回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [人形] 齊齊砌] 小龍女16/10 最後updated on page 25
ting
壹等兵
Rank: 1


UID 20999
精華 0
積分 3
帖子 142
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-9
狀態 離線
發表於 2007-10-5 01:10 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #363 小貓咪-愛麗詩 的帖子

小貓姐姐 不如你試下整自己出黎呀~~@_@~~~~

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-10-5 01:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ting 於 2007-10-5 01:10 AM 發表
小貓姐姐 不如你試下整自己出黎呀~~@_@~~~~

支持小貓加入彫兄行列!!!

頂部
左泠蟬
二等兵
Rank: 1


UID 17327
精華 0
積分 1
帖子 78
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 佛山
狀態 離線
發表於 2007-10-5 01:14 AM  資料  短消息  加為好友  添加 左泠蟬 為MSN好友 通過MSN和 左泠蟬 交談
也行



QUOTE:
原帖由 ting 於 2007-10-5 01:10 AM 發表
完全係兩樣野~~用法唔同功能唔同~~~我聽日影幾張相你睇睇~~~~

今天工作不努、明天就要努力找工作

頂部
ting
壹等兵
Rank: 1


UID 20999
精華 0
積分 3
帖子 142
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-9
狀態 離線
發表於 2007-10-5 01:16 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #422 codychan 的帖子

相信好多朋友十卜你@_@  

(蹤橫多個論壇多年第一次用火星話...為左小貓姐破戒一次)

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-10-5 01:17 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-10-5 01:12 AM 發表

支持小貓加入彫兄行列!!!

我只係識玩紙粘土....我只係識整動物





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-10-5 01:20 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-10-5 01:17 AM 發表


我只係識玩紙粘土....我只係識整動物

咦......有冇成品睇下??滿有性趣的說!!!
好多日本原形師都係用紙黏土 ga!!

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-10-5 01:28 AM  資料  短消息  加為好友 
咪玩啦~~
唉~~比你睇啦...呢隻係用吉吉10蚊輕粘土做既賤兔一隻...很肉啊~~未上色的



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
ting
壹等兵
Rank: 1


UID 20999
精華 0
積分 3
帖子 142
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-9
狀態 離線
發表於 2007-10-5 01:29 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #423 左泠蟬 的帖子

你什麼意思

真空吸塑機∼∼

放個模落去∼

之後加熱膠片 

吸落去就成型...

D相唔係我架∼轉貼架∼∼





 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
ting
壹等兵
Rank: 1


UID 20999
精華 0
積分 3
帖子 142
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-9
狀態 離線
發表於 2007-10-5 01:30 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #427 小貓咪-愛麗詩 的帖子

玩多幾廿次 兔仔變兔女郎∼∼∼

[ 本帖最後由 ting 於 2007-10-5 01:32 AM 編輯 ]

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-10-5 01:34 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ting 於 2007-10-5 01:30 AM 發表
玩多幾廿次 兔仔變女郎∼∼∼

算把啦~~~我果 D唉~
用來同小朋友玩就得.....唉





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-10-5 01:35 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-10-5 01:28 AM 發表
咪玩啦~~
唉~~比你睇啦...呢隻係用吉吉10蚊輕粘土做既賤兔一隻...很肉啊~~未上色的

很有趣的說!!大鼻兔子!!!
冇手腳的???

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-10-5 01:38 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-10-5 01:35 AM 發表

很有趣的說!!大鼻兔子!!!
冇手腳的???

冇架....我整果 D獅子老虎大笨象都係差唔多拱既樣....





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-10-5 01:44 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-10-5 01:38 AM 發表


冇架....我整果 D獅子老虎大笨象都係差唔多拱既樣....

喔..........仲有獅子老虎大笨象!!
一於整個動物園出嚟 la!!!

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-10-5 01:45 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-10-5 01:44 AM 發表

喔..........仲有獅子老虎大笨象!!
一於整個動物園出嚟 la!!!

細個果時有整過架~~依家~~唉!!唔好玩啦





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
freedom0087
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2828
精華 0
積分 39
帖子 1510
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 星之大海
狀態 離線
發表於 2007-10-5 01:49 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
cody兄,  姑姑幾時搞掂呀?





我的征途是星之大海.
頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2007-10-5 01:49 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-10-5 01:44 AM 發表

喔..........仲有獅子老虎大笨象!!
一於整個動物園出嚟 la!!!

太公報果6種動物.......





頂部
freedom0087
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2828
精華 0
積分 39
帖子 1510
成品數目 39 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 星之大海
狀態 離線
發表於 2007-10-5 01:50 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
太公報.........好野來喎





我的征途是星之大海.
頂部
左泠蟬
二等兵
Rank: 1


UID 17327
精華 0
積分 1
帖子 78
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 佛山
狀態 離線
發表於 2007-10-5 01:52 AM  資料  短消息  加為好友  添加 左泠蟬 為MSN好友 通過MSN和 左泠蟬 交談


QUOTE:
原帖由 ting 於 2007-10-5 01:29 AM 發表
你什麼意思

真空吸塑機∼∼

放個模落去∼

之後加熱膠片 

吸落去就成型...

D相唔係我架∼轉貼架∼∼



前句沒意思
你咁快就有想睇

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-10-5 01:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-10-5 01:45 AM 發表


細個果時有整過架~~依家~~唉!!唔好玩啦

十卜你呀!!

QUOTE:
原帖由 freedom0087 於 2007-10-5 01:49 AM 發表
cody兄,  姑姑幾時搞掂呀?

希望 11 月 la!!!

QUOTE:
原帖由 明天 於 2007-10-5 01:49 AM 發表

太公報果6種動物.......

一於叫小貓彫出嚟!!!

QUOTE:
原帖由 freedom0087 於 2007-10-5 01:50 AM 發表
太公報.........好野來喎

好喜歡呻吟哥哥同近藤周現!!!

頂部
光子力
中尉
Rank: 3Rank: 3
繼續努力


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 16054
精華 10
積分 29
帖子 732
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
來自 殖民地星
狀態 離線
發表於 2007-10-5 06:57 AM  資料  短消息  加為好友 
其實真空機有兩種,要可在機內加料攪料先有用........小弟都是找朋友的朋友攪........都係貴D因為材料唔平......



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:15 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver