nishi
上校

艦魂
UID 6014
精華
0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
|
|
|
原帖由 佐木一狼 於 2008-9-21 01:53 PM 發表
我都覺得九年免費教育係好事黎,可以幫到唔少學生繼續讀落去,但你反觀依家既,中小學生,有幾多個會珍惜讀書既機會,
出黎做野都係好事黎,比個機會佢地磨鍊下,知下咩叫現實,好過依家持住自己仲係學生,淨係識飯 ... 這是其實是社會進步太快所導致的問題
如果你看看日本的話, 更加嚴重
人總喜歡不勞而獲, 以最少負出換得最大利益, 這是經濟學的原則
舉個例, 一份工淨係要你打下信件咁, 一個月比一萬銀你, 另一份工要體力勞動, 去掘礦, 但一個月得五千
比你你會做邊份?
加陣的情況就是, 反正問老豆媽媽就有錢拎, 我做咩要出去做野?
日本問題更嚴重, 有人讀完了書, 還住在家中, 天天吃家人的, 住是家人的, 沒錢玩就伸手拿錢...
這個問題, 想真一點, 終究是社會, 經濟進步太快所致吧? 原帖由 CKT 於 2008-9-21 01:54 PM 發表
無奈現實超過6成既年青人都認同「潮流」個一套
佢地認為反叛、hea、溝女/仔就係年青人既一切
及時行樂就係佢地既座右銘
完全唔唸後果同將來, 所以而家先咁多青少年問題 跟上潮流其實是很重要
你現在不懂電腦會找不到工作
你現在整個六十年代蛋撻頭出街會比人指住笑
跟隨潮流, 基本上可以說是人類生存的一個基本條件
當然, 潮流不是個個都要跟, 亦都唔係個個都係好
至於點做, 個個人諗法唔同
[ 本帖最後由 nishi 於 2008-9-21 02:04 PM 編輯 ]
|

|
|
|