回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 小松原博之 Fans 吹水區
  本主題由 towailun 於 2008-12-13 08:45 AM 移動 
GK奴隸
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19891
精華 4
積分 29
帖子 1034
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-14
來自 爛件地獄
狀態 離線
發表於 2009-4-23 03:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 davewink 於 2009-4-23 01:20 PM 發表


Thanks for your info.... need to wait for these then...

I am making 1/144 RGM-79 GM + α Detector.  This is the first time I make full GK... many problems, need to try slowly...

依隻未見盟友砌起過,期待





Studio Reckless奴隸
http://www5e.biglobe.ne.jp/~reckless/
頂部
versionka
壹等兵
Rank: 1


UID 1645
精華 0
積分 0
帖子 120
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-30
狀態 離線
發表於 2009-4-23 03:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GK奴隸 於 2009-4-22 12:41 AM 發表

等下啦,聽說將會推出
http://www5e.biglobe.ne.jp/~reck ... per02/sniper02.html

我不太清楚,只知道有高機動型背包.
另外師兄砌緊邊隻GM

2 head, 5 faces, 2 back packs, 2 shields.
200+ parts..........

Want me to post the manuel? hahaha......kidding!





Caution: Overuse of these timely and informative news updates can lead to excessive expenditure on hobby products. Use with care to avoid potential financial and/or maritial distress.
頂部
GK奴隸
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19891
精華 4
積分 29
帖子 1034
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-14
來自 爛件地獄
狀態 離線
發表於 2009-4-23 03:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 versionka 於 2009-4-23 03:48 PM 發表


2 head, 5 faces, 2 back packs, 2 shields.
200+ parts..........

Want me to post the manuel? hahaha......kidding!

不用再落毒了,因為我們已經全軍覆沒





Studio Reckless奴隸
http://www5e.biglobe.ne.jp/~reckless/
頂部
versionka
壹等兵
Rank: 1


UID 1645
精華 0
積分 0
帖子 120
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-30
狀態 離線
發表於 2009-4-23 03:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GK奴隸 於 2009-4-23 04:19 PM 發表

不用再落毒了,因為我們已經全軍覆沒

and Sniper II White Dingo version? hahahaha........





Caution: Overuse of these timely and informative news updates can lead to excessive expenditure on hobby products. Use with care to avoid potential financial and/or maritial distress.
頂部
GK奴隸
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19891
精華 4
積分 29
帖子 1034
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-14
來自 爛件地獄
狀態 離線
發表於 2009-4-23 04:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 versionka 於 2009-4-23 04:21 PM 發表


and Sniper II White Dingo version? hahahaha........

這個我有了 ,但...............一樣會毒發買多隻





Studio Reckless奴隸
http://www5e.biglobe.ne.jp/~reckless/
頂部
versionka
壹等兵
Rank: 1


UID 1645
精華 0
積分 0
帖子 120
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-30
狀態 離線
發表於 2009-4-23 04:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GK奴隸 於 2009-4-23 04:34 PM 發表

這個我有了 ,但...............一樣會毒發買多隻

my little habbit is to buy 2 sets, so I wont have this type of 毒發, hehehe.....





Caution: Overuse of these timely and informative news updates can lead to excessive expenditure on hobby products. Use with care to avoid potential financial and/or maritial distress.
頂部
davewink
軍曹
Rank: 2


UID 17177
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2009-4-23 11:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 EXII 於 2009-4-23 01:45 PM 發表


Add oil ~   It is normal to need more time to make the 1st full GK....

努力中

QUOTE:
原帖由 GK奴隸 於 2009-4-23 03:08 PM 發表

依隻未見盟友砌起過,期待

不太好吧, 小弟只是新手, 請不要期待.

獻醜一下, 現在set到這樣



可以順便請教一下, 有什麼辦法可以暫時固定d件呢, 有d位就算有銅枝, 有blu tag都唔夠力 (如腳踝位).  謝謝!

頂部
davewink
軍曹
Rank: 2


UID 17177
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2009-4-23 11:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 versionka 於 2009-4-23 03:51 PM 發表


and Sniper II White Dingo version? hahahaha........

ching, i am interested to read read bo.  pls post if it is convenience for you.

頂部
byg_zam
中校
Rank: 4


UID 2015
精華 0
積分 1
帖子 3090
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-15
狀態 離線
發表於 2009-4-23 11:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 davewink 於 2009-4-23 23:28 發表


努力中



不太好吧, 小弟只是新手, 請不要期待.

獻醜一下, 現在set到這樣



可以順便請教一下, 有什麼辦法可以暫時固定 ...

有冇試過熱溶膠?





頂部
davewink
軍曹
Rank: 2


UID 17177
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2009-4-23 11:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 byg_zam 於 2009-4-23 11:41 PM 發表

有冇試過熱溶膠?

熱溶膠<- 唔會影響d Cost 嗎? 同埋試完個pose可以整走嗎?  many thanks.

頂部
byg_zam
中校
Rank: 4


UID 2015
精華 0
積分 1
帖子 3090
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-15
狀態 離線
發表於 2009-4-23 11:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 davewink 於 2009-4-23 23:49 發表


熱溶膠

唔會,可以。





頂部
davewink
軍曹
Rank: 2


UID 17177
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2009-4-24 12:00 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 byg_zam 於 2009-4-23 11:55 PM 發表

唔會,可以。

多謝你, 試下先

頂部
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2009-4-24 01:20 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #547 davewink 的帖子

睇過版友D blog 未??
http://hk.myblog.yahoo.com/dynastormhk/article?mid=1246

使用粗D 銅支

頂部
newwave
上尉
Rank: 3Rank: 3
仲有 ??? 隻.....


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 6746
精華 1
積分 28
帖子 1110
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-27
來自 一個小島
狀態 離線
發表於 2009-4-24 09:38 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 davewink 於 2009-4-23 11:58 PM 發表


努力中



不太好吧, 小弟只是新手, 請不要期待.

獻醜一下, 現在set到這樣

可以順便請教一下, 有什麼辦法可以暫時固定 ...

暫時呢度都未見有人完成.....祝順利, 我都砌緊隻普通版, 齊齊努力





https://www.facebook.com/SpaceInGundamUniverse

http://newwavegundam.wordpress.com/
頂部
davewink
軍曹
Rank: 2


UID 17177
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2009-4-24 12:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2009-4-24 01:20 AM 發表
睇過版友D blog 未??
http://hk.myblog.yahoo.com/dynastormhk/article?mid=1246

使用粗D 銅支

十分好, 謝謝你.  不過我想你應該係講條腰.  其實條腰OK的, 只不過我擺得唔好.  我最大問題是腳踝, 因為銅條在腳板唔夠深.

頂部
davewink
軍曹
Rank: 2


UID 17177
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2009-4-24 12:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 newwave 於 2009-4-24 09:38 AM 發表



暫時呢度都未見有人完成.....祝順利, 我都砌緊隻普通版, 齊齊努力

我都有入多一隻用來砌普通版

頂部
GK奴隸
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19891
精華 4
積分 29
帖子 1034
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-14
來自 爛件地獄
狀態 離線
發表於 2009-4-24 03:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 davewink 於 2009-4-24 01:21 PM 發表


十分好, 謝謝你.  不過我想你應該係講條腰.  其實條腰OK的, 只不過我擺得唔好.  我最大問題是腳踝, 因為銅條在腳板唔夠深.

我通常上色後用AA膠把腳板腳眼接合,之後才set小腿.希望幫到你.





Studio Reckless奴隸
http://www5e.biglobe.ne.jp/~reckless/
頂部
EXII
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 484
精華 1
積分 18
帖子 1247
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-21
狀態 離線
發表於 2009-4-24 04:28 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
Fans們, versionka 兄話 next week 放工後出來吹下水
你地幾時 okay ne?
有興趣 brother 請報名





My BLOG   http://hk.myblog.yahoo.com/exiihk
Reckless x N 隻  (+_+)
頂部
GK奴隸
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19891
精華 4
積分 29
帖子 1034
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-14
來自 爛件地獄
狀態 離線
發表於 2009-4-24 04:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 EXII 於 2009-4-24 04:58 PM 發表
Fans們, versionka 兄話 next week 放工後出來吹下水
你地幾時 okay ne?
有興趣 brother 請報名

小弟星期三OK(如果你頭像相中人會出就一至日都得





Studio Reckless奴隸
http://www5e.biglobe.ne.jp/~reckless/
頂部
EXII
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 484
精華 1
積分 18
帖子 1247
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-21
狀態 離線
發表於 2009-4-24 04:56 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GK奴隸 於 2009-4-24 05:14 PM 發表

小弟星期三OK(如果你頭像相中人會出就一至日都得

如果頭像相中人出現, 到時就吾係講小松原 ga la wor....





My BLOG   http://hk.myblog.yahoo.com/exiihk
Reckless x N 隻  (+_+)
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 04:47 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver