回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: fw: 唐英年一億人毀滅香港計劃
alexlee2
少佐
Rank: 4


UID 20670
精華 0
積分 1
帖子 7092
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-31
狀態 離線
發表於 2009-7-22 11:25 AM  資料  短消息  加為好友 
fw: 唐英年一億人毀滅香港計劃

http://plastichk.blogspot.com/2009/07/blog-post_22.html

(星島日報報道)香港人有沒有想過,在十年後,可以住在東莞去沙田上班,可以家住深圳龍華但在尖沙嘴工作?政務司司長唐英年接受本報專訪時,就描繪了一幅粵港融合的遠景。他認為,香港的出路,在於一國兩制《基本法》框架下的融合發展觀。朝着粵港融合的目標前進,香港的巿場規模可以由現在七百萬人口擴展至一億人口;香港人可以選擇一個更便宜更優質的生活環境,而在「一加一大於二」的優勢互補下,珠三角可以成為全國最具經濟活力的區域。
...
在融合發展觀下,唐英年期望在綱要限期的二○二○年,可以見到:「住在東莞去沙田返工,或到尖沙嘴返工,就同今日你住在沙田、上水、大埔在尖沙嘴返工一樣咁方便,將來在龍華去到九龍尖沙嘴,約二十分鐘車,分分鐘快過你今日在沙田去尖沙嘴。」

他相信,一個每月二萬元收入的家庭,若在香港居住,可能生活質素一般,但「他住在深圳龍華,兩萬元生活質素一定比現在好。我覺得咁樣是以民為本,能令市民的生活質素得到提升。可能有人話我們加多些人工畀他們就得啦,這不是長遠最好的方法,我剛才講是一個好大好策略性的方向,而這個方向我們是可以做得到的。」』

"搵笨7"
返而唔係趕D港男返大陸打二千RMB工咩

頂部
chris11164
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 1776
精華 4
積分 35
帖子 2684
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-17
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2009-7-22 11:34 AM  資料  短消息  加為好友 
唐唐仲係做財政屍屍長都好耐之前的事囉wor....





我的studio
脹爆Studio
頂部
dajar
中尉
Rank: 3Rank: 3
淨睇唔砌


UID 2386
精華 0
積分 13
帖子 992
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-30
來自 爛尾精神病研究所
狀態 離線
發表於 2009-7-22 11:41 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2009-7-22 11:55 AM 發表
http://plastichk.blogspot.com/2009/07/blog-post_22.html

(星島日報報道)香港人有沒有想過,在十年後,可以住在東莞去沙田上班,可以家住深圳龍華但在尖沙嘴工作?政務司司長唐英年接受本報專訪時,就描繪 ...

可唔可以掉轉睇 七百萬人毀滅廣東

基本而家好多人香港返功, 家住深圳, 基本唔使十年啦,

有d以 超時空要塞 , 一班香港人影響 祖拿達人一樣





近排都好得閒
頂部
patmb
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32103
精華 0
積分 0
帖子 1766
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2009-7-22 11:59 AM  資料  短消息  加為好友 
而家大陸d野都唔平,有d野仲貴過香港.......

頂部
Omegazero
軍曹
Rank: 2


UID 27945
精華 0
積分 0
帖子 322
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-2
狀態 離線
發表於 2009-7-22 12:33 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Omegazero 為MSN好友 通過MSN和 Omegazero 交談
香港基本上都可發展的都發展完了
旅遊業   來來去去都不過是山頂,大佛什麼的
觀光也觀光夠了吧
建築業  地也剩餘無幾  重建又可以重建到什麼時候呢 99年的時候每星期都有睇樓車  去到示範單位還有吃的玩的
現在倒是什麼也沒有  近期的大型屋宇只有萬景跟康城而已

另外現在的人不是倒過來從香港跑去內地工作嗎
即使現在沒有   這也是大勢所趨的事   香港或許會變成另外一個澳門(不是指賭博業)
一來人民幣兌換港元是1:0.88   差距應該還會增長
二來內地可發展的地方還有很多  縱使中國人口已經有十四億左右
不過地還有很多

現在建設那些港珠澳大橋  還有那個貫穿香港跟內地的鐵路
大概也是為此而存在吧





一名喜歡機動戰士卻不會砌模型的新自護士兵

「歷史不管在任何時代,都是勝利者以對自己有利的角度來寫罷了。」
頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2009-7-22 12:40 PM  資料  短消息  加為好友 
佢點解會用深圳龍華做例子,因為未來高鐵會途經深圳龍華

不過聽聞單程都要幾舊水,睇黎成份糧都會用於搭車的車資






賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-7-22 12:43 PM  資料  短消息  加為好友 
所以話d 高官個腦載草... 諗野只會單向思維, Low B 到冇朋友...


如果 "香港人" 係東莞住 "尖沙咀" 返工好似佢諗咁方便快捷, 即係有機會 "東莞人" 落黎香港打工 or 公司索性搬上東莞,
到時只會係一份本來 二萬蚊既工變成 4K~5K, 仲要有大把 "東莞人" 同你爭崩頭...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2009-7-22 12:44 PM  資料  短消息  加為好友 
香港現在已經很擠迫了





I am going to try so hard,i die afterwards
頂部
S.Alvin
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 9670
精華 0
積分 3
帖子 511
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-3
狀態 離線
發表於 2009-7-22 12:45 PM  資料  短消息  加為好友 
1億人口 ?
係咪諗住將有綠色既地方都變石屎森林?
呢條友咁多年黎講野都唔經大腦
如果佢遲d做埋特首咁真係萬民之福啦

頂部
b8808800
中校
Rank: 4


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 9874
精華 8
積分 87
帖子 3492
成品數目 87 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-10
來自 e 道
狀態 離線
發表於 2009-7-22 01:19 PM  資料  短消息  加為好友  添加 b8808800 為MSN好友 通過MSN和 b8808800 交談
2020年, 月入二萬都唔知買到乜呢~~~





叫我亞正得勒, 我老豆唔識應你~~
頂部
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2009-7-22 01:24 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
進騰光
曹長
Rank: 2



UID 24431
精華 0
積分 2
帖子 471
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-23
狀態 離線
發表於 2009-7-22 01:33 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
patmb
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32103
精華 0
積分 0
帖子 1766
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 HKSAR
狀態 離線
發表於 2009-7-22 01:34 PM  資料  短消息  加為好友 
大家睇清楚d,唐唐話係「香港的巿場規模可以由現在七百萬人口擴展至一億人口」......

係「市場規模」,唔係「香港人口」......

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2009-7-22 01:34 PM  資料  短消息  加為好友 
呢條二世祖都無腦既,正一唔知米貴。
有幾個好現實既問題,唐唐答得出就叻仔,答唔出就曡埋心水番屋企揍仔啦!
1)國内生活水平和物價相對香港會越來越高?定維持不變?
2)來往香港同國内的交通費會越來越貴?定維持不變?

在國内生活,在香港上班,目前已經有好多香港人係甘,因目前樓价物價還有點差距,無咩新奇,也無咩需要你唐唐黎講咩預言,未來的趨勢係,物價拉近,無咩優勢,喜歡係邊度住只是爲了方便,唔係為左省錢。將來,係國内居住,好可能要在國内工作了,無咩需要成日過來香港了,或者間中都黎下既。

頂部
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2009-7-22 01:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2009-7-22 01:13 PM 發表
所以話d 高官個腦載草... 諗野只會單向思維, Low B 到冇朋友...


如果 "香港人" 係東莞住 "尖沙咀" 返工好似佢諗咁方便快捷, 即係有機會 "東莞人" 落黎香港打工 or 公司索性搬上東莞,
到時只會係一 ...

呢條友我勁唔 like 佢, 真係冇腦.
ニ十分鐘車程, 你估架車你搭晒, 站站停. 佢有冇系香港搭過地鐵, 知唔知20分鐘車程去得邊
另外佢知唔知依家天水圍同東涌出市區d車費幾甘, 日日來回東莞?, 將政府總部搬上去吖

頂部
杜蕾恩
中尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 29259
精華 3
積分 27
帖子 734
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-6
狀態 離線
發表於 2009-7-22 01:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
香港的出路,在於一國兩制《基本法》框架下的融合發展觀

即係同大家講, 50 年不變係假既, 一國兩制係幻覺黎既 .....

頂部
肥牛 (AFV小兵)
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 12821
精華 4
積分 83
帖子 2771
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-28
狀態 離線
發表於 2009-7-22 04:22 PM  資料  短消息  加為好友 
其實自從12年前香港淪陷俾共產黨之後就已經玩完,而家香港人就好似魯魯修中?11區人,咩都冇哂,冇身分冇前景,被非自己種族?人統治

頂部
felix
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 10979
精華 7
積分 15
帖子 1862
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-23
來自 hk
狀態 離線
發表於 2009-7-22 04:38 PM  資料  短消息  加為好友 
求神拜佛,千祈唔好比呢條濕柴做特首,否則香港人唔荒有好日子過~~~





你係製作模型定係謀殺模型~~~~
頂部
魚蛋聰
上校
Rank: 4


UID 9546
精華 0
積分 8
帖子 5297
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-29
狀態 離線
發表於 2009-7-22 04:52 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
早抖啦唐英年 , 我祝你早逝添呀
極度抗拒大陸 .... 有錢移民我實走
留係中共既土地一秒都想死

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-7-22 04:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SIMONLLM 於 2009-7-22 02:17 PM 發表

呢條友我勁唔 like 佢, 真係冇腦.
ニ十分鐘車程, 你估架車你搭晒, 站站停. 佢有冇系香港搭過地鐵, 知唔知20分鐘車程去得邊
另外佢知唔知依家天水圍同東涌出市區d車費幾甘, 日日來回東莞?, 將政 ...

如果 "粵港融合" 好似佢講咁, 我相信結果係d 公司帶頭移哂上去 (租平 + 人工平), 人人迫住要搬上去謀生, 高地價再冇承接力, 香港玩完指日可待...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:14 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver