回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 8號lu
chan_9226
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9040
精華 0
積分 22
帖子 1412
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-10
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-9-23 09:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~Marco~ 於 2008-9-23 09:47 PM 發表

男仔都會架,點解只係講女仔
我唔明....

有野睇

頂部
hum994
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26291
精華 0
積分 8
帖子 1733
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-23
狀態 離線
發表於 2008-9-23 10:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ︴血夜*深紅﹏ 於 2008-9-23 08:11 PM 發表

點都唔夠見到d國色天香的人濕身慘= =
真係寧願插盲自已對眼佢

嘩.....
唔好講d咁驚嚇ge野好喎

頂部
鐵劍KEI
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 22716
精華 0
積分 9
帖子 1010
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-29
狀態 離線
發表於 2008-9-24 02:49 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 鳴海空 於 2008-9-23 06:40 PM 發表
天文台最強奧義----凌晨6點鐘所有風球除下

http://www.youtube.com/watch?v=lDivOwk7JNM&feature=related

香港天文台在2008年09月24日02時45分發出之天氣報告
香 港 天 文 台 發 出 最 新 熱 帶 氣 旋 警 告

八 號 東 南 烈 風 或 暴 風 信 號 , 現 正 生 效 。

表 示 本 港 吹 東 南 風 , 平 均 風 速 每 小 時 超 過 62 公 里 。

在 上 午 3 時 , 颱 風 黑 格 比 集 結 在 香 港 之 西 南 約 230
公 里 , 即 在 北 緯 21.1 度 , 東 經 112.4 度 附 近 , 預 料
向 西 或 西 北 偏 西 移 動 , 時 速 約 28 公 里 , 移 近 廣 東 西
部 沿 岸 。

黑 格 比 正 在 逐 漸 離 開 本 港 , 但 本 地 仍 有 一 段 時 間 會
吹 烈 風 , 八 號 烈 風 或 暴 風 信 號 至 少 需 維 持 至 早 上 6
時 。 有 關 最 新 天 氣 消 息 , 請 留 意 電 台 或 電 視  廣 播 。

受 到 黑 格 比 及 漲 潮 的 共 同 影 響 , 現 時 多 處 地 方 潮 水
比 正 常 升 高 超 過 1 米 , 低 窪 地 區 會 出 現 水 浸 。

在 過 去 一 小 時 , 赤 鱲 角 及 長 洲 分 別 錄 得 的 最 高 持 續
風 速 為 每 小 時  77 及 113 公 里 。

頂部
Qyuen
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 19139
精華 0
積分 1
帖子 594
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-27
來自 地球
狀態 離線
發表於 2008-9-24 03:11 AM  資料  短消息  加為好友 
我個後院已經浸咗,前門條街又差不多浸到門口了,希望唔會浸入屋喇。





核動力潛艇,爛尾王。
頂部
小林
少校
Rank: 3Rank: 3
You wil never walk alone


UID 5944
精華 0
積分 18
帖子 2802
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2005-11-27
狀態 離線
發表於 2008-9-24 06:08 AM  資料  短消息  加為好友 
一聽到學校停課
睡意全消

頂部
chan_9226
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 9040
精華 0
積分 22
帖子 1412
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-10
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-9-24 06:30 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小林 於 2008-9-24 06:08 AM 發表
一聽到學校停課
睡意全消

6點鐘自動醒左,之後知道左唔洗返,正

頂部
︴血夜*深紅﹏
曹長
Rank: 2


UID 23488
精華 0
積分 2
帖子 460
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-20
來自 我都想知
狀態 離線
發表於 2008-9-24 07:35 AM  資料  短消息  加為好友  添加 ︴血夜*深紅﹏ 為MSN好友 通過MSN和 ︴血夜*深紅﹏ 交談


QUOTE:
原帖由 chan_9226 於 2008-9-24 06:30 AM 發表


6點鐘自動醒左,之後知道左唔洗返,正

哈哈
大家都好早on喎





00-raiser 製作中......
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 08:58 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver