回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 略討論:hkml中既模型成品定義
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-30 11:31 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #40 yiuming 的帖子

簡單講句就係要比人睇到你有心思同誠意~~~





頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2009-3-30 11:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-30 11:10 AM 發表
透明冇色同透明有色唔同,好多高達支鎗既準星都係有色的......

承之前所講過既,但要知道,飛機的機艙透明罩也不全是「透明冇色」的 (請看附圖之右上方)...有色冇色,跟是否需要上色是沒有直接關係的.

純為左上色/油而上色/油,是有點本末倒置了...

為模型加工,其中一個目的係「模擬真實」...假設該有色的準星已足夠表達該種感覺,甚至沒有刻線,那還需要再上色幹嗎? 或許在內部貼一張銀色貼紙增加反光,比起硬要在表面上一個甚麼顏色來得實際.....而這個例子,在不少汽車/軍車的車頭燈,車尾燈都有機會出現.

再講多一次,上色與否,係「有冇需要」既問題,並非「有冇心」既問題.

附圖轉載自: http://www.1999.co.jp/
image :





LHPP . VCR .兔
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-30 11:36 AM  資料  短消息  加為好友 
一dd啦,不過做gundam的話好少呢d case,所以我咁覺姐,唔係話乜野





頂部
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-3-30 11:37 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 AmazingFelix 於 2009-3-30 11:38 AM 發表


以定義來講,任何一盒要用手組合的,都可以叫模型完成品。

但本身模型就是一樣重覆的產品,如果不上色或不加入自已的idea(改造,噴油等),人人都做同一件事,是沒有可討論空間,或引發其他人去創作的心。
不接受素組就是這原因。

而素組黨的主要目的,大多是為了入賣買區放賣,有了2分之後,多數會變成CD-ROM。

所以我話乜野叫"成品"系好清晰既

但我可以咁講, 即使"不上色或不加入自已的idea(改造,噴油等)",你我做同一件事, 出黎都會系兩件唔同既作品!  我自已就比較接受多元化既環境, 就算系素組做得好亦要花點 efforts, 亦未必無討論空間!  反而限制某D作品系無必要, 觀眾自已會選擇 有會員講要幾多個 percent 油左, 甚至要做左呢樣果樣..先算唔系素組,呢D野基本上系好難界定,  所以都系果句, HKML 定義何謂"素組"


"素組黨" (??) 的主要目的系唔為了入賣買區放賣我就唔知, 不過我就唔覺賣買區咁好生意 如果真系咁既話, 取消左2分既要求就解決左個問題啦!   CD-ROM 就個個 Forum 都有, 不獨是HKML





豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-30 11:39 AM  資料  短消息  加為好友 
咁如果佢係"素組"放"成品區",始終做壞哂規矩,當然樓上話個系統要改又或者啱,冇系統係完美既,要改的話任何系統可以搵到好多地方要改~~





頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2009-3-30 11:51 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #44 vr2xtd 的帖子

小弟不材,如果A素組HG 00 gundam, 同B素組HG 00 gundam, 我真係分不到那一個有心機,唔通討論D件好唔好剪?





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
joey
少將
Rank: 5Rank: 5


熱誠勳章   毅力勳章   熱讚榜勳章  
UID 779
精華 8
積分 100
帖子 14004
成品數目 100 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-5
狀態 離線
發表於 2009-3-30 11:55 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2009-3-30 12:02 PM 發表

承之前所講過既,但要知道,飛機的機艙透明罩也不全是「透明冇色」的 (請看附圖之右上方)...有色冇色,跟是否需要上色是沒有直接關係的.

純為左上色/油而上色/油,是有點本末倒置了...

為模型 ...

娘娘借d 衣放毒





JOEYKO.com
To be a good winner sometimes you have to be a good loser too. It doesn't mean you have to be very happy about it to be second or to lose but to give the enjoyment and pleasure for the driver who has won.
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-30 12:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2009-3-30 12:02 PM 發表
.假設該有色的準星已足夠表達該種感覺,甚至沒有刻線

問題係gundam既準星位原件多是透明冇色,但設定中是有色的~~~





頂部
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-3-30 12:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 AmazingFelix 於 2009-3-30 12:21 PM 發表
小弟不材,如果A素組HG 00 gundam, 同B素組HG 00 gundam, 我真係分不到那一個有心機,唔通討論D件好唔好剪?

你絕對有材  只系我無知  其實真系可唔可以討論下D件好唔好剪? 我重以為乜野有關模型制作既都可以討論添, Sor--ly Sor---ly 再打三十大板





豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-30 12:07 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #49 vr2xtd 的帖子

我諗個位師兄既意思係只討論打磨同剪件技術的詰討論範圍會好狹窄,不夠全面但又真係冇乜好討論的意思





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-30 12:08 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #49 vr2xtd 的帖子

基本功係值得討論,但係只討論基本功的話好少話題和其他方面的進步空間(如上色,遮蓋,舊化等等)





頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2009-3-30 12:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-30 12:33 PM 發表

問題係gundam既準星位原件多是透明冇色,但設定中是有色的~~~

唉...咁咪即係「因為有需要」而上色囉...講左咁多次你都重係吾明我講乜?
無人講過,話「逢係透明件都一律吾駛上色」呀..........你起勢咁話我知個準星有 d 係有色,有 d 係無色黎做乜?
如果你認為要上色咪上色囉...係你覺得有需要呀嘛,吾係為左達到「100%上色」而上色呀嘛?係咪?





LHPP . VCR .兔
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2009-3-30 12:12 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #49 vr2xtd 的帖子

唔好咁講,有時要把一個字一件事定義實在好難,寫到死晒就不會有空間討論,一處鄉村一處例,就由壇主/版主自己決定素組的定義吧,大家一起快樂模型吧!

[ 本帖最後由 AmazingFelix 於 2009-3-30 12:44 PM 編輯 ]





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2009-3-30 12:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2009-3-30 12:25 PM 發表


娘娘借d 衣放毒

某件拱既樹...





LHPP . VCR .兔
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-30 12:14 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #53 AmazingFelix 的帖子

00復工任務開始中.........





頂部
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-3-30 12:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-30 12:38 PM 發表
基本功係值得討論,但係只討論基本功的話好少話題和其他方面的進步空間(如上色,遮蓋,舊化等等)

值唔值得, 又或討唔討論, 呢D系 Optional 既野, 改唔改進亦系個人既事, 唔系有好作品就一定可以令人改進, 相反唔系有你地講既所謂"素組"就影響到人去改進, 無空間討論又或者唔想討論就唔好做, 除非你話呢度只有—種作品, 又或者睇就一定要"討論" 否則去睇乜, 討論乜都系個人選擇, 家家有求嘛

[ 本帖最後由 vr2xtd 於 2009-3-30 12:51 PM 編輯 ]





豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-30 12:21 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #56 vr2xtd 的帖子

素組可以POST去聊天室討論,唔係唔比係呢度討論,只係唔好唔根規矩放錯區





頂部
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-3-30 12:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-30 12:51 PM 發表
素組可以POST去聊天室討論,唔係唔比係呢度討論,只係唔好唔根規矩放錯區

Back to square one, 素組定義





豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-30 12:25 PM  資料  短消息  加為好友 
始終將"素組"移走的是版主不是我們,只好看版主怎看,就樓上有人說有必要不油的透明就不油會出到效果,有點認同,但其實之前發生左兩,三起事件是有幾位仁兄做了幾只全身透明的模型,因為需要既問題好多地方都冇上到色,最後都係比版主移去聊天室,要說的就是那麼多





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:50 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver