回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 身處美國的模型友請進(好嚴重的買油問題)
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-9-27 08:51 AM  資料  短消息  加為好友 
身處美國的模型友請進(好嚴重的買油問題)

唔知有冇住係加行福利亞州既朋友知道有地方有MR.COLOR系列既油,慢乾油,消光油,膠水等等野賣既地方,可以提供店名,地址同價錢嗎?謝謝幫忙





頂部
大塚愛
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13426
精華 0
積分 4
帖子 1608
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
狀態 離線
發表於 2009-9-27 10:59 AM  資料  短消息  加為好友 
始終唔係果邊住開都唔會好清楚...
點解唔問下當地模型鋪???

真係好羨慕





My Blog of Gundam :http://hk.myblog.yahoo.com/Gundam-Posey
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-9-27 11:12 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #2 大塚愛 的帖子

我只搵到當地一間叫HOBBY TOWN既模型店得我最唔想見到既雙星水性同一隻不知名唔知好唔好用,傷唔傷膠既當地油,因為某D不幸事情發生左唔想再用雙星水性改哂用MR.COLOR油性,但係出發個日屋企人話畢業前禁模型,但係黎到呢邊親戚話假期砌冇問題但係屋企個邊打死唔肯比返D油我,所以想自己搵

我係因為想係呢邊發展先過黎,希望順利啦,最怕畢左業搵唔到工要返香港><





頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2009-9-27 11:34 AM  資料  短消息  加為好友 
好似話歐美已經禁用硝基系油漆(油性油)





General
Unilateral
Neuro-link
Dispersive
Autonomic
Maneuver
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-9-27 12:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2009-9-27 12:04 PM 發表
好似話歐美已經禁用硝基系油漆(油性油)

怪不得搵到的都是油性,咁我咪要轉用水性囉,點算,我油錯左洗油個陣咪有機會爆膠囉><





頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-9-27 12:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-9-27 12:31 PM 發表

怪不得搵到的都是油性,咁我咪要轉用水性囉,點算,我油錯左洗油個陣咪有機會爆膠囉>

你唔油錯咪得囉......
水性油易爆膠d架咩

頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2009-9-27 12:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-9-27 12:31 PM 發表

怪不得搵到的都是油性,咁我咪要轉用水性囉,點算,我油錯左洗油個陣咪有機會爆膠囉>

油性油比水性油更易爆膠
水性油十分安全
缺點係易掉漆
但係2009年電擊1月號已經解決左呢個問題
仲有就係貴過油性油





General
Unilateral
Neuro-link
Dispersive
Autonomic
Maneuver
頂部
edwinfan
中尉
Rank: 3Rank: 3
~絢香AYAKA~


UID 452
精華 0
積分 2
帖子 830
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-25
來自 Bay Area...CA
狀態 離線
發表於 2009-9-27 12:39 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
get em online.......
try luckymodel.com





經光影噴塗美輪美奐的 RX78
頂部
pbaa
上校
Rank: 4


齊齊砌搞手章  
UID 25458
精華 1
積分 10
帖子 5342
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-24
來自 19xx年
狀態 離線
發表於 2009-9-27 12:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-9-27 11:42 發表
我只搵到當地一間叫HOBBY TOWN既模型店得我最唔想見到既雙星水性同一隻不知名唔知好唔好用,傷唔傷膠既當地油,因為某D不幸事情發生左唔想再用雙星水性改哂用MR.COLOR油性,但係出發個日屋企人話畢業前禁模型, ...

就算網購都係寄船咋...空運一定唔得...





冇得砌模型啦...最後倒數了...
頂部
0083-GP-01
曹長
Rank: 2



UID 35183
精華 0
積分 2
帖子 410
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2009-4-15
狀態 離線
發表於 2009-9-27 12:52 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
newwave
上尉
Rank: 3Rank: 3
仲有 ??? 隻.....


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 6746
精華 1
積分 28
帖子 1110
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-27
來自 一個小島
狀態 離線
發表於 2009-9-27 01:02 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
我唔知你嗰邊情况, 不過我以前喺多倫多住都唔見 local 模型舖有 Mr. Color 賣, 除咗D美國油 (e.g. Humbol, Testor, Revell.....).  唯一有幾間中國人開嘅模型舖有得賣, 不過D色好唔齊......呢個都唔係問題, 最大穫係開油水 (thinner) 貴過支 Chanel No.5 , 仲唔係成日有貨





https://www.facebook.com/SpaceInGundamUniverse

http://newwavegundam.wordpress.com/
頂部
rshun
上等兵
Rank: 2


UID 2565
精華 0
積分 25
帖子 284
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-13
狀態 在線
發表於 2009-9-27 02:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2009-9-27 01:08 PM 發表

油性油比水性油更易爆膠
水性油十分安全
缺點係易掉漆
但係2009年電擊1月號已經解決左呢個問題
仲有就係貴過油性油

2009年電擊1月號已經解決左呢個問題?  How?

頂部
Wittmann
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15085
精華 0
積分 0
帖子 2308
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-18
來自 新手區
狀態 離線
發表於 2009-9-27 04:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-9-27 11:42 AM 發表
我只搵到當地一間叫HOBBY TOWN既模型店得我最唔想見到既雙星水性同一隻不知名唔知好唔好用,傷唔傷膠既當地油,因為某D不幸事情發生左唔想再用雙星水性改哂用MR.COLOR油性,但係出發個日屋企人話畢業前禁模型, ...

加州好大喎, 你大約係邊度?
的確硝基系油漆(油性油) 係美國係禁用/售 o架...





潛水...
頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2009-9-27 04:51 PM  資料  短消息  加為好友 
係呀,歐美早就禁止左含有機溶劑的油漆,但日本同亞洲無禁,所以日本台灣大陸繼續出產同賣。
無計,外國係用水性,你不如想辦法解決容易甩的問題,就算咯!好似話係後來噴番層保護漆會好D。

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-9-27 09:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 0083-GP-01 於 2009-9-27 01:22 PM 發表

你條友仔,又話要專心讀書,模形停工,姣婆守心吾守身呀吓!

因為我呢邊一個一個SEM咁計,而且我呢個SEM同下一個SEM冇關聯,咪打算係個兩個月長假砌返隻囉(囉左呢邊PERMIT~W~)

咁我試下水性油落潔牙粉,多謝各位既意見





頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2009-9-28 10:55 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!
我係加拿大都用緊水性油,THINNER都慳埋XD





荒廢了模技....
頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-9-28 11:06 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timng 於 2009-9-27 05:21 PM 發表
係呀,歐美早就禁止左含有機溶劑的油漆,但日本同亞洲無禁,所以日本台灣大陸繼續出產同賣。
無計,外國係用水性,你不如想辦法解決容易甩的問題,就算咯!好似話係後來噴番層保護漆會好D。

C hing, 模型噴完水性油容易刮甩色,但噴層保護漆就好D?咁係米用番水性保護漆?都係一樣容易甩油呀。若用油性保護漆,咁不如一開始就用番油性油算咯...
我5係質疑,只係5明白想問清楚咋,因為用油性油好臭,屋企人5係咁頂得順....

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-9-28 11:41 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #17 PS 的帖子

之前睇左本電擊HOBBY(睇左既師兄都知我買黎做乜=.=+),佢有教到,係D油度落D潔牙粉就可以解決易甩既問題(只限水性),我未試個效果,但係咁應該可以慳返支保護油,咁可以繼續用水性油又唔驚有好大味

之前試過倒瀉水性既THINNER,有D件掂到,我拿拿聲整乾左D件等第二日先再郁D件,點知一掂即散,再一次,我D油有時就乾哂都會落返D水1性THINNER溝稀佢,因為聽講用水溝效果冇咁好,之後有次唔小心倒瀉成支油(個陣張工作台好鬼細,成日有工業意外),倒左D落張椅個隻膠做既腳,過左3個月坐坐下個隻沾過油既腳自己斷左,咁我係咪用水性油又用潔牙粉唔用THINNER開稀佢會好D呢?

之前上機前屋企人話呢邊唔會比砌,所以先話諗住停幾年,但係而家親戚話放長假就可以砌就唔同客氣啦,反正呢度D長假真係長到砌到D野出黎~W~





頂部
PS
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9001
精華 1
積分 18
帖子 1179
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-8
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2009-9-28 01:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-9-28 12:11 PM 發表
之前睇左本電擊HOBBY(睇左既師兄都知我買黎做乜=.=+),佢有教到,係D油度落D潔牙粉就可以解決易甩既問題(只限水性),我未試個效果,但係咁應該可以慳返支保護油,咁可以繼續用水性油又唔驚有好大味

之前試過 ...

用水性油溝潔牙粉再加thinner就可以令塗膜變得穩固D?明白!有機會買支潔牙粉黎試吓!謝謝!

頂部
tonyktng
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7849
精華 0
積分 3
帖子 926
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-30
來自 hk
狀態 離線
發表於 2009-9-28 02:28 PM  資料  短消息  加為好友 
潔牙粉喺乜嚟, 有無照片睇吓.

聽過美加地區 將lacquer 油禁止作玩具出售, 但郵購唔知得唔得, 一定唔會平, 香港真喺幾自由, 乜都有得賣又平, 喺香港玩模型真喺算世界上最平, 重嫌香港貴嘅友仔, 我真喺無嘢講, 住過美加, 澳洲呢啲地方你就知大鑊,

[ 本帖最後由 tonyktng 於 2009-9-28 03:00 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 04:53 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver