回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [人形] [原型製作] Black Adam
Monsters_Mind
平民
Rank: 1


UID 29115
精華 0
積分 3
帖子 30
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-2
狀態 離線
發表於 2008-12-28 10:58 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Monsters_Mind 為MSN好友 通過MSN和 Monsters_Mind 交談
[原型製作] Black Adam










[ 本帖最後由 Monsters_Mall 於 2008-12-28 11:00 PM 編輯 ]

頂部
Monsters_Mind
平民
Rank: 1


UID 29115
精華 0
積分 3
帖子 30
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-2
狀態 離線
發表於 2008-12-29 02:39 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Monsters_Mind 為MSN好友 通過MSN和 Monsters_Mind 交談


QUOTE:
原帖由 victorcw 於 2008-12-28 23:00 發表
Another masterpiece!!!

多謝捧場


QUOTE:
原帖由 pbaa 於 2008-12-28 23:02 發表
C hing 你係咪原型師唻ga???


算係掛

QUOTE:
原帖由 囂糕 於 2008-12-28 23:24 發表

係原型神



QUOTE:
原帖由 =鋼= 於 2008-12-28 23:42 發表



QUOTE:
原帖由 superframe 於 2008-12-28 23:55 發表
thanks for sharing



QUOTE:
原帖由 byg_zam 於 2008-12-29 00:00 發表
沙森死敵!
你係咪幫DC做原型?

唔係~

QUOTE:
原帖由 自來也 於 2008-12-29 00:07 發表
師兄 d 線條做得好靚

Thanks


QUOTE:
原帖由 Eric仔 於 2008-12-29 00:34 發表
好靚阿
請問o個o的係咩物料
希望快o的有完成品睇

用了油泥做雕刻

QUOTE:
原帖由 wilsonsiu 於 2008-12-29 11:35 發表

X2 :em57: :em57:



QUOTE:
原帖由 太歲 於 2008-12-29 11:46 發表
比例結構都好好!

Thanks


[ 本帖最後由 Monsters_Mall 於 2008-12-29 02:41 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 01:00 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver