原帖由
cko 於 2009-9-24 10:38 PM 發表
你係唔係指亞鉛合金??
係的話, 亞鉛呢個係日文漢字黎, 意思係鋅 (zinc) ~~
但噴筆應該係黃銅加工, 唔會用鋅做.
講番支筆, 會唔會係個蓋冚得太入, 撐爆咗??
我都唔知呀, 或者係掛, 因為我都係每次用完就閂返埋個蓋, 但係之前次次都無事, 都唔知係久而久之定點,,,,,
我只係普通閂埋...唔知有無分別喇
不過好唔見人地爆杯, 係得我爆杯.....真係百思不得其解..
不過今日去左T 記, 佢畀我o個兩個方案令我感到困惑, 方法有二:
一, 畀多2XX佢換過個筆身.
二, 佢叫我用AA 膠去補返條罅
老實講, 佢賣筆就話保一世, 我先唔簡Airtex, 簡佢支野, 佢自己話只係個字唔同, 用料一樣
但係平得o個幾十, 換來支次貨, 我真係唔服氣囉,
佢聲稱我係第一個咁樣ge 人, 但係我反過來諗, 其他人夠成日掉來掉去, 好唔見人地爆或者裂, 頂多都係凹
我從未掉過撞過, 真係畀佢個答案考起, 佢另外話過我可能用手夾過個杯有影響, 但係我自問唔係加度驚人囉,
又何德何能可以夾得裂佢, 表面全無傷痕, 我都畀唔到理由自己去相信佢所講ge 回覆.
就佢個方案一去講, 難道明知用料有問題都仲要畀多二百幾去換? 唔通佢信我係咁賭徒心態?
方案二, 如果用AA膠, 係頂得一時, 但係究竟係咪一個應有ge 方案呢?
在於客方, 在下實在不接受一個咁不負任ge 解說法, 我問佢係甚麼用料都答我唔到, 我反過來想知佢究竟知唔知自己賣緊咩野
用得自己品牌ge 產品, 只對於作業效果去推銷, 而從不考究質量, 在下對此, 實在未能茍同.
[
本帖最後由 kayk 於 2009-9-25 01:30 AM 編輯 ]