回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 30幾年人中了毒
leo0519
二等兵
Rank: 1



UID 36643
精華 0
積分 2
帖子 57
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-29
狀態 離線
發表於 2010-4-16 10:16 AM  資料  短消息  加為好友 
30幾年人中了毒

甘大個人不嬲都對gundam無乜喜好...但自重上了大陸工作,坐車太悶,所以用電話裝左mp4睇了gundam00全季..就點起了一團gundam火....首先巢返2年前朋友送的Z 2.0砌...但未完工..再看了seed系列同wing忍吾住入左pg wing同pg00...再追0079...所以生日收了rx78 2.0同g戰機..而近來多了上摸形綱看點整..發現mg藍迷同紅迷好形..又忍吾住了..剛考又30週了出了個1/48..我又一隻,近排又看了獨角獸...幾近完全瘋了隻mg ka.一隻同1006又一隻...終於比老婆發現大量gundam湧現..下令制止..未砌吾準買......這就是我的gundam之路...而家追緊Z 看....多謝收看

頂部
MSSLLS
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 28836
精華 0
積分 1
帖子 604
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-25
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2010-4-16 10:26 AM  資料  短消息  加為好友  添加 MSSLLS 為MSN好友 通過MSN和 MSSLLS 交談
Support...

頂部
alex_d_liu
少佐
Rank: 4
模の試民.無知市民


UID 11643
精華 1
積分 15
帖子 6048
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-12
來自 香港
狀態 離線
發表於 2010-4-16 10:51 AM  資料  短消息  加為好友 
最好笑係最尾o個句!

有gundam冇老婆
有老婆冇gundam

老婆 vs gundam

[ 本帖最後由 alex_d_liu 於 2010-4-16 12:13 PM 編輯 ]





頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2010-4-16 10:54 AM  資料  短消息  加為好友 
睇埋08小隊,0083和G GUNDAM就真係毒鬼死你





I am going to try so hard,i die afterwards
頂部
斗魂
軍曹
Rank: 2


UID 31949
精華 1
積分 11
帖子 328
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-27
狀態 離線
發表於 2010-4-16 11:04 AM  資料  短消息  加為好友 
你應該講我GUNDAM咪好LOR
唔係的話我驚我變左玩女人

頂部
JOEJOEB
軍曹
Rank: 2


UID 16468
精華 0
積分 3
帖子 326
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-2
狀態 離線
發表於 2010-4-16 11:05 AM  資料  短消息  加為好友 
哼!哼!中左毒好難介得甩架啦,最好就搵D好野先食,咁起碼無咁傷

頂部
MarK.C
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 20301
精華 0
積分 13
帖子 2001
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-23
來自 無盡的星空
狀態 離線
發表於 2010-4-16 11:07 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
回復 #3 alex_d_liu 的帖子

但對於我呢種讀緊書既朋友黎講
係老媽子 vs gundam=.="





My blog
http://hk.myblog.yahoo.com/cwh931016
頂部
leo0519
二等兵
Rank: 1



UID 36643
精華 0
積分 2
帖子 57
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-29
狀態 離線
發表於 2010-4-16 11:07 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CY.Heart 於 2010-4-16 12:12 PM 發表
睇埋08小隊,0083和G GUNDAM就真係毒鬼死你

謝謝以上一定追看,,ha ha老婆比睇吾比買,,所以全力砌左隻1/48先,己差不多了上左大部份色(因為易砌同靚)再跟手攪埋隻z手尾!

頂部
leo0519
二等兵
Rank: 1



UID 36643
精華 0
積分 2
帖子 57
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-29
狀態 離線
發表於 2010-4-16 11:12 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #5 斗魂 的帖子

ha ha我有諗過甘答...但我知死多得重大齊,樓上joe 兄..你意思食野係米....ha ha

頂部
yan519
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 33883
精華 0
積分 19
帖子 1071
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-2
狀態 離線
發表於 2010-4-16 11:26 AM  資料  短消息  加為好友 
快D睇0083啦...睇完包你救唔返...

頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2010-4-16 11:30 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yan519 於 2010-4-16 11:26 AM 發表
快D睇0083啦...睇完包你救唔返...

無錯!
仲要提一提醒,0083已經有19年了!





I am going to try so hard,i die afterwards
頂部
yan519
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 33883
精華 0
積分 19
帖子 1071
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-2
狀態 離線
發表於 2010-4-16 11:31 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CY.Heart 於 2010-4-16 12:48 PM 發表

無錯!
仲要提一提醒,0083已經有19年了!

早前再睇多次...完完全全覺得賈圖先係真男人...!!!

頂部
Elmonsuen
少校
Rank: 3Rank: 3
Tomcat


UID 12940
精華 0
積分 20
帖子 2446
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-31
來自 大家樂
狀態 離線
發表於 2010-4-16 11:33 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 leo0519 於 2010-4-16 11:34 AM 發表
甘大個人不嬲都對gundam無乜喜好...但自重上了大陸工作,坐車太悶,所以用電話裝左mp4睇了gundam00全季..就點起了一團gundam火....首先巢返2年前朋友送的Z 2.0砌...但未完工..再看了seed系列同wing忍吾住入左pg w ...

好多已婚男士心聲

D太太永遠吾明........砌模型

好彩樓主未有B,有左就.......不得不放棄(噴油上色有毒;cut 野有尖/利野話危險;D野細粒阿B會放入口;有工作室....改做BB房;.............死未)
*p.s.如果生囝還好,+年八年後可以重生。若果生囡就永不超生。

好好享受有得砌架幸福

頂部
oxray
平民
Rank: 1



UID 35823
精華 0
積分 0
帖子 22
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-23
狀態 離線
發表於 2010-4-16 11:34 AM  資料  短消息  加為好友 
hehe 你多去看看其他人的display 你更加會中毒更深,我就是其中一個,現在mg 的gundam 已有11隻了,還未開始砌, hg也有4隻, meag size 1隻 ,現在剛正在砌紅迷中, 我也是被禁制中不能買了, 跟你同病相連

頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2010-4-16 11:52 AM  資料  短消息  加為好友 
怕你得閒果陣又整套軍事片睇下, 跟住又會迷上玩軍事野~~





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2010-4-16 11:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yan519 於 2010-4-16 12:44 PM 發表
快D睇0083啦...睇完包你救唔返...

N年前睇左, 當時想買GP01或GP03其中一隻, 但唸到家陣都未唸掂結果都未買  (當時MG版GP03約180蚊, 而且要賣過二佰)





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
yan519
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 33883
精華 0
積分 19
帖子 1071
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-2
狀態 離線
發表於 2010-4-16 12:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2010-4-16 01:13 PM 發表

N年前睇左, 當時想買GP01或GP03其中一隻, 但唸到家陣都未唸掂結果都未買  (當時MG版GP03約180蚊, 而且要賣過二佰)

買住HGUC先啦...

頂部
fockelo
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 18720
精華 0
積分 23
帖子 755
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-17
狀態 離線
發表於 2010-4-16 12:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Elmonsuen 於 2010-4-16 12:51 PM 發表



好多已婚男士心聲

D太太永遠吾明........砌模型

好彩樓主未有B,有左就.......不得不放棄(噴油上色有毒;cut 野有尖/利野話危險;D野細粒阿B會放入口;有工作室....改做BB房;...... ...

無咁慘呀  只要控制得好就算有bb都可以砌模型的.

頂部
正經和尚
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 37789
精華 0
積分 8
帖子 636
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-12
來自 香港仔
狀態 離線
發表於 2010-4-16 12:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 正經和尚 為MSN好友 通過MSN和 正經和尚 交談
回復 #1 leo0519 的帖子

歡迎沉淪毒海





得閒砌下模型, 個人寧捨有型
整多幾隻高達, 心胸更加豁達
頂部
正經和尚
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 37789
精華 0
積分 8
帖子 636
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-12
來自 香港仔
狀態 離線
發表於 2010-4-16 12:24 PM  資料  短消息  加為好友  添加 正經和尚 為MSN好友 通過MSN和 正經和尚 交談
回復 #12 yan519 的帖子

0080 都好睇呀, 一對有緣無份既男女...





得閒砌下模型, 個人寧捨有型
整多幾隻高達, 心胸更加豁達
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 06:53 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver