 PM 編輯 ]

頂部
tonyling
上等兵
Rank: 2



UID 10955
精華 0
積分 11
帖子 201
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-22
狀態 離線
發表於 2009-9-26 03:56 PM  資料  短消息  加為好友 
禾用緊呢支
ps269幾好,可以較出氣大細 $8XX

頂部
kayk
軍曹
Rank: 2


UID 32418
精華 0
積分 6
帖子 344
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-5
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-9-26 07:50 PM  資料  短消息  加為好友 
好, 咁我承你貴言去度度佢,
不過順口多問, 你用左幾多年?

頂部
po3117
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 20978
精華 0
積分 6
帖子 2123
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-8
狀態 離線
發表於 2009-9-26 10:52 PM  資料  短消息  加為好友 
如果係銅料 ,. 銲返鍚再打磨返都用到 ga





How hard can it be  ???

自己動手豐衣足食

慳得一蚊得一蚊.........慳得一蚊得一蚊.......慳得一蚊得一蚊........
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-9-27 04:48 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 po3117 於 2009-9-26 10:52 PM 發表
如果係銅料 ,. 銲返鍚再打磨返都用到 ga

問題係面層已經鍍鉻, 咁係銲唔到的. 而且黃銅要用銅銲方法, 錫銲好多時會甩返出來.





路過既厚多士
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-9-27 04:59 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kayk 於 2009-9-26 07:50 PM 發表
好, 咁我承你貴言去度度佢,
不過順口多問, 你用左幾多年?

原本我都唔想講, 不過既然問到有咩好介紹的話......
anyway, budget 有700以上既話, iwata 會係一個好既牌子. 質素好, part易配. 而且郡氏既噴筆極可能(經多位版友討論同認同後)都只係iwata既 oem. 仲要係 made in japan, 唔係台灣/大陸貨掛個日本品牌就當係日本貨.

想知邊度賣, 用全文搜索 search "iwata", 實有的, 因為我係hkml講過幾次了. 係大南街的.

自從噴筆龍頭大哥 olympos 上年關門大吉之後, iwata 就由亞二接管左亞洲廠既龍頭之位了.


下一個價有 badger.... badger 既 100LG, 150系列都係一個好既選擇. 好多網友都用佢, 耐用, part 都好易配. 我自己第一枝 double action 就係 150, 過左有差唔多廿年, 依家枝筆都仲work. badger 係美國係大廠來的

[ 本帖最後由 VampireA 於 2009-9-27 05:07 AM 編輯 ]





路過既厚多士
頂部
kayk
軍曹
Rank: 2


UID 32418
精華 0
積分 6
帖子 344
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-5
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-9-27 03:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-9-27 04:59 AM 發表



原本我都唔想講, 不過既然問到有咩好介紹的話......
anyway, budget 有700以上既話, iwata 會係一個好既牌子. 質素好, part易配. 而且郡氏既噴筆極可能(經多位版友討論同認同後)都只係iwata既 oem. 仲要 ...

剛才大致睇過官方網頁, 如果要簡0.3mm,
那個型號會較好呢? 分別又在於那個位置呢?
highline HP-CH
highperformence HP-C plus
期願告知在下

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-9-27 03:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-9-27 05:29 AM 發表



原本我都唔想講, 不過既然問到有咩好介紹的話......
anyway, budget 有700以上既話, iwata 會係一個好既牌子. 質素好, part易配. 而且郡氏既噴筆極可能(經多位版友討論同認同後)都只係iwata既 oem. 仲要 ...

badger 大約幾錢

以上兩支筆都係膠o-ring?

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 05:09 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver