回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [人形] 齊齊砌] 小龍女16/10 最後updated on page 25
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-12 11:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 光子力 於 2007-9-12 11:09 PM 發表
我這些老鬼.......喂喂cody,有無好題材?

一於整汪阿姐趙明 la!!!!

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-12 11:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gimgim 於 2007-9-12 11:20 PM 發表
我隻飛鷹女有排都未望到家鄉, 唉...
不過我雕的話我會選香香公主or程瑛

我其實都幾鐘意菲菲神鵰果個陸無雙 ga!!!

頂部
Alextong
壹等兵
Rank: 1



UID 7933
精華 0
積分 1
帖子 167
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-2
來自 H.K.
狀態 離線
發表於 2007-9-12 11:31 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Alextong 為MSN好友 通過MSN和 Alextong 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 光子力 於 2007-9-11 07:04 PM 發表
話時話cody,原來我地都是用同一把劍!(電鑽)

師兄,我都同你用同一把見喎我又係起鴨記搵ga。
呢支野都玩左成年lol,冇病冇痛。又鑽鋁,又鑽鐵,都冇事........係換左幾支嘴姐。
都ok嫁。
。不過.......暫時未有時間證實到比大家睇。


又會有咁多人用ga??

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2007-9-12 11:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-9-12 11:23 PM 發表

我其實都幾鐘意菲菲神鵰果個陸無雙 ga!!!

鵰埋公孫綠萼啦...........





頂部
MrB
上等兵
Rank: 2


UID 1155
精華 3
積分 4
帖子 243
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-30
來自 香港
狀態 離線
發表於 2007-9-13 02:03 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-9-12 01:42 PM 發表

B 兄幾時又到你製作 1/1 小B or B女呀????


頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-9-13 03:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-9-12 11:23 PM 發表

我其實都幾鐘意菲菲神鵰果個陸無雙 ga!!!

我就鍾意新神鵰既郭襄楊冪(如圖~~~唔好意思呀~我又來貼圖)


真係好青春可人架~~

[ 本帖最後由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-13 03:53 AM 編輯 ]





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-13 04:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Alextong 於 2007-9-12 11:31 PM 發表




師兄,我都同你用同一把見喎我又係起鴨記搵ga。
呢支野都玩左成年lol,冇病冇痛。又鑽鋁,又鑽鐵,都冇事........係換左幾支嘴姐。
都ok嫁。
。不過.......暫時未有時間證實到比大家睇。


又會有咁多人用ga??

因為夠平嘛!!!

QUOTE:
原帖由 明天 於 2007-9-12 11:58 PM 發表


鵰埋公孫綠萼啦...........



QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-13 03:52 AM 發表


我就鍾意新神鵰既郭襄楊冪(如圖~~~唔好意思呀~我又來貼圖)


真係好青春可人架~~

Wah......你又未瞓......
郭襄我又麻麻喎........
係呢!!你有冇 "神鵰俠侶" 個字樣呀???睇得到就得 ga la!!!!我會勾過的!!

[ 本帖最後由 codychan 於 2007-9-13 04:13 AM 編輯 ]

頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-13 04:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MrB 於 2007-9-13 02:03 AM 發表


死仔!!玩看圖識字麼!!

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-9-13 04:34 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-9-13 04:12 AM 發表

因為夠平嘛!!!



Wah......你又未瞓......
郭襄我又麻麻喎........
係呢!!你有冇 "神鵰俠侶" 個字樣呀???睇得到就得 ga la!!!!我會勾過的!!

可能我比較喜歡D青春可人D既,不過套神鵰入面大部份既女角都好索~~最開心我諗係楊過la~~
咁多靚女鍾意
你要個字用來做乜呢??我冇wo





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-13 04:51 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-13 04:34 AM 發表


可能我比較喜歡D青春可人D既,不過套神鵰入面大部份既女角都好索~~最開心我諗係楊過la~~
咁多靚女鍾意
你要個字用來做乜呢??我冇wo

雖然我係蘿莉控,但唔知典解硬係對佢冇乜興趣......
仲有一個就係楊丞林....卡娃兒得滯.....吃不消.........
個字諗住第時完成後映相時做 background 的!!!

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-9-13 05:01 AM  資料  短消息  加為好友 
楊丞琳....我都不太喜歡(我比較喜歡4 in love果陣既佢,可能你未必知 what is 4 in love佢地D歌幾好聽,我果陣仲有買佢地張碟tim





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-13 05:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-13 05:01 AM 發表
楊丞琳....我都不太喜歡(我比較喜歡4 in love果陣既佢,可能你未必知 what is 4 in love佢地D歌幾好聽,我果陣仲有買佢地張碟tim

喔........4 in love......乜水........

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-9-13 05:31 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-9-13 05:16 AM 發表

喔........4 in love......乜水........

果然~~(唔係又要貼圖,呢個真係舊到搵唔到)其實係台灣4人女子少女組合~~佢出道果陣仲細個我,最後都係紅唔起掛,全隊人死剩佢.....其它...唉!!呢D就係少女組合既下場

[ 本帖最後由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-13 05:32 AM 編輯 ]





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-13 05:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-13 05:31 AM 發表


果然~~(唔係又要貼圖,呢個真係舊到搵唔到)其實係台灣4人女子少女組合~~佢出道果陣仲細個我,最後都係紅唔起掛,全隊人死剩佢.....其它...唉!!呢D就係少女組合既下場

少女組合我只愛 SPEED!!!!解散後人氣急劇下跌..........我愛 Hiro!!!
餅囡四個時都唔錯!!我愛 Kary!!!
而最近扶桑女歌手,我就最鍾意 YUI!!!好好聽 ga!!!
係呢!!典解你個 blog 唔開喺 Yahoo 度??想回應都唔得!!!

[ 本帖最後由 codychan 於 2007-9-13 05:54 AM 編輯 ]

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-9-13 06:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-9-13 05:52 AM 發表

少女組合我只愛 SPEED!!!!解散後人氣急劇下跌..........我愛 Hiro!!!
餅囡四個時都唔錯!!我愛 Kary!!!
而最近扶桑女歌手,我就最鍾意 YUI!!!好好聽 ga!!!
係呢!!典解你個 blog 唔開喺 Yahoo 度??想回應都唔得!!!

因為我唔鍾意yahoo果個~~自己設定既野唔多...格式比佢限死左
想靚但又冇時間自己寫網頁....沒辦法啦~~(話時話,你個網都好耐冇update= =)
睇左咁多間,<<天空>>D設定最多最靚....未寫佢囉....
我個人就係這樣子~~呵呵~~一切以靚為先,其它我不會理的,就係唔比你地回應,我鍾意寫乜都得~~吹我唔脹~~話人又得,講人衰又得,講人是非又得(講笑而已~不要當真啊)





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-13 06:22 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-13 06:09 AM 發表


因為我唔鍾意yahoo果個~~自己設定既野唔多...格式比佢限死左
想靚但又冇時間自己寫網頁....沒辦法啦~~(話時話,你個網都好耐冇update= =)
睇左咁多間,<<天空>>D設定最多最靚....未寫佢囉....
我個人就係這樣子~~呵呵~~一切以靚為先,其它我不會理的,就係唔比你地回應,我鍾意寫乜都得~~吹我唔脹~~話人又得,講人衰又得,講人是非又得(講笑而已~不要當真啊)

冇呀......呢排 d 代客嘢重複咗,所以咪冇 update law.......
依家攪緊隻 Zeta,過幾日 la.......睇姑姑止住咳先 la......呀.....不過今日冇進度!!!
喔........要瞓覺 la......渣呢!!!

話時話,你係瞓醒咗,定係未瞓呀???你做咩職業 ga???女量地官乎???

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2007-9-13 06:29 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 codychan 於 2007-9-13 06:22 AM 發表

冇呀......呢排 d 代客嘢重複咗,所以咪冇 update law.......
依家攪緊隻 Zeta,過幾日 la.......睇姑姑止住咳先 la......呀.....不過今日冇進度!!!
喔........要瞓覺 la......渣呢!!!

話時話,你係瞓醒咗,定係未瞓呀???你做咩職業 ga???女量地官乎???

我既職業就係你買野果陣會見到果 D人囉~~有D好煩既,有D同你懶friend~但係佢地既目的就係得一個~~唉,傻既都估得中la,你自己估下啦~





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
codychan
少佐
Rank: 4



大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 346
精華 24
積分 228
帖子 6248
成品數目 228 件
閱讀權限 0
註冊 2004-10-26
狀態 離線
發表於 2007-9-13 06:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小貓咪-愛麗詩 於 2007-9-13 06:29 AM 發表


我既職業就係你買野果陣會見到果 D人囉~~有D好煩既,有D同你懶friend~但係佢地既目的就係得一個~~唉,傻既都估得中la,你自己估下啦~

喔.......我買嘢果陣見到果 d......X樓有X仔!!!
喔........難道賣模型的???邊間???等我嚟探下你!!!

咦........乜攪攪下我重未瞓嘅.......夢遊????

頂部
斯巴達人
少校
Rank: 3Rank: 3
人渣精英


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 13038
精華 8
積分 14
帖子 2614
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
來自 戰狼團
狀態 離線
發表於 2007-9-13 09:25 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MrB 於 2007-9-13 02:03 AM 發表


作死呀你!!起身雕野!





頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2007-9-14 01:25 AM  資料  短消息  加為好友 
先排套神鵰真係多靚女...



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:16 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver