回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 真係好憎依家 d 家長
leonleo03
壹等兵
Rank: 1


UID 11239
精華 0
積分 6
帖子 136
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
狀態 離線
發表於 2008-9-21 12:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eddiechan5 於 2008-9-21 11:43 AM 發表

我柯大柯細個位lo!!

柯血 ?

頂部
mamansing
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16891
精華 0
積分 0
帖子 874
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-10
來自 我媽的怨念
狀態 離線
發表於 2008-9-21 12:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eddiechan5 於 21-9-2008 11:43 AM 發表

我柯大柯細個位lo!!

男人都搞?
唔好畀我睇死佢日日都要去叫雞呀

P.S.我係你會偷佢野
淨偷銀包相信夠買兩三盒MG

頂部
佐木一狼
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27511
精華 0
積分 1
帖子 1574
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-23
來自 所羅門的惡夢
狀態 離線
發表於 2008-9-21 12:25 PM  資料  短消息  加為好友 
其實你地講緊d咩

咁多呢d人,咪多得政府9年免費教育囉,呢d人不思進取,淨係識問屋企囉錢,出到黎社會又搞三搞四,無錢搵政府養,社會既寄生虫





0083自護萬歲!
賈圖:地聯班白痴仔,抵我一炮打沉你咁多架艦
將考AL的朋友, 請將目標set高d, 努力d
唔上唔落, 後悔就無謂喇
好熱好潮好濕好焗
gundam都係真實系好
頂部
Rpha
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3663
精華 0
積分 8
帖子 1441
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-21
狀態 離線
發表於 2008-9-21 12:27 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Rpha 為MSN好友 通過MSN和 Rpha 交談 ICQ 狀態
其實又唔可以柽哂父母, 其實都係社會問題
如果錢唔重要邊個會去搵, 打仔唔犯法邊個唔會打

你想個仔打機定偷錢?

頂部
s044a20
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21137
精華 0
積分 3
帖子 656
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-12
來自 模型 雲
狀態 離線
發表於 2008-9-21 12:28 PM  資料  短消息  加為好友  添加 s044a20 為MSN好友 通過MSN和 s044a20 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 佐木一狼 於 21/9/08 12:25 發表
其實你地講緊d咩

咁多呢d人,咪多得政府9年免費教育囉,呢d人不思進取,淨係識問屋企囉錢,出到黎社會又搞三搞四,無錢搵政府養,社會既寄生虫

講得好好





WILSON
facebook:
https://www.facebook.com/wilsonsinglau
頂部
佐木一狼
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27511
精華 0
積分 1
帖子 1574
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-23
來自 所羅門的惡夢
狀態 離線
發表於 2008-9-21 12:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 loayo 於 21/9/08 12:27 PM 發表
其實又唔可以柽哂父母, 其實都係社會問題
如果錢唔重要邊個會去搵, 打仔唔犯法邊個唔會打

你想個仔打機定偷錢?

係社會問題,係社會風氣造成,但又係家長所造成,乜都比晒學校教,但又唔比權力學校,一罰學生又話體罰,你叫我點教

打機定偷錢?2樣都係社會既負擔,政府咁多年既供書教學成為浪費!
當然,唔做犯法野就最好啦





0083自護萬歲!
賈圖:地聯班白痴仔,抵我一炮打沉你咁多架艦
將考AL的朋友, 請將目標set高d, 努力d
唔上唔落, 後悔就無謂喇
好熱好潮好濕好焗
gundam都係真實系好
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2008-9-21 12:41 PM  資料  短消息  加為好友 
一個月3,4千
我去買mg,同整情景好過....

頂部
斷線寬頻
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18378
精華 0
積分 6
帖子 567
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-6
狀態 離線
發表於 2008-9-21 12:47 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ~Marco~ 於 2008-9-21 12:41 PM 發表
一個月3,4千
我去買mg,同整情景好過....

3,4千....
有病....
整隻mg整個情景都唔洗啦....
3,4千我儲黎去旅行唔好...
on車車





http://hk.myblog.yahoo.com/wing200000hk
我個blog呀~我既成品將會係哂上面架啦!!
頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2008-9-21 01:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 佐木一狼 於 2008-9-21 12:25 PM 發表
其實你地講緊d咩

咁多呢d人,咪多得政府9年免費教育囉,呢d人不思進取,淨係識問屋企囉錢,出到黎社會又搞三搞四,無錢搵政府養,社會既寄生虫

九年免費教育有問題?
別說笑了, 1978年開始生效, 推行了數十年, 原意是所有人也有機會讀書
免費教育有什麼不好? 反正未有免費教育之前, 學費也多是家庭負擔, 只不過冇錢既個細路唔讀出黎打工咁解,
難道你沒想過沒有了免費教育, 你現在可能已經工作了數年, 有空閒上網和玩模型?

我認為倒是現代的家長太著重工作, 之前大多女性生仔後都唔會做野, 但加陣好多都會做, 個細路留比賓妹/老一輩照顧, 沒時間好好管教
再加上現時社會的文化變了, 尊師重道? 說笑嗎? 現在反叛才是有型! 加陣好多媒體都歌頌呢D思想
再加上電子社會發達, 以及種種因素(例如生活環境改善)才導致你說的問題





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
CKT
上校
Rank: 4


UID 13028
精華 0
積分 19
帖子 4711
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
狀態 離線
發表於 2008-9-21 01:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nishi 於 2008-9-21 01:29 PM 發表

再加上現時社會的文化變了, 尊師重道? 說笑嗎? 現在反叛才是有型! 加陣好多媒體都歌頌呢D思想

我認同呢個係重點, 以前細個唔聽話, 一定會比阿媽打, 個時社會默認體罰係教仔方法之一
唔似得而家, 乜野都講人權, 唔打得唔鬧得點會教得好, 你估做戲咁講道理就掂咩





Project Unicorn:
MG Unicorn 0%
MG Banshee 0%
MG Sinanju 0%
PG Unicorn 0%
頂部
mamansing
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16891
精華 0
積分 0
帖子 874
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-10
來自 我媽的怨念
狀態 離線
發表於 2008-9-21 01:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nishi 於 21-9-2008 01:29 PM 發表


再加上現時社會的文化變了, 尊師重道? 說笑嗎? 現在反叛才是有型! 加陣好多媒體都歌頌呢D思想

咩道理?
難道媒體歌頌就係啱o既!?
咁只係證明d人盲目跟潮流
冇主見
我淨係知依家d年青人冇禮貌似個三歲細路

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2008-9-21 01:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斷線寬頻 於 2008-9-21 12:47 PM 發表

3,4千....
有病....
整隻mg整個情景都唔洗啦....
3,4千我儲黎去旅行唔好...
on車車

做咩話我on車車.....
可以整好多個情景既姐

頂部
佐木一狼
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27511
精華 0
積分 1
帖子 1574
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-23
來自 所羅門的惡夢
狀態 離線
發表於 2008-9-21 01:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nishi 於 21/9/08 01:29 PM 發表


九年免費教育有問題?
別說笑了, 1978年開始生效, 推行了數十年, 原意是所有人也有機會讀書
免費教育有什麼不好? 反正未有免費教育之前, 學費也多是家庭負擔, 只不過冇錢既個細路唔讀出黎打工咁解,
難道你 ...

我都覺得九年免費教育係好事黎,可以幫到唔少學生繼續讀落去,但你反觀依家既,中小學生,有幾多個會珍惜讀書既機會,
出黎做野都係好事黎,比個機會佢地磨鍊下,知下咩叫現實,好過依家持住自己仲係學生,淨係識飯來張口

家教係重要,但你睇下依家咁既環境,大部分既雙親都係出黎做野,所以學校教育顯得更加重要,
郁d就拎唔可以體罰做盾牌,打又唔得,鬧又唔聽
在家長管教唔掂,學校又唔可以教掂佢,咁佢咪成為社會寄生虫囉

我只係氣憤政府洗咁多錢,冇回報咋

[ 本帖最後由 佐木一狼 於 2008-9-21 01:55 PM 編輯 ]





0083自護萬歲!
賈圖:地聯班白痴仔,抵我一炮打沉你咁多架艦
將考AL的朋友, 請將目標set高d, 努力d
唔上唔落, 後悔就無謂喇
好熱好潮好濕好焗
gundam都係真實系好
頂部
CKT
上校
Rank: 4


UID 13028
精華 0
積分 19
帖子 4711
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
狀態 離線
發表於 2008-9-21 01:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mamansing 於 2008-9-21 01:49 PM 發表

咩道理?
難道媒體歌頌就係啱o既!?
咁只係證明d人盲目跟潮流
冇主見
我淨係知依家d年青人冇禮貌似個三歲細路

無奈現實超過6成既年青人都認同「潮流」個一套
佢地認為反叛、hea、溝女/仔就係年青人既一切
及時行樂就係佢地既座右銘
完全唔唸後果同將來, 所以而家先咁多青少年問題





Project Unicorn:
MG Unicorn 0%
MG Banshee 0%
MG Sinanju 0%
PG Unicorn 0%
頂部
灰冷之狼
上等兵
Rank: 2



UID 25010
精華 0
積分 2
帖子 237
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-10
狀態 離線
發表於 2008-9-21 01:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nishi 於 2008-9-21 01:29 PM 發表


九年免費教育有問題?
別說笑了, 1978年開始生效, 推行了數十年, 原意是所有人也有機會讀書
免費教育有什麼不好? 反正未有免費教育之前, 學費也多是家庭負擔, 只不過冇錢既個細路唔讀出黎打工咁解,
難道你 ...

我都支持你- -""
九年免費教育真係有問題的話其他國家唔會有12年免費教育啦- -""
呢d細路係佢地老豆媽媽寵咋嘛- -""佢老豆 媽媽唔俾錢佢地有鬼洗錢同哂命咩....

頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2008-9-21 01:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 mamansing 於 2008-9-21 01:49 PM 發表

咩道理?
難道媒體歌頌就係啱o既!?
咁只係證明d人盲目跟潮流
冇主見
我淨係知依家d年青人冇禮貌似個三歲細路

我沒說過這是對與錯
我只是說現在的媒體很多時會灌輸一些古怪的知識/道德觀給年輕人
而有時年輕人缺乏了分析能力才變成了這樣

冇禮貌似三歲細路, 唔好講笑啦, 三歲細路都有禮貌過佢地啦有時

說到底, 我只是說這風氣和九年免費教育關係不太大...就是這樣orz|||





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2008-9-21 02:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 佐木一狼 於 2008-9-21 01:53 PM 發表


我都覺得九年免費教育係好事黎,可以幫到唔少學生繼續讀落去,但你反觀依家既,中小學生,有幾多個會珍惜讀書既機會,
出黎做野都係好事黎,比個機會佢地磨鍊下,知下咩叫現實,好過依家持住自己仲係學生,淨係識飯 ...

這是其實是社會進步太快所導致的問題
如果你看看日本的話, 更加嚴重

人總喜歡不勞而獲, 以最少負出換得最大利益, 這是經濟學的原則
舉個例, 一份工淨係要你打下信件咁, 一個月比一萬銀你, 另一份工要體力勞動, 去掘礦, 但一個月得五千
比你你會做邊份?
加陣的情況就是, 反正問老豆媽媽就有錢拎, 我做咩要出去做野?
日本問題更嚴重, 有人讀完了書, 還住在家中, 天天吃家人的, 住是家人的, 沒錢玩就伸手拿錢...
這個問題, 想真一點, 終究是社會, 經濟進步太快所致吧?

QUOTE:
原帖由 CKT 於 2008-9-21 01:54 PM 發表


無奈現實超過6成既年青人都認同「潮流」個一套
佢地認為反叛、hea、溝女/仔就係年青人既一切
及時行樂就係佢地既座右銘
完全唔唸後果同將來, 所以而家先咁多青少年問題

跟上潮流其實是很重要
你現在不懂電腦會找不到工作
你現在整個六十年代蛋撻頭出街會比人指住笑
跟隨潮流, 基本上可以說是人類生存的一個基本條件

當然, 潮流不是個個都要跟, 亦都唔係個個都係好
至於點做, 個個人諗法唔同

[ 本帖最後由 nishi 於 2008-9-21 02:04 PM 編輯 ]





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
佐木一狼
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27511
精華 0
積分 1
帖子 1574
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-23
來自 所羅門的惡夢
狀態 離線
發表於 2008-9-21 02:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nishi 於 21/9/08 02:02 PM 發表


這是其實是社會進步太快所導致的問題
如果你看看日本的話, 更加嚴重

人總喜歡不勞而獲, 以最少負出換得最大利益, 這是經濟學的原則
舉個例, 一份工淨係要你打下信件咁, 一個月比一萬銀你, 另一份工要體 ...

日本個例子真係好好,
但我就唔多同意話社會進步太快係原因,睇下中國大陸就知
我覺得原因應該係社會太富裕

同埋,父母養兒,天經地道,唔比錢佢=冇盡父母責任,比人告都似

[ 本帖最後由 佐木一狼 於 2008-9-21 02:07 PM 編輯 ]





0083自護萬歲!
賈圖:地聯班白痴仔,抵我一炮打沉你咁多架艦
將考AL的朋友, 請將目標set高d, 努力d
唔上唔落, 後悔就無謂喇
好熱好潮好濕好焗
gundam都係真實系好
頂部
pptyear
上等兵
Rank: 2



UID 28245
精華 0
積分 3
帖子 229
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-9
狀態 離線
發表於 2008-9-21 02:10 PM  資料  短消息  加為好友 
我覺得真係有d細路個腦係有問題
成日係度手多多,唔搞個樣就搞弟樣
真係變態手法日日更新,有錢少少個d就最終意鮏錢達人
串佢兩句又話叫人打你咁
句句野都加句粗口,小學剛讀完就溝女/溝仔
而且我之外個班有條友無知的程度更令人火大
亂講一通,聲大夾惡,話番佢,佢就問侯你媽媽
我還記得而前有一個人玩online game玩到人都on nine
明明佢就係將第1集同第2集撈亂左,就講psp game都有封測個la
而家班細路真係好黑人憎,一大班人咁哈哈霸霸
扮哂大佬咁又有,如果呢篇野比我班d人知道左,佢地又會來個網上恐嚇
專門對錯號入坐的一堆人

頂部
saviour-sean
上尉
Rank: 3Rank: 3
回歸潛水行業...


UID 1936
精華 2
積分 46
帖子 1093
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 你屋企
狀態 離線
發表於 2008-9-21 02:13 PM  資料  短消息  加為好友  添加 saviour-sean 為MSN好友 通過MSN和 saviour-sean 交談


QUOTE:
原帖由 佐木一狼 於 2008-9-21 01:53 PM 發表


我都覺得九年免費教育係好事黎,可以幫到唔少學生繼續讀落去,但你反觀依家既,中小學生,有幾多個會珍惜讀書既機會,
出黎做野都係好事黎,比個機會佢地磨鍊下,知下咩叫現實,好過依家持住自己仲係學生,淨係識飯 ...

補充句, 而家係12年免費教育了
我都好認同你既諗法, 好似之前八號風球, 會考生去排中六既時候一樣.
會考生自己考得差, 到考完先後悔, 點解當初唔努力d?
再者既然考完都知自己唔掂, 點解唔啦啦聲去排ive個類鋪定後路? 起碼有個保障..唔洗到放榜日先黎頭痕
另外最討厭既就係家長, 聲大夾惡咁要人開門俾佢地入去註冊..
個陣八號風球, 學校都停課啦, 加上人地唔係馮指要返去開俾佢, 但係家長反而係到鬧咩要佢地等唔開門, 咩道理
你要俾個風吹走者, 唔洗連累咩人地同你一齊被吹走呀

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 06:11 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver