回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
投票標題: MG Wing  (單選) [參與投票的會員]
Wing zero custom
  89 (50.00%)
Wing ver. ka
  89 (50.00%)


標題: MG Wing
sheepshiu
壹等兵
Rank: 1



UID 31231
精華 0
積分 0
帖子 165
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-24
狀態 離線
發表於 2008-11-7 03:40 PM  資料  短消息  加為好友 
MG Wing

繼Kampfer之後, 我想問:
如果二選一
邊隻會好d?
(如果有大大買齊兩隻, 請說說你覺得邊部較值得買)
謝謝

[ 本帖最後由 sheepshiu 於 2008-11-7 03:42 PM 編輯 ]

頂部
sheepshiu
壹等兵
Rank: 1



UID 31231
精華 0
積分 0
帖子 165
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-24
狀態 離線
發表於 2008-11-7 04:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eddie_ch 於 2008-11-7 04:34 PM 發表
其實講真兩隻真係無咩分別, 本體一樣, 不過我覺得wing ver.ka 裝備多少少同埋可變飛機型, 顏色同水貼多D靚D, 較wing zero custom略勝一籌... wing zero custom就對翼可以擺得幾靚...

eddie兄
多謝你的意見^^
唔知仲有冇其它師兄發表下意見呢?

頂部
sheepshiu
壹等兵
Rank: 1



UID 31231
精華 0
積分 0
帖子 165
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-24
狀態 離線
發表於 2008-11-8 09:17 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 任我行 於 2008-11-7 09:46 PM 發表

$100??
開玩笑呀∼有的話,真係想知你係邊到買?

我都想知...

頂部
sheepshiu
壹等兵
Rank: 1



UID 31231
精華 0
積分 0
帖子 165
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-24
狀態 離線
發表於 2008-11-9 09:10 PM  資料  短消息  加為好友 
現在已經打平了
估唔到Wing ver ka咁受歡迎^^

頂部
sheepshiu
壹等兵
Rank: 1



UID 31231
精華 0
積分 0
帖子 165
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-24
狀態 離線
發表於 2008-11-10 10:11 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eddie_ch 於 2008-11-9 10:30 PM 發表

勢均力敵....你都係買晒兩隻算啦

haha
我怕買左冇位放呀
所以盡量清減...

頂部
sheepshiu
壹等兵
Rank: 1



UID 31231
精華 0
積分 0
帖子 165
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-24
狀態 離線
發表於 2008-11-10 07:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eddie_ch 於 2008-11-10 02:03 PM 發表

明白既, 好理性既選擇, 好過我地呢D係又買唔係又買搞到砌都無時間, 又無地方擺又傷荷包

我其實已經進化緊去你地的級數
我本來係想買一兩隻放係屋企看門口
點知越買越多
現在已經擺左7部出來
還有3部未砌...

頂部
sheepshiu
壹等兵
Rank: 1



UID 31231
精華 0
積分 0
帖子 165
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-24
狀態 離線
發表於 2008-11-11 11:17 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MythTC 於 2008-11-10 07:58 PM 發表
由19到25都係55波....
樓主都係買哂兩隻啦

btw.我投左custom

哈哈
但現在Wing ver ka 開始發力
並且超前啦喎
我唔會比你呢隻魔鬼迷惑既

頂部
sheepshiu
壹等兵
Rank: 1



UID 31231
精華 0
積分 0
帖子 165
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-24
狀態 離線
發表於 2008-11-17 08:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eddie_ch 於 2008-11-15 06:36 PM 發表
原來都係50/50, 屎未

因為一直都係平手
所以我唯有親手去打破這個平衡 (不要打我)
投了ver ka
因為色彩造型都十分之正^^

頂部
sheepshiu
壹等兵
Rank: 1



UID 31231
精華 0
積分 0
帖子 165
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-24
狀態 離線
發表於 2008-11-18 12:21 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2008-11-17 08:34 PM 發表

咁投黎有乜用~

等我買得心安理得d (自己騙自己 )

頂部
sheepshiu
壹等兵
Rank: 1



UID 31231
精華 0
積分 0
帖子 165
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-24
狀態 離線
發表於 2008-11-20 06:22 PM  資料  短消息  加為好友 
終於打破平衡了
Wing Ka "後來居上"

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 01:46 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver