回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [其他] 新手落雨收柴作1/10 young bust羅馬簱手
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-22 08:45 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 市井 於 2009-5-22 07:42 PM 發表
gorem兄,resin料唔係好經得起洗既考驗,洗埋呢次好la.....
有要求係好,不過又唔駛咁講究,執下佢都好好了
眼見很多模藝高手,就是過份追求,反而冇成品

用了模型thinner洗,希望唔好咁快爆

QUOTE:
原帖由 雲谷 於 2009-5-22 08:37 PM 發表
做乜又沖涼呀??始終用左一擔心機

胸像買了$440 + 製作了兩個月 = 自已不覺漂亮的成品........
今次真的浪費了一擔心機,可能這個胸像比我平時玩的模型貴一點而且造型精美,所以我這兩個月來真的很用心去製作它而為自己帶來了不少壓力,但剛才洗油時反而鬆了一口氣,看清楚一點它只是一件用來娛樂的玩具,如果不能帶給自已樂趣就算再貴造型再精美的模型也是多餘,我想今後如果我要繼續製作模型,應該要先學好享受製作模型的樂趣而不是單單追求高質數的成品。

頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2009-5-22 08:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gorem 於 2009-5-22 21:15 發表

用了模型thinner洗,希望唔好咁快爆


胸像買了$440 + 製作了兩個月 = 自已不覺漂亮的成品........
今次真的浪費了一擔心機,可能這個胸像比我平時玩的模型貴一點而且造型精美,所以我這兩個月來 ...

同意, 100% 同意

支持gorem兄





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
雲谷
上校
Rank: 4


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 25361
精華 4
積分 61
帖子 4391
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-21
來自 酒鬼之家
狀態 離線
發表於 2009-5-22 09:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gorem 於 2009-5-22 09:15 PM 發表

用了模型thinner洗,希望唔好咁快爆


胸像買了$440 + 製作了兩個月 = 自已不覺漂亮的成品........
今次真的浪費了一擔心機,可能這個胸像比我平時玩的模型貴一點而且造型精美,所以我這兩個月來 ...

認同 盡左力用平常心玩就得喇

頂部
zakk
壹等兵
Rank: 1


UID 27672
精華 0
積分 13
帖子 125
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-27
狀態 離線
發表於 2009-5-22 09:48 PM  資料  短消息  加為好友 
太強大了 藝術底子高阿







有關模型 http://www.pepego.com/agogoprovichi/index.php
頂部
熾天使
中尉
Rank: 3Rank: 3
油公仔佬


UID 13911
精華 0
積分 8
帖子 936
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-8
狀態 離線
發表於 2009-5-22 09:54 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
平常心喇,油兵仔只是一種嗜酒,香港人番工已經好大壓力喇,若果連消閒的嗜好都俾自己太大,似乎就達唔到消遣的目的啦.

我個d都唔靚喇,得閒咪再執下咪算,唔好太執著





頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2009-5-22 10:06 PM  資料  短消息  加為好友 
gorem 兄,都完成左咯,雖然唔係真的一樣,但都栩栩如生呀!我比你95分架啦!何必嗮左一番心血?

其實我睇番我以前砌的模型,有好多都唔靚,有D可以講係粗劣,有D又唔夠放膽做,但總的來說,可以睇番自己過去的技術一步一步地,慢慢地學到更多野,用更多技巧,真係見到自己進步架(雖然係超慢地進步 )。其實我想講,每件模型都係一件見證,證明我當時用過D咩功夫

頂部
市井
上等兵
Rank: 2


UID 30026
精華 3
積分 16
帖子 294
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-29
狀態 離線
發表於 2009-5-22 11:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wingsiu 於 2009-5-22 20:44 發表

市井兄,你和温生對gorem兄說了些什麼批評呀?攪到要洗過從來咁大剌激
看相片真的很出色,實物又有什麼問題呢?

回wingsiu兄:其實當我看到實物之際,反而有點既驚且喜之感,老實說gorem兄的作品尚有空間,不過已經非同少可好過唔少人
在下又豈敢批評.........只是交流一下心得

致gorem兄:只要你堅持熱誠,相信下次再見之時,你的模藝一定會更上一層!
要記得overhead lighting一定比10點鐘光多層次,想一想光與顏色的關係,這點對你有莫大裨益
十分期待你的作品

頂部
熾天使
中尉
Rank: 3Rank: 3
油公仔佬


UID 13911
精華 0
積分 8
帖子 936
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-8
狀態 離線
發表於 2009-5-23 09:00 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
話番轉頭,樓主先前用什麼黏合呢? 點解咁易分解?我用開ab膠,很難分得番開





頂部
熾天使
中尉
Rank: 3Rank: 3
油公仔佬


UID 13911
精華 0
積分 8
帖子 936
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-8
狀態 離線
發表於 2009-5-23 09:03 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 市井 於 2009-5-22 11:54 PM 發表


回wingsiu兄:其實當我看到實物之際,反而有點既驚且喜之感,老實說gorem兄的作品尚有空間,不過已經非同少可好過唔少人
在下又豈敢批評.........只是交流一下心得

致gorem兄:只要你堅持熱誠,相信下 ...

其實市井兄是否就是經常在機動世界發表文章的李先生???小弟只要見有閣下的文章果期就必定會買一本收藏 希望閣下多些作品發表





頂部
wingsiu
中校
Rank: 4


熱讚榜勳章  
UID 19938
精華 11
積分 63
帖子 3432
成品數目 63 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-15
狀態 離線
發表於 2009-5-23 11:54 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 市井 於 2009-5-22 11:54 PM 發表


回wingsiu兄:其實當我看到實物之際,反而有點既驚且喜之感,老實說gorem兄的作品尚有空間,不過已經非同少可好過唔少人
在下又豈敢批評.........只是交流一下心得

致gorem兄:只要你堅持熱誠,相信下 ...

我都認同市井兄的見解,如果以第一次油公仔來說,gorem兄真的很有這方面的天份!!
但往往這類人有時就是太執著,玩模型變成被模型玩 .....我玩模型的心態是,不論模型的平貴,靚和喜歡就值得玩;油模型的心態是,每次盡力完成,但事後一定有不滿意的地方,那next下一隻再努力囉,若干年後,回看之前的成品,看不順眼才冼油重來囉!!

頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-23 05:18 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
多謝各位的寶貴意見

QUOTE:
原帖由 熾天使 於 2009-5-23 09:30 AM 發表
話番轉頭,樓主先前用什麼黏合呢? 點解咁易分解?我用開ab膠,很難分得番開

我只用了ab膠補熊皮的夾口其他細小的分件我只用補麗貼黏合以便隨時把它分開

頂部
Joe_Lo
上校
Rank: 4
口模一族


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 8838
精華 15
積分 49
帖子 4973
成品數目 49 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-28
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-5-25 07:06 PM  資料  短消息  加為好友 
gorem 兄, 好正呀!

如果係剛剛開始玩油兵仔, 你既起步點已經好高

期待你下一隻成品





頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-25 08:08 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 Joe_Lo 於 2009-5-25 07:36 PM 發表
gorem 兄, 好正呀!

如果係剛剛開始玩油兵仔, 你既起步點已經好高

期待你下一隻成品

多謝Joe_Lo兄
今日入了一個胸像,下個胸像成品好可能係佢



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
Badman
二等兵
Rank: 1



UID 31797
精華 0
積分 14
帖子 88
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-26
狀態 離線
發表於 2009-5-26 03:21 PM  資料  短消息  加為好友 
gorem 兄

始終你我都是為興趣而砌模型, 作品水準會隨當時的心情而有所改變, 就算對顏色的感覺亦一樣, 無謂太執著, 開開心心地完成一件作品. 其實可以讓每一件成品作為自己的紀錄,若干年後回首一看可為自己帶回不少的回憶.

頂部
gorem
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3775
精華 0
積分 16
帖子 981
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-22
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-5-26 07:50 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 Badman 於 2009-5-26 03:51 PM 發表
gorem 兄

始終你我都是為興趣而砌模型, 作品水準會隨當時的心情而有所改變, 就算對顏色的感覺亦一樣, 無謂太執著, 開開心心地完成一件作品. 其實可以讓每一件成品作為自己的紀錄,若干年後回首一看可為自己帶 ...

同意,開開心心砌模型

頂部
熾天使
中尉
Rank: 3Rank: 3
油公仔佬


UID 13911
精華 0
積分 8
帖子 936
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-8
狀態 離線
發表於 2009-6-2 01:52 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gorem 於 2009-5-25 08:38 PM 發表

多謝Joe_Lo兄
今日入了一個胸像,下個胸像成品好可能係佢

呢隻邊到買?





頂部
雲谷
上校
Rank: 4


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 25361
精華 4
積分 61
帖子 4391
成品數目 61 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-21
來自 酒鬼之家
狀態 離線
發表於 2009-6-3 11:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gorem 於 2009-5-25 08:38 PM 發表

多謝Joe_Lo兄
今日入了一個胸像,下個胸像成品好可能係佢

加油 我見到d格仔衫已經嚇親

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 10:32 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver