回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 新來報到 噴筆問題 (外調, 內調)
rover
二等兵
Rank: 1


UID 32962
精華 0
積分 2
帖子 72
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-15
狀態 離線
發表於 2008-11-6 07:57 PM  資料  短消息  加為好友 
新來報到 噴筆問題 (外調, 內調)

各師兄師姐好, 我係新人, 現在進行緊人生第一隻噴油的紅渣古, 狂煲香港模型聯盟中, 已從搜索中search到好多野, 不過, 這問題search 唔到@@

想問問, 外調與內調的噴筆分別在那?

謝謝

頂部
rover
二等兵
Rank: 1


UID 32962
精華 0
積分 2
帖子 72
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-15
狀態 離線
發表於 2008-11-6 09:06 PM  資料  短消息  加為好友 
師兄, 其實我見淘竇d筆, 外調同我見既external mix 唔同樣, 所以有d亂
其中一個 sample:
http://auction1.taobao.com/aucti ... 2deb1b041193d.jhtml

頂部
rover
二等兵
Rank: 1


UID 32962
精華 0
積分 2
帖子 72
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-15
狀態 離線
發表於 2008-11-6 09:41 PM  資料  短消息  加為好友 
唔該晒, 明白, 因為條link既人(淘竇好多人都係) 外调式+双动........  所以非常亂

其實我之前都覺得
外調 = external mix  個樣唔係咁 http://auction1.taobao.com/aucti ... 2deb1b041193d.jhtml, 不過見十個賣筆,八個都係咁, 所以攪到我又以為 : 外調 =/= external mi


VampireA, 唔好意思, 我見pbaa 兄都咁叫你, 以為其他人都咁叫開你做師兄, sorry

頂部
rover
二等兵
Rank: 1


UID 32962
精華 0
積分 2
帖子 72
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-15
狀態 離線
發表於 2008-11-6 11:01 PM  資料  短消息  加為好友 
timng ,清晰晒, 原來國產筆所謂的内調既理解問題........ 唔怪得睇到我一頭問號啦, thanks all

頂部
rover
二等兵
Rank: 1


UID 32962
精華 0
積分 2
帖子 72
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-15
狀態 離線
發表於 2008-11-7 12:59 PM  資料  短消息  加為好友 
其實, 我本身有支0.3, 不過我諗住買多支做畢地筆, 因為去到大陸網, 佢d 內調外調同我地講既好唔同, 所以有疑問

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:07 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver