回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 1 / 144 首辦 Guncannon
hell99
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 647
精華 13
積分 81
帖子 591
成品數目 81 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-23
狀態 離線
發表於 2011-2-15 02:46 PM  資料  短消息  加為好友 
1 / 144 首辦 Guncannon

小弟第一次完成首辦高達模型.
本身係ball joint設計, 自已cut左d本身甩漏排氣位, 加返小parts好過再補又磨.
頭上天線係以前鴨記買的金屬parts, 顏色呢次用間色, 顏色豐富左.
手部parts係換上去, 手指不能動.  謝謝觀看.

[1]


[2]


[3]


[4]


[5]


[6]


[7]


[ 本帖最後由 hell99 於 2011-2-15 02:52 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
shark999   2011-2-22 02:27 AM  讚好  +1   pose 夠串
alphateng   2011-2-21 10:21 PM  讚好  +1   这个红色配得&#387 ...
osso   2011-2-19 12:14 AM  讚好  +1   佳作!
anonymous   2011-2-17 11:01 PM  讚好  +1   佳作!
jawi888   2011-2-16 08:53 AM  讚好  +1   高水準 附有靈魂
water   2011-2-16 08:48 AM  讚好  +1   上色一流!
haba   2011-2-15 11:53 PM  讚好  +1   上色好正
Monel   2011-2-15 11:46 PM  讚好  +1   佳作!
宏輝   2011-2-15 11:26 PM  讚好  +1   上色一流!佳作!
williamgundam   2011-2-15 02:56 PM  讚好  +1   




頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2011-2-15 02:56 PM  資料  短消息  加為好友 
沙發 ~

咁高大廋身 feel 又真係比較少見,另有一翻風味,手功好正,pose set 得有型,正 !!! ~

不過係覺得佢條腰本身好似幼左 d 咁姐 ~





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
mauchingc
曹長
Rank: 2


UID 44801
精華 0
積分 3
帖子 472
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-29
狀態 離線
發表於 2011-2-15 02:57 PM  資料  短消息  加為好友 
正啊,一流佳作啊

頂部
alex_d_liu
少佐
Rank: 4
模の試民.無知市民


UID 11643
精華 1
積分 15
帖子 6048
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-12
來自 香港
狀態 離線
發表於 2011-2-15 02:58 PM  資料  短消息  加為好友 
哩個DESIGN真係好少見, 有o的返轉豬腩是王子o既感覺.





頂部
nickytnickyt
軍曹
Rank: 2


熱誠勳章  
UID 39849
精華 0
積分 5
帖子 332
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-17
狀態 離線
發表於 2011-2-15 03:01 PM  資料  短消息  加為好友  添加 nickytnickyt 為MSN好友 通過MSN和 nickytnickyt 交談
顏色好實在, 很有水準, 請問大概用了多少隻紅色才能做出如此效果?
顏色呢次又間色<<-請問間色點解?(SORRY, 我玩無耐, 未明晒D術明)

頂部
hell99
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 647
精華 13
積分 81
帖子 591
成品數目 81 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-23
狀態 離線
發表於 2011-2-15 03:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2011-2-15 02:44 PM 發表
沙發 ~

咁高大廋身 feel 又真係比較少見,另有一翻風味,手功好正,pose set 得有型,正 !!! ~

不過係覺得佢條腰本身好似幼左 d 咁姐 ~

對! 設計是怪雞比例, 條腰係幼.  我見近年首辦extra fit, super slim或玩具都係瘦腰.
可能家陣興掛.

[ 本帖最後由 hell99 於 2011-2-15 03:12 PM 編輯 ]





頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2011-2-15 03:05 PM  資料  短消息  加為好友 
呢款首辦比較冷門

個胸斜左啲,要擺下姿勢至冇咁覺眼





轉虧為"型"
頂部
hell99
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 647
精華 13
積分 81
帖子 591
成品數目 81 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-23
狀態 離線
發表於 2011-2-15 03:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nickytnickyt 於 2011-2-15 02:49 PM 發表
顏色好實在, 很有水準, 請問大概用了多少隻紅色才能做出如此效果?
顏色呢次又間色

更正: 顏色呢次用間色.
只係用一枝紅, 一枝深啡, 係線位作間色.





頂部
hell99
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 647
精華 13
積分 81
帖子 591
成品數目 81 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-23
狀態 離線
發表於 2011-2-15 03:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2011-2-15 02:53 PM 發表
呢款首辦比較冷門

個胸斜左啲,要擺下姿勢至冇咁覺眼

真係冷門, 我揾google未見過成品, 等我做死仕先啦!
上身balljoint推上, 對胸就放平.





頂部
風中追風
壹等兵
Rank: 1



UID 36424
精華 0
積分 4
帖子 163
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-28
狀態 離線
發表於 2011-2-15 03:19 PM  資料  短消息  加為好友 
這隻鋼加農居然有狗公腰
太帥氣了

頂部
Kawai.2010
軍曹
Rank: 2


UID 41992
精華 2
積分 6
帖子 371
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-8
狀態 離線
發表於 2011-2-15 03:24 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
瘦腰其實主要係為左胸部既可動範圍
尤其係左右既轉動
你留意下佢d官圖都係左右扭得好勁
扭出黎d動作有動感好多





http://kawai2010.blogspot.com
頂部
hell99
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 647
精華 13
積分 81
帖子 591
成品數目 81 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-23
狀態 離線
發表於 2011-2-15 03:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Kawai.2010 於 2011-2-15 03:12 PM 發表
瘦腰其實主要係為左胸部既可動範圍
尤其係左右既轉動
你留意下佢d官圖都係左右扭得好勁
扭出黎d動作有動感好多

好多謝你意見, 等我返去扭勁D玩下.
呢D balljoint式扭動作, 我真係唔識點玩.





頂部
bobbycwlam88
軍曹
Rank: 2


UID 28580
精華 0
積分 9
帖子 316
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-18
狀態 離線
發表於 2011-2-15 06:47 PM  資料  短消息  加為好友 
條腰真係 我接受唔到low
不其他真係唔錯
上色好,用色都好
ps 手指最吸引





http://hk.myblog.yahoo.com/bobbycwlam88/
頂部
wsc281133
上等兵
Rank: 2



UID 37027
精華 0
積分 3
帖子 208
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-2
狀態 離線
發表於 2011-2-15 07:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wsc281133 為MSN好友 通過MSN和 wsc281133 交談
個人覺得支炮怪左d

頂部
Frontal
曹長
Rank: 2



UID 36052
精華 0
積分 0
帖子 496
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-25
狀態 離線
發表於 2011-2-15 07:26 PM  資料  短消息  加為好友 
之前都見過呢款,但我覺得對腳粗到,條腰幼到唔成比例
去除呢兩樣野,呢部真係唔錯

頂部
dxsonic
平民
Rank: 1


UID 37542
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-8
來自 我來自火星
狀態 離線
發表於 2011-2-15 07:52 PM  資料  短消息  加為好友  添加 dxsonic 為MSN好友 通過MSN和 dxsonic 交談
我一見到枝砲,我諗多左~@_@

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2011-2-15 09:40 PM  資料  短消息  加為好友 
作品好靚
但係我覺個胸下墮得好嚴重就真...

頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2011-2-15 10:41 PM  資料  短消息  加為好友 
上色處理很好, good

很欣賞紅色啡色既小配塔, 很合襯





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
anthony.cky
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 22999
精華 0
積分 15
帖子 2076
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
來自 MK
狀態 離線
發表於 2011-2-15 11:22 PM  資料  短消息  加為好友 
製作整潔~~~ 用色好sharp~~~ 相又影得好~~~





0079 MSV 砌到停唔倒手~~~
頂部
answeryuyu
平民
Rank: 1



UID 22657
精華 0
積分 0
帖子 10
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-28
狀態 離線
發表於 2011-2-15 11:52 PM  資料  短消息  加為好友 
胸部怎么下垂了??????

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 01:50 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver