回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 而家D小朋友知什麼是高達嗎
番茄揚
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1956
精華 0
積分 0
帖子 508
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-31
來自 Quark 夸克
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:10 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 番茄揚 為MSN好友 通過MSN和 番茄揚 交談 ICQ 狀態
回復 #18 lamsaitat 的帖子

大陸某d城市遲做變第二,第三個香港.

係咪離左題~??

嘩,咁快第二頁~





錢唔係萬能,但係無錢您會好頭痕~
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:11 PM  資料  短消息  加為好友 
其實唔知又有乜問題, 最重要係佢地買倒合自己心水既模型返去砌得開心...

有時見d 細路同佢父母亂 UP d 高達一通, 但買o左盒模型後果個開心樣, 自已見倒反而覺得因為佢唔太識, 所以仲會得到開心 & 滿足...


好過我呢d 知道哂 Gundam 史, 下期最新款模型係乜, 但就沒完沒了不停追求, 買完砌完感覺就似對自己交差, 完全冇果種興奮 / 滿足感, 買黎都唔知為乜...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
迪=]
曹長
Rank: 2


UID 23057
精華 0
積分 16
帖子 432
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-7
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:13 PM  資料  短消息  加為好友  添加 迪=] 為MSN好友 通過MSN和 迪=] 交談 Yahoo!
我果日係mk見到有d中4-中5左右既人係  千X達
佢一入去就同佢D 朋友講:「呢度D模型係最平嫁!!~」
我心諗 = =..唔係下化- -..貴到嘔電都最平 - -??
之後佢同佢d朋友講左句:「the most cheaper.係呢度買啦.」
我呆了-.-...the most 又會係 cheaper = =??
我女朋友細細聲係度講:「唔識英文就咪講啦..」
之後我係咁笑 = =...

p.s.加插多一小情節
佢見到00 riser賣14x佢話平過第2度勁多.平左一半=.=...
我計番..佢除左去同吉吉島既價比就冇可能會咁 - -..
愛民賣緊10x炸 = =...





歡迎睇下我個blog @@~
http://hk.myblog.yahoo.com/dicksonkwok112/
頂部
L.EGEND
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15761
精華 0
積分 11
帖子 1346
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamsaitat 於 2009-3-23 11:38 PM 發表

我寧願佢地咁樣好過約埋成班fd獱班房搞4567p

小學生咋喎
依家d小學生已經早熟到呢個程度?唔係牙嘛-v-

頂部
番茄揚
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1956
精華 0
積分 0
帖子 508
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-31
來自 Quark 夸克
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:20 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 番茄揚 為MSN好友 通過MSN和 番茄揚 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 嘟×小流° 於 2009-3-23 11:43 PM 發表
我果日係mk見到有d中4-中5左右既人係  千X達
佢一入去就同佢D 朋友講:「呢度D模型係最平嫁!!~」
我心諗 = =..唔係下化- -..貴到嘔電都最平 - -??
之後佢同佢d朋友講左句:「the most cheaper.係呢度買啦.」 ...

Goodest Model Shopper~!!

QUOTE:
原帖由 L.EGEND 於 2009-3-23 11:47 PM 發表

小學生咋喎
依家d小學生已經早熟到呢個程度?唔係牙嘛-v-

之前先有單新聞好似係兩個男仔同兩個12歲靚妹p,咁您話~





錢唔係萬能,但係無錢您會好頭痕~
頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 L.EGEND 於 2009-3-23 11:47 PM 發表

小學生咋喎
依家d小學生已經早熟到呢個程度?唔係牙嘛-v-

有冇睇新聞
tm某名校爆出一個f.4帶住個f.1 約左同校嘅兩個13歲以下𡃁妹係班房玩4p斷正嘛.
兩個𡃁仔拉晒





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
L.EGEND
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15761
精華 0
積分 11
帖子 1346
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 番茄揚 於 2009-3-23 11:50 PM 發表

Goodest Model Shopper~!!




之前先有單新聞好似係兩個男仔同兩個12歲靚妹p,咁您話~

!!!!!!!!
我真係接受唔到....世風日下,唉.......

頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 番茄揚 於 2009-3-23 11:40 PM 發表
大陸某d城市遲做變第二,第三個香港.

係咪離左題~??

嘩,咁快第二頁~

都係通識啫





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
ccm880
上尉
Rank: 3Rank: 3
我係新手們的小師弟



UID 20902
精華 0
積分 18
帖子 1624
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-6
來自 SIDE 7
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:25 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ccm880 為MSN好友 通過MSN和 ccm880 交談
除非無記係放學時段播返0079 la,如果唔係真正ge高達(至少係我眼中的)遲早消歿...





我係新手們的小師弟
頂部
L.EGEND
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15761
精華 0
積分 11
帖子 1346
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamsaitat 於 2009-3-23 11:53 PM 發表

有冇睇新聞
tm某名校爆出一個f.4帶住個f.1 約左同校賫兩個13歲以下𡃁妹係班房玩4p斷正嘛.
兩個𡃁仔拉晒

呢個聽個...
但係發生係小學生身上的應該只係冰山一角的事吧.........而且我見到果個細路,都唔知有小3未.....
(其實係咪離緊題?)

頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:26 PM  資料  短消息  加為好友 
想當年,我地仲係細路仔果陣,何嘗唔係樓主所說的那種小朋友呢.........





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ccm880 於 2009-3-23 11:55 PM 發表
除非無記係放學時段播返0079 la,如果唔係真正ge高達(至少係我眼中的)遲早消歿...

seed咪即係0079
分分鍾d𡃁仔話你0079抄seed仲想吊頸啦





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:27 PM  資料  短消息  加為好友 
反覺得對模型不了解都祗係模型, 何解要一目了然對什麼高達都要了解才可鍾意呢, 反而可能個小朋友買左返屋企會對佢更有印象, 之後問人或找書看動畫,或者上網自己搵資料這個過程可能會更好





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-3-23 11:56 PM 發表
想當年,我地仲係細路仔果陣,何嘗唔係樓主所說的那種小朋友呢.........

nanana 千影可能你係咋
我細個係睇co-co大架
d 資料來源豐富好多架





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-3-23 11:56 PM 發表
想當年,我地仲係細路仔果陣,何嘗唔係樓主所說的那種小朋友呢.........

中學架啦WO

頂部
L.EGEND
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15761
精華 0
積分 11
帖子 1346
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamsaitat 於 2009-3-23 11:57 PM 發表

nanana 千影可能你係咋
我細個係睇co-co大架
d 資料來源豐富好多架

其實我都係睇co-co!大
如果冇睇,我今日隨時都係果班小朋友的其中一員xd

頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2009-3-23 11:57 PM 發表
反覺得對模型不了解都祗係模型, 何解要一目了然對什麼高達都要了解才可鍾意呢, 反而可能個小朋友買左返屋企會對佢更有印象, 之後問人或找書看動畫,或者上網自己搵資料這個過程可能會更好

分別在於以前嘅卡通比較有意義, 係希望你代入角色反思佢地d戰爭引發出黎嘅禍害. 好似咸蛋超人嗰d咁, 講到明係d怪獸因為睇唔過眼地球人任意破壞地球而想殺晒d人. e家d卡通呢? 好睇嘅係得啖笑咋喎

QUOTE:
原帖由 L.EGEND 於 2009-3-24 12:00 AM 發表

其實我都係睇co-co!大
如果冇睇,我今日隨時都係果班小朋友的其中一員xd

真懷念以前追co-co漫畫同每期都會寄問卷抽獎嘅日子

[ 本帖最後由 lamsaitat 於 2009-3-24 12:04 AM 編輯 ]





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
番茄揚
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1956
精華 0
積分 0
帖子 508
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-31
來自 Quark 夸克
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:37 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 番茄揚 為MSN好友 通過MSN和 番茄揚 交談 ICQ 狀態
話說其實真係,當年細,好多野唔曉,真係憑感覺,
不過亦可以咁講,個時便有咩上網,電腦個時都唔係個個有,
係得電視,基本上真係電視講咩信咩,
不過呢個年代真係咩都有,資料,knowledge 幾乎通街係,(雖然難免有誤),但反而無人問津~

動畫,而家d賣肉,賺錢為先,理您咁多~

我睇快樂龍的~





錢唔係萬能,但係無錢您會好頭痕~
頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 番茄揚 於 2009-3-24 12:07 AM 發表
話說其實真係,當年細,好多野唔曉,真係憑感覺,
不過亦可以咁講,個時便有咩上網,電腦個時都唔係個個有,
係得電視,基本上真係電視講咩信咩,
不過呢個年代真係咩都有,資料,knowledge 幾乎通街係,(雖然難免有誤), ...

好似bleach咁...
主角群死左咁多次都仲可以翻生
仲要次次都係lv up 完都仲係俾人秒殺
都只不過為左個錢字





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamsaitat 於 2009-3-23 11:57 PM 發表

nanana 千影可能你係咋
我細個係睇co-co大架
d 資料來源豐富好多架

我都有睇 96年睇到03年tim

小朋友有童真好正常姐 唔洗睇到咁專既我覺得





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 12:52 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver