回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 二戰德納粹空軍揮手區
kenick
少尉
Rank: 3Rank: 3
《菊水特攻》


UID 30850
精華 0
積分 17
帖子 603
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
來自 《大日本帝國海軍》
狀態 離線
發表於 2009-1-28 07:18 PM  資料  短消息  加為好友 
二戰德納粹空軍揮手區

有無納粹空軍fans入黎打個招呼或分享製作.....
我都仲有好幾盒未砌,包括BA 349A,TA 183A,FW 190F8,HE 219,HO 229B,TA 152H1,ME 262A,FW190+TA154 MISTEL







[ 本帖最後由 kenick 於 2009-2-23 08:23 PM 編輯 ]

頂部
kenick
少尉
Rank: 3Rank: 3
《菊水特攻》


UID 30850
精華 0
積分 17
帖子 603
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
來自 《大日本帝國海軍》
狀態 離線
發表於 2009-1-28 08:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2009-1-28 07:41 PM 發表
納稅黨的斑點綠迷彩咁難噴,真係咪搞我~~~

玩下者,噴得唔好又唔會比人擊落既......

頂部
kenick
少尉
Rank: 3Rank: 3
《菊水特攻》


UID 30850
精華 0
積分 17
帖子 603
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
來自 《大日本帝國海軍》
狀態 離線
發表於 2009-1-28 08:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ice 於 2009-1-28 08:42 PM 發表
我都有幾盒未砌

要快d手腳la,我仲有好多野要跟你地d師傅學ga

QUOTE:
原帖由 Arnold 於 2009-1-28 08:42 PM 發表
我唔係二戰德納粹空軍...
有機會都會試下砌模型(要練八年,十年上色先)

嘩..咁假既你講野~~~~

頂部
kenick
少尉
Rank: 3Rank: 3
《菊水特攻》


UID 30850
精華 0
積分 17
帖子 603
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
來自 《大日本帝國海軍》
狀態 離線
發表於 2009-1-28 10:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kwan814 於 2009-1-28 10:19 PM 發表
我有架fw19d
話時話,點解長記盒面的納粹logo都變左個黑色凌形了?唔出得咩?

大部份都除去納粹徽,相信係避免令部份人反感,特別係歐洲人la~~~~~

頂部
kenick
少尉
Rank: 3Rank: 3
《菊水特攻》


UID 30850
精華 0
積分 17
帖子 603
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
來自 《大日本帝國海軍》
狀態 離線
發表於 2009-1-29 08:25 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 獅象 於 2009-1-28 11:02 PM 發表
二戰納粹黨空軍迷彩係我的至愛!!!
已打算今年砌多些飛機, 一定唔少得!
存貨好少 :
1/48 星星 Me262, Has Bf109F/G Graf, Has Ta152H, 牛記FW190A5
1/32 Has FW190A8, FW190D9

揀選的準則 : 迷彩 ...

師傅都喜歡德軍喎,請問牛記即係咩牌子呀(小弟小留意術語).......1/32我暫時未接觸過,希望你快d完成上黎分享下1/32既樂趣......
迷彩方面我覺得比較有難度既係...



[ 本帖最後由 kenick 於 2009-1-29 08:26 AM 編輯 ]

頂部
kenick
少尉
Rank: 3Rank: 3
《菊水特攻》


UID 30850
精華 0
積分 17
帖子 603
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
來自 《大日本帝國海軍》
狀態 離線
發表於 2009-1-29 05:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2009-1-29 09:00 AM 發表
一戰機受唔受架?

受左你呢隻先,下一隻要進化成二戰機~~~~~

QUOTE:
原帖由 edwinfan 於 2009-1-29 12:22 PM 發表
i have 10+ 1/72 Me262s in stock(different markings, variants and manufacturers)
and a few boxes of 1/72 twin engine stuff like He 177, Fw 200, Ju 290, Do 217, Ju 188....
i m not expecting to fi ...

你都好多存貨仲要幾冷門下喎,係咁易砌住d玩下先la~~~

頂部
kenick
少尉
Rank: 3Rank: 3
《菊水特攻》


UID 30850
精華 0
積分 17
帖子 603
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
來自 《大日本帝國海軍》
狀態 離線
發表於 2009-1-29 06:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 獅象 於 2009-1-29 01:57 PM 發表

屍乜鬼苦吖  亂晒大龍的獅象就有
牛記是我亂安的名, 正名是 Eduard, 捷克廠, 原本專出各類模型的蝕刻片, 近年踩過界索性撈埋全件模型. 1/48 出了幾款 FW190s 我覺得好靚, 口碑亦相當好,  ...

哦,我都有留意到呢隻牌子,不過始終功夫未到家唔敢試其他牌子,聽完你講我行過會上去望一望~~~~~

頂部
kenick
少尉
Rank: 3Rank: 3
《菊水特攻》


UID 30850
精華 0
積分 17
帖子 603
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
來自 《大日本帝國海軍》
狀態 離線
發表於 2009-2-22 06:16 PM  資料  短消息  加為好友 
有無師兄製作緊納粹機呀~~~~~~

頂部
kenick
少尉
Rank: 3Rank: 3
《菊水特攻》


UID 30850
精華 0
積分 17
帖子 603
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-16
來自 《大日本帝國海軍》
狀態 離線
發表於 2009-2-22 08:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2009-2-22 07:46 PM 發表

呢套啱你玩喇~~新野黎

http://www.eduard.cz/info/photos/3001/

嘩,師兄...我仲有好多存貨你仲放我毒~~~不過好似好正喎,又心癢癢tim~~~~~~~

QUOTE:
原帖由 vr2xtd 於 2009-2-22 07:53 PM 發表
德國機好睇唔好砌, 我有幾盒Bf109, 1:48, 1:32 同 1:24 都系 Erich Hartmann 既機, 最近決定完成埋隻 1:24 Fw190A

1/24都玩埋,我真係好想見識下喎.........我統一左玩1/48

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 07:15 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver